بهترین شهر های دانشجویی فنلاند

 

 

کشور فنلاند جزء محبوب ترین کشور های اروپایی در بین دانشجویان است! طبیعت بسیار بکر و زیبا، دریاچه های دیدنی، دانشگاه های معتبر و امکانات رفاهی فوق العاده از دلایل این محبوبیت هستند در این مقاله در رابطه با بهترین شهر های دانشجویی فنلاند بحث می شود. با ما همراه باشید تا با جزئیات آن بیشتر آشنا شوید.

 

 

 

تحصیل در هلسینکی فنلاند 
تحصیل در هلسینکی فنلاند

 

 

 

 

۱. تحصیل در هلسینکی فنلاند 

 

اگر به دنبال تحصیل در شهری هستید که امکانات رفاهی و شغلی بسیار مناسبی دارد، هلسینکی می تواند گزینه ی مناسبی باشد. همچنین مناظر بسیار زیبا و جذاب این شهر و طبیعت بکر آن از دیگر مزایای هلسینکی هستند. هلسینکی، پایتخت فنلاند و یکی از محبوب ترین شهر های دانشجویی در بین دانشجویان بین المللی است. ده مرکز آموزش عالی دارد و حدودا ۷۰۰۰۰ دانشجو در این شهر تحصیل می کنند‌.  هلسینکی شهری شلوغ می باشد که فرصت های شغلی فراوانی در طول تحصیل و پس از آن به دانشجویان ارائه می دهد‌. در زمان استراحت و اوقات فراغت می توانید از کنسرت ها و رستوران های منحصر به فرد هلسینکی لذت ببرید! بدون شک پایتخت فنلاند (هلسینکی) یکی از بهترین شهر های دانشجویی در سطح بین المللی است.


برای مشاهده دانشگاه های برتر فنلاند کلیک نمایید. 

 

 

 

 

 

۲. تحصیل در تمپر فنلاند 


 

یکی از پر طرفدار ترین شهر های دانشجویی فنلاند تمپر نام دارد. این شهر در اواسط فنلاند واقع شده و به شهر هایی مثل تورکو، هلسینکی و ییواسکولا نزدیک است. هر ساله دانشجویان بین المللی زیادی برای تحصیل به این شهر مهاجرت می کنند. اگر اهل گشت و گذار و تفریح در پارک ها، مرکز خرید های پر زرق و برق هستید، تمپر یکی از بهترین انتخاب های برای شما است! همچنین برای رفت و آمد در شهر می توانید از اتوبوس و دوچرخه استفاده کنید. اگر هم اهل پیاده روی هستید، می توانید از هوا پاک و فضای زیبای شهر لذت ببرید!


برای مطالعه شرایط ویزای تحصیلی فنلاند کلیک نمایید. 

 

 

 

 

تحصیل در تورکو فنلاند
تحصیل در تورکو فنلاند

 

 

 

 

۳. تحصیل در تورکو فنلاند 

 

یکی از زیبا ترین شهر های فنلاند، تورکو است. این شهر در جنوب غربی فنلاند واقع شده. تورکو برای کسانی که می خواهند در محیطی امن، آرام، زیبا و مقرون به صرفه درس بخوانند بسیار مناسب است! در تورکو تعادل مناسبی بین کار و زندگی وجود دارد. دو دانشگاه و چهار دانشگاه علمی کاربردی دارد که سالانه حدودا ۵۰۰۰ دانشجو را به خود جذب می کند. اگر می خواهید در تورکو درس بخوانید اصلا نگران خوابگاه نباشید! چرا که مدارس و خوابگاه های تورکو در مرکز شهر واقع شده که رفت و آمد را برایتان بسیار راحت می کند. پارک ها، رودخانه ها، رستوران ها و کافه ها از جمله جاذبه های گردشگری این شهر هستند.


برای مطالعه کامل هزینه تحصیل در فنلاند کلیک نمایید. 

 

 

 

 

۴. تحصیل در لاپرنتا فنلاند

 

لاپرنتا، در کنار بزرگترین دریاچه ی فنلاند (سایما) واقع شده. نزدیک بودن به این دریاچه و مرز روسیه این فرصت را به دانشجویان می دهد در شهری با طبیعت بسیار زیبا و دلپذیر زندگی کنند. .همچنین فاصله ی لاپرنتا تا شهر های بزرگی مثل هلسینکی و سن پترزبورگ خیلی کم است‌. حداقل ۲۵ درصد از دانشجویان شهر لاپرنتا بین المللی هستند! این رقم با وجود کوچیک بودن شهر، عددی بسیار قابل توجه است!!‌ لاپرنتا هم مانند سایر شهر های دانشجویی فنلاند بسیار پر طرفدار و مورد توجه دانشجویان می باشد‌.

 

اگر در رابطه با شهر های دانشجویی فنلاند به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می توانید با کارشناسان مجموعه ی استادی پلن تماس حاصل بفرمایید‌.

 

 

برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی به صفحه ی  رزرو وقت مشاوره ویزای تحصیلی  مراجعه کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *