بهترین شهر های استرالیا برای زندگی و کار

 

 

 

آیا تا به حال به مهاجرت به استرالیا برای کار و زندگی اندیشیده اید؟ آیا می دانید بهترین شهر های استرالیا کدام اند؟ فرهنگ و تمدنِ استرالیا، آب و هوای دلپذیر و موقعیت های بی نظیر تحصیلی و شغلی استرالیا را منحصر به فرد می کند. شهر هایی مثل سیدنی، با موقعیت های شغلی فراوانش، ملبورن و دانشگاه های نامبر وان اش شهرت جهانی دارند. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا با برترین شهرهای استرالیا برای زندگی و کار بیشتر آشنا شوید.

 

 

 

۱. آدِلاید

 

آدلاید به علت داشتن املاک خانه های ارزان قیمت و فرصت های شغلی مناسب محبوبیت زیادی دارد. هر ساله حداقل ۵۰۰۰ مهاجرِ متخصص در آدلاید استخدام می شوند. این استخدام عموما در رشته های بهداشت، آموزش و تولید انجام می شود. آدلاید در میان مهاجران شهر بسیار پرطرفداری است. جشنواره های موسیقی، رستوران های عالی، سواحل خنک  و باغ های انگورِ آن عده ی زیادی را به خود جلب می کند. این شهر برای مهاجران می تواند جزء بهترین گزینه ها برای کار، زندگی و تفریح باشد.

 

برای مطالعه بیشتر در خصوص ۱۰ دانشگاه برتر استرالیا کلیک نمایید.

 

 

۲‌. بریزبِن

 

بریزبِن، سومین شهر بزرگ در استرالیا است. اگر به دنبال زندگی یک مکان آرام و ایده آل از لحاظ امکانات هستید، بریزبن را در اولویت های خود قرار دهید. همچنین هزینه های زندگی در این شهر بسیار مقرون به صرفه است. اقتصادِ آن بسیار پر رونق بوده و بیشترین تقاضا را در جذب نیرو در زمینه ی بهداشت، تولید و گردشگری دارد. علاوه بر پر زرق و برق بودنِ شهر و آسمان خراش های گوناگون، این مکان برای تفریح شما نیز مناسب است. شما می توانید در کنار رودخانه ی زیبایِ آن قدم بزنید و قایق رانی کنید. از آب و هوای لذت بخش و کم نظیرِ آن در کنار فرزندانتان استفاده کنید.

 

 

 

۳. کانبرا

 

کانبرا، پایتختِ استرالیا است و حدودا ۴۰۰۰۰۰ نفر جمعیت دارد. این مکان از لحاظ هزینه ی زندگی و مسکن برای شما بسیار به صرفه است. برای مثال میانگین قیمت خانه در این شهر تقریبا ۱۰۰۰۰۰ دلارِ استرالیا است. این قیمت در مقایسه با سایر شهر های استرالیا بسیار کمتر می باشد. در تابستان مردمِ کانبرا اکثرا اوقات فراغت خود را با پیک نیک، دوچرخه سواری، ماهیگیری و قایقرانی می گذانند. همچنین برخی جاذبه های گردشگری مثل گالری ملی استرالیا و رستوران های گوناگون برای تفریح با خانواده بسیار مناسب هستند.

 

برای مطالعه مقاله تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور بدون مدرک زبان کلیک نمایید. 

 

 

۴. هوربات

 

 

دومین شهر تاریخی و قدیمی در استرالیا هوربات نام دارد. این شهر در جنوب کشور و در نزدیکی رودخانه ی دِرونت واقع شده. املاک و مستغلات مناسبی دارد. از ارزان قیمت گرفته تا لوکس و گران قیمت. چشم انداز های پایدار شغلی در صنعت ساخت و ساز و مهندسی مهاجران زیادی را به این شهر می کشاند. همچنین طبیعت بسیار زیبای این شهر در ارتفاعات کوه دیدنی ولینگتون به محبوبیت این شهر اضافه می کند.

 

برای مطالعه شرایط ارزان ترین شهرهای استرالیا برای تحصیل و زندگی دانشجویی کلیک نمایید.

 

 

 

۵. ملبورن

 

شهرِ چند فرهنگیِ ملبورن با آن شور و نشاط هنری، موزه های شگفت انگیز و جشنواره های جالب به عنوان پایتخت فرهنگی در استرالیا انتخاب شده است. محله های پر زرق و برقی دارد که مردم را از اقصی نقاط جهان به اینجا می کشاند. از نظر آب و هوایی هم جالب است بدانید که در ملبورن چهار فصل را در یک روز می توانید ببینید! اگر چه این شهر ارزان تر از سیدنی است ولی هزینه های زندگی در آن کمی بالا می باشد. همچنین بازار کار برای مهاجرانِ متخصص در زمینه های هواپیمایی، ساخت و ساز، مهندسی خودرو و خدمات مالی و فناوری بسیار مناسب است.

 

 

۶. پِرت

 

پرت نام شهری است در سواحل غربی استرالیا. پارک های بسیار زیبا، اقتصاد پر رونق و آب و هوای گرم در کل روزهای سال از جذابیت های این شهر هستند. چشم انداز های شغلیِ پِرت به ویژه در صنایع معدنی، فناوری، گردشگری و بهداشت و درمان بسیار عالی هستند. همچنین از لحاظ مدرسه و تحصیل فرزندان کاملا خیالتان راحت باشد. با زندگی در این شهر مخصوصا در محله هایی مثل ویکتوریا پارک و اپل کراس از بهترین امکانات آموزشی بهره مند می شوید.

 

برای مطالعه شرایط بورسیه های تحصیلی کشور استرالیا در سال ۲۰۲۰ کلیک نمایید.

 

 

 

۷‌. سیدنی

 

سیدنی تقریبا با پنج میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر در استرالیا است. همچنین قیمت خانه و ملک در این شهر با نیویورک برابری می کند. تقریبا می توان گفت هزینه های زندگی در سیدنی کمی بالا می باشند. با این وجود، این شهر جزء کلیدی ترین مکان ها در سطح جهانی به شمار می رود. اقتصادِ فوق العاده ی آن و دانشگاه های معتبر و بی نظیر از مزایای مهم این شهرِ فوق العاده هستند. رستوران های مختلف، کلوپ های اختصاصی هم جذابیت و محبوبیت این شهر را دو چندان می کنند.

 

اگر در رابطه با برترین شهر های استرالیا برای کار و زندگی به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می توانید با مشاورینِ حرفه ایِ مجموعه ی استادی پلن تماس حاصل فرمائید.

 

 

 

مطالبی که ممکن است مرود نظر شما باشد: آزمون ماک آیلتس IELTS چیست؟ | آزمون تافل TPO چیست؟ | WES چیست؟ | همه چیز در مورد آزمون SAT | استادی پلن چیست؟ 

 

 

 

برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی به صفحه ی  رزرو وقت مشاوره مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *