مهاجرت به استرالیا

 

 

این روزها استرالیا به یکی از پرطرفدار ترین کشور ها برای تحصیل، کار و زندگی تبدیل شده. دلایل منطقی بسیاری هم برای انتخاب این کشور برای داشتن آینده ای بهتر وجود دارد. استرالیا کشوری است با هزاران موقعیت شغلی و دانشگاه های معتبر در سطح جهانی! فرصت های کاری با حقوق های عالی، شرایط ایده آل برای سرمایه گذاری و داشتن بهترین درآمد!  همچنین طبیعت بکر و زیبای آن نیز انرژی مثبت هر روز شما را تامین می کند! برای هر هدفی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارید، چه تحصیل، چه کار و یا سرمایه گذاری به شما تبریک می گوییم. بهترین انتخاب را کردید! در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در این باره توضیح دهیم.

 

 

مهاجرت تحصیلی به استرالیا

 

اگر برای درس خواندن قصد خروج از ایران را دارید، مهاجرت تحصیلی به استرالیا می تواند یکی از بهترین تصمیم های زندگی شما باشد. پس از انگلیس و آمریکا، استرالیا سومین کشور محبوب برای دانشجویان بین المللی  است. دانشگاه ها و کالج های رتبه برتر جهانی، رشته های به روز و فوق العاده ی درسی و همچنین شهرهای فوق العاده زیبا دلیل دانشجویان برای این انتخابشان می باشد. در این کشور بسیاری از دانشگاه های دارای رتبه بالا، معتبر و شناخته شده در سراسر دنیا قرار دارند.

 

دانشگاه هایی که بهترین اساتید و به روز ترین شیوه های آموزشی را به شما ارائه می دهند! دانشگاه کوئینزلند، دانشگاه آدلاید، دانشگاه چارلز داروین و دانشگاه تاسمانی از جمله بهترین مراکز آموزش عالی استرالیا  هستند که جایگاه های فوق العاده بالا در لیست بهترین دانشگاه های جهان دارند. اگر به دنبال بهترین دانشکده های حقوق، بیزنس،پزشکی یا مهندسی با شهرت جهانی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می گردید، مهاجرت به استرالیا بهترین گزینه برای شماست.

 

 

 

شرایط تحصیل در استرالیا

 

 

برای این که بتوانید به راحتی در این کشور زیبا تحصیل کنید، باید یک سری مراحل را پشت سر بگذارید. اخذ ویزای تحصیلی یکی از اصلی ترین کارهایی است که باید انجام دهید. در این بخش بیشتر با این مراحل آشنا می شوید.

 

 

 

اخذ پذیرش از یک دانشگاه در استرالیا

 

 

برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا اولین کاری که باید انجام دهید اپلای برای یک دانشگاه در استرالیا ست. برای دریافت ویزای تحصیلی استرالیا به نامه پذیرش نیاز دارید. خوب تحقیق کنید و متناسب با شرایط خود، شهر، دانشگاه و رشته مورد علاقه خود را در استرالیا پیدا کنید. دانشگاه های این کشور برای هر فردی با هر استعداد و سلیقه ای دوره های آموزشی دارند.

 

 

 

ویزای تحصیلی استرالیا

 

 

برای این که به عنوان یک دانشجوی بین المللی در استرالیا مشغول به تحصیل شوید، نیاز به ویزای دانشجویی دارید. با داشتن یک سری مدارک و ارائه آن ها به کنسولگری می توانید ویزای خود را دریافت نمایید. بسته به شرایط شما ممکن است نیاز به مصاحبه و دریافت وقت از سفارت داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اخذ ویزای تحصیلی استرالیا می توانید با مشاوران مجموعه استادی پلن تماس حاصل نمایید.

 

 

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی استرالیا

 

 

به طور کلی برای درخواست ویزای دانشجویی باید مدارک زیر را داشته باشید. بعد از ازائه این مدارک به کنسولگری می توانید برای اخذ ویزا اقدام کنید.

  • فرم پر شده درخواست ویزا
  • کپی و اصل گذرنامه
  • نامه پذیرش از دانشگاهی که برای آن اپلای کردید.
  • گواهی تمکن مالی (۶۲,۲۲۲ دلار استرالیا برای هر سال)
  • مدرکی که نشان دهد تحت پوشش یک شرکت بیمه در استرالیا هستید.
  • مدرک قبولی و داشتن نمره بالا در یکی از آزمون های TOEFL، Ibt، آیلتس آکادمیک و PTE آکادمیک
  • عدم سوء سابقه کیفری
  • پرداخت فیش درخواست ویزای دانشجویی (۶۲۰ دلار استرالیا)

 

 

 

مهاجرت کاری به استرالیا
مهاجرت کاری به استرالیا

 

 

 

مهاجرت کاری به استرالیا

 

کشور استرالیا یکی از پویا ترین اقتصاد های جهان را دارد. با مهاجرت کاری به استرالیا زندگی خود را تغییر دهید! با اخذ ویزای کار استرالیا می توانید از فرصت های شغلی ایده آل نهایت استفاده را ببرید.

 

 

 

چرا استرالیا برای کار؟!

 

 

این کشور اقتصاد بسیار پایداری دارد که هر ساله به طور متوسط ۲.۵ درصد رشد می کند. در ادارات و شرکت های مختلف پیشنهادهای کاری بسیاری برای شما وجود دارد. دستمزد ها در این کشور بالا هستند و اگر خوب کار کنید می توانید پس انداز خیلی خوبی داشته باشید. همچنین مزایای رفاهی و اجتمایی عالی نیز در استرالیا خواهید داشت. به عنوان مثال می توانید از بیمه درمانی و مراقبت های بهداشتی به صورت رایگان استفاده کنید. علاوه بر این ها چند فرهنگی و پر جنب و جوش بودن این کشور شما را به تکاپو می اندازد! مهم تر از همه، شما در این کشور به عنوان یک مهاجر در محل کارتان از تمامی حقوقی که یک شهروند بومی استرالیایی دارد، برخوردار می شوید. همه این ها استرالیا را به یک مقصد ایده آل و جذاب برای مهاجران متخصص جویای کار از سراسر دنیا تبدیل کرده است.

 

 

 

انواع ویزای کار استرالیا

 

 

ویزای کاری ” مهاجرت با مهارت عمومی”

 

دولت استرالیا ویزای کاری ” مهاجرت با مهارت عمومی” (Skillselect) را در سال ۲۰۱۳ طراحی کرد. در این نوع ویزا مهاجران بر اساس توانایی و مهارت هایشان بر اساس یک سری معیار ارزیابی می شوند. با توجه به معیار های زیر به متقاضیان این نوع ویزا امتیاز داده می شود:

 

سن:

 

دولت استرالیا حامی افراد جوان مهاجر متقاضی کار در این کشور می باشد. به همین علت اگر بین ۲۵ تا ۳۲ سال داشته باشید، بیشترین امتیاز را برای سن می گیرید. اما اگر بیشتر از ۴۵ سال باشید، هیچ امتیازی برای سن دریافت نمی کنید.

 

مهارت زبان انگلیسی:

 

متقاضیان این ویزا باید در آزمون آیلتس شرکت کنند. اگر نمره آن ها بالای ۸ شود، ۲۰ امتیاز می گیرند.

 

سابقه کار:

 

اگر تجربه کار کردن در شغلی را داشته باشید که در فهرست مشاغل ماهر استرالیا ذکر شده باشد، بر اساس تعداد سالی که سابقه داشته باشید، امتیاز کسب می کنید. بیشترین امتیاز این بخش ۲۰ امتیاز است.

 

مدرک تحصیلی :

 

برای دریافت امتیاز این بخش باید در رشته ای مربوط به شغلی که می خواهید در آن کار کنید تحصیل کرده باشید. اگر دکترا داشته باشید، ۲۰ امتیاز و در صورت داشتن کارشناسی و کارشناسی ارشد، ۱۵ امتیاز کسب می کنید.

 

 

مدرک تحصیلی اخذ شده از استرالیا:

 

اگر در یکی از موسسه های آموزش عالی استرالیا درس خوانده باشید، ۵ امتیاز دریافت خواهید کرد.

 

 

تحصیلات منطقه ای:

 

برخی منطقه های استرالیا مناسب بعضی از مشاغل خاص هستند. مثلا ماهیگیری برای منطقه های ساحلی. در لیست استرالیای منطقه ای تمام این بخش ها به همراه شغل های خاص مشخص شده اند. اگر در استرالیای منطقه ای زندگی و تحصیل کرده باشید، می توانید ۵ امتیاز دیگر کسب کنید.

 

 

 

 

مهارت در سایر زبان های رایج جامعه استرالیایی :

 

استرالیا یک کشور چند فرهنگی با مهاجران بسیار زیادی است. به عنوان مثال افراد چینی و ایتالیایی زیادی در این کشور زندگی می کنند. به همین علت زبان های دیگری هم به جز انگلیسی در این کشور صحبت می شوند. اگر در سطح ترجمه و دوبله، یکی از زبان های رایج در استرالیا را فراگرفته باشید، ۵ امتیاز دیگر به دست می آورید.

 

 

 

 

شرایط همسر و شریک زندگی :

 

اگر در درخواست ویزای خود، عنوان کردید که همسر شما به عنوان همراه با شما به این کشور می آید و او مقیم و یا شهروند استرالیا نیست، اگر شرایط اساسی ویزای مهاجرت با مهارت عمومی این کشور را داشته باشد، ۵ امتیاز به امتیازات شما اضافه خواهد شد.

 

برای مطالعه شرایط دبیرستان های استرالیا کلیک نمایید. 

 

 

 

سابقه کار حرفه ای در استرالیا :

 

اگر در پنج سال گذشته یک سال سابقه کار حرفه ای را در استرالیا به پایان رسانده باشید، می توانید ۵ امتیاز بگیرید.

 

شما باید حداقل ۶۰ امتیاز کسب کنید تا  واجد شرایط دریافت ویزای کار با مهارت عمومی شوید.

 

 

 

ویزای  کار Skilled Independent در استرالیا 

 

 

لیستی تحت عنوان لیست مشاغل خاص مورد نیاز (SOL) توسط دولت استرالیا ارائه می شود. اگر مهارت و تحصص شما جزو این لیست باشد، می توانید ویزای مهارت مستقل یا Skilled Independent دریافت کنید. با داشتن این ویزا نیازی به حمایت مالی کارفرما در استرالیا ندارید.

 

برای مطالعه شرایط هزینه تحصیل در استرالیا کلیک نمایید. 

 

 

 

 

طرح تعیین کارفرما (Employer Nomination Scheme)

 

بر اساس این طرح ، ویزای کار دائمی به کارگران تحت حمایت شرکت ها و کارفرمایانشان داده می شود.

 

 

 

ویزای کمبود مهارت موقت (TSS) در استرالیا 

 

 

با داشتن این ویزا بسته به نیاز کارمند در استرالیا، می توانید بین دو تا چهار سال کار کنید. متقاضیان باید حداقل دو سال سابقه کار داشته و باید زیر ۴۵ سال باشند. شرکت هایی که با این ویزا کارمند می گیرند باید حقوق مصوبه بازار کار استرالیا را به آن ها پرداخت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه اخذ ویزای کار، شرایط و مدارک مورد نیاز برای دریافت انواع ویزای کار استرالیا با مشاوران مجموعه استادی پلن تماس حاصل نمایید.

 

 

 

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در استرالیا

 

 

استرالیا با داشتن فرصت های باورنکردنی برای سرمایه گذاری، یکی از بهترین کشور ها برای افرادی است که دنبال زندگی و آینده بهتر هستند. از طریق سرمایه گذاری می توانید اقامت دائم در این کشور را نیز بگیرید. موقعیت های منحصر به فرد در این کشور ، آن را به یک قطب اقتصادی تبدیل کرده. ویزای موقت سرمایه گذاری و نوآوری در استرالیا  (زیر کلاس ۱۸۸) به کارآفرینان این امکان را می دهد تا یک کسب کار را در این کشور راه اندازی کنند و یا سهام آن را خریده و در آن سرمایه گذاری کنند.

 

برای مطالعه هزینه های زندگی در استرالیا کلیک نمایید.

 

 

 

مزایای سرمایه گذاری در استرالیا

 

 

این کار، راهی برای دریافت اقامت دائم استرالیا و مهاجرت به استرالیا است که مزایای باورنکردنی از این طریق می توانید به دست بیاورید. با دریافت ویزاهای کارآفرینی و سرمایه گذاری می توانید به مدت نامحدود در این کشور زندگی کنید، درس بخوانید و کار کنید. از مزایای رفاهی و اجتمایی مثل بیمه درمانی برخوردار شوید. به تمامی شهرهای استرالیا و خارج از کشور سفر کنید و از مناظر زیبای آن غرق لذت شوید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط مهاجرت به استرالیا می توانید با مشاوران مجموعه استادی پلن تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط : ارزان ترین شهرهای استرالیا برای تحصیل و زندگی دانشجویی

 

برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی به صفحه ی  رزرو وقت مشاوره ویزای تحصیلی مراجعه کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *