۱۰ دلیل برای تحصیل در دانشگاه های استرالیا

 

 

اگر علاقه مند به تحصیل در خارج از کشور هستید بدون شک استرالیا می تواند یکی از بهترین گزینه ها برا ی شما باشد. تصمیم گیری برای تحصیل در خارج از کشور تصمیم بزرگی است. مخصوصا اگر آن کشور استرالیا باشد! ۱۰ دلیل برای تحصیل در دانشگاه های استرالیا وجود دارد. از حیات وحش و طبیعت بسیار زیبا و دلنشین این کشور پهناور گرفته تا دانشگاه های معتبر و معروف در سطح جهانی. با ما همراه باشید تا با دلایل تحصیل در این کشور شگفت انگیز بیشتر آشنا شوید!

 

 

 

۱. دانشگاه های استرالیا

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا مهاجرت به استرالیا انقدر پر طرفدار و پر متقاضی است؟! بله درست حدس زده اید! یکی از مهم ترین دلایل مهاجرت بالا به کشور استرالیا، دانشگاه های فوق العاده ی این کشور است. استرالیا ۴۳ دانشگاه دارد که از بین اینها ۴۰ دانشگاه استرالیایی، دو دانشگاه بین المللی و یک دانشگاه خصوصی اند. شش دانشگاه از این ۴۳ دانشگاه جزء ۱۰۰ دانشگاه برتر بین المللی هستند. مراکز آموزش عالی استرالیا، انتخاب های زیاد و متنوعی را در زمینه ی تحصیل برای دانشجویان فراهم کرده. همین مساله باعث شده که بسیاری از دانشجویان ایرانی به فکر مهاجرت و ادامه تحصیل در استرالیا باشند.

 

 

 

 

۲. تنوع فرهنگی استرالیا

 

استرالیا یک کشور فوق العاده مهاجر پذیر است. از سراسر دنیا به استرالیا مهاجرت می کنند‌. همین مساله استرالیا را به یک کشور چند فرهنگی تبدیل ‌کرده. چند فرهنگی بودن این کشور شرایط را برای مهاجران و افراد بین المللی بسیار راحت می کند. شما با ورود و ادامه ی تحصیل و زندگی در این کشور پیشرفته و بی نظیر می توانید از غذا های شگفت انگیز آن لذت ببرید. در جشن های بین المللی فوق العاده شرکت کرده و با فرهنگ های مختلف و آداب و رسوم متنوع سایر مردم استرالیا آشنا شوید.

 

 

 

 

۳. استقبال از انواع رشته های دانشگاهی در استرالیا

 

استرالیا دانشگاه های مختلف و منحصر به فردی دارد. پس از اصلا جای تعجب نیست که از اکثر رشته های دانشگاهی استقبال کند! از رشته های علوم مهندسی و ریاضیات گرفته تا رشته های پیراپزشکی و پزشکی. فرصت های مطالعاتی بسیار عالی نیز از دیگر دلایل تحصیل در استرالیا است.

 

برای مشاهده ۱۰ دانشگاه برتر استرالیا کلیک نمایید.

 

 

دانشگاه های استرالیا
دانشگاه های استرالیا

 

 

 

 

 

 

۴. طبیعت بکر و زیبا استرالیا

 

کشور استرالیا به داشتن جاذبه های طبیعی بسیار قشنگ و شگفت انگیز معروف است. سواحل زیبای  استرالیا، دشت های وسیع و حیوانات خارق العاده همگی از جذابیت های این کشور به شمار می روند. با انتخاب ادامه ی زندگی در استرالیا، می توانید بهترین اوقات فراغت و تفریحات را در سواحل استرالیا بگذرانید. در تعطیلات می توانید غواصی کنید و به صخره نوردی بپردازید.

 

برای مشاهده بهترین شهر های استرالیا برای زندگی و کار کلیک نمایید.

 

 

 

۵. دست یابی آسان به ویزا های تحصیلی

 

 

از دیگر دلایل محبوبیت تحصیل در استرالیا، دسترسی راحت و آسان به ویزا های دانشجویی است. کشور استرالیا جزء معدود مقاصد دانشجویی جهان است که روندی سریع و راحت برای ویزا های دانشجویی ایجاد کرده‌. در مرحلهی اول برای دریافت ویزای دانشجویی کافی است که از یکی از دانشگاه های استرالیا پذیرش بگیرید. همچنین توانایی مالی لازم برای پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی خود را داشته و بیمه ی درمانی مناسبی داشته باشید. به همین راحتی می توانید ویزای تحصیلی استرالیا را دریافت کنید.

برای مطالعه شرایط دبیرستان های استرالیا کلیک نمایید.

 

 

 

 

۶. دوره های کار آموزی اختصاصی در استرالیا

 

برخی از دانشگاه های استرالیا برای دانشجویان خود دوره های کار آموزی برگزار می کنند. این دوره ها می تواند به افزایش تجارب شما کمک کند. همچنین اگر مایل به شاغل بودن حین تحصیل هستید می توانید به دانشگاه خود مراجعه کرده و درخواست کار دانشجویی بدهید. از مهم ترین دلایل پر متقاضی بودن تحصیل در استرالیا، فرصت های شغلی گسترده ی آن است.

 

 

 

 

۷. زندگی پر جنب و جوش

 

استرالیا کشوری بسیار پر جنب و جوش است. دانشگاه های این‌ کشور در مناطق شهری و روستایی واقع شده اند. هر کجا را که برای تحصیل انتخاب کنید‌ به راحتی می توانید به سایر شهر های همسایه سفر ‌کنید.

 

 

 

۸. حیات وحش منحصر به فرد

 

یکی دیگر از دلایل تحصیل در استرالیا، طبیعت بسیار لذت بخش و دلنشین آن است. ‌کشور استرالیا دارای متنوع ترین حیات وحش روی کره ی زمین است. اگر در روستا تحصیل کنید می توانید از نزدیک شاهد طبیعت جذاب استرالیا باشید. اگر هم در شهر باشید می توانید از پارک های حیات وحش دیدن کنید. از تماشای کوالاها، کانگوروها، تمساح ها و سایر حیوانات استرالیا لذت ببرید.

 

 

 

۹. گفت و گوی راحت با مردم

 

استرالیایی ها اکثرا انگلیسی صحبت می کنند! همین مساله صحبت کردن و برقراری ارتباط را برای دانشجویان بین المللی بسیار آسان کرده. با این حال ممکن است تسلط بر زبان عامیانه ی مردم کمی طول بکشد.

 

 

۱۰. فرصت های کاری باورنکردنی!!

 

کشور استرالیا موقعیت های شغلی بسیار متنوع و گسترده ای برای دانشجویان بین المللی اختصاصی می دهد. مخصوصا اگر فارغ التحصیل شوید. امکان تحصیل و اشتغال در استرالیا برای دانشجویان بین المللی بی نظیر و بسیار معرکه است. به طوری که بیشتر دانشجویان بعد از اتمام تحصیل خود تمایل دارند که در استرالیا بمانند. چرا که پیشنهاد های شغلی ویژه ای برایشان در نظر گرفته می شود.


برای مطالعه شرایط ارزان ترین شهرهای استرالیا برای تحصیل و زندگی دانشجویی کلیک نمایید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تحصیل در استرالیا می توانید با مشاورین مجموعه ی استادی پلن تماس حاصل فرمائید.

 

 

برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی به صفحه ی  رزرو وقت مشاوره مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *