ویزای استارت آپ هلند

 

 

 

آیا یک ایده جدید و عالی برای راه اندازی یک کسب کار دارید؟ ویزای استارت آپ هلند یکی از بهترین راه های مهاجرت و زندگی در هلند است. افرادی که از کشورهای غیر اتحادیه اروپا قصد مهاجرت به هلند را دارند می توانند با اقدام برای اخذ این نوع ویزا به هدف خود برسند. البته شرط اولیه دریافت آن، داشتن برنامه برای راه اندازی یک کسب و کار نوآورانه است. ویزای استارت آپ حداکثر یک سال اعتبار دارد. در این یک سال، شما باید یک محصول یا خدمات جدید با راهنمایی یک فرد با تجربه در هلند، عرضه و یا معرفی کنید. در ادامه شما را با جزئیات شرایط و مراحل دریافت این ویزا آشنا می کنیم. با ما همراه باشید!

 

 

 

چرا هلند برای شروع یک استارت آپ ؟!

 

چرا کسب و کار جدید خود را در هلند راه اندازی کنیم؟ هلند بین ۵ کشور اول جهان که شرایط اقتصادی فوق العاده ای دارند، قرار دارد. این کشور مزایای بسیاری به کارآفرینان و سرمایه گذاران خارجی ارائه می کند. بهترین راه های حمل نقل جاده ای، راه آهن بی نظیر، بنادر و فرودگاه های پیشرفته هلند بهترین شرایط کاری را برای شما به وجود می آورد. همچنین زیرساخت های دیجیتال و آنلاین هلند، جزو سریع ترین و قابل اعتماد ترین زیرساخت های جهان به حساب می آیند. فضای تجاری خوب در یک کشور، شرایط عالی زندگی را به وجود می آورد! هلند همچنین در زمینه آموزش و تحصیل، بهداشت و امکانات پزشکی، امکانات تفریحی و … جایگاهی فوق العاده در جهان دارد.

 

 

 

طرح ویزای استارت آپ هلند

 

چرا هلند از ایده های نو و جدید حمایت می کند؟ اصلا طرح ویزای استارت آپ هلند از کجا سرچشمه گرفته؟ این نوع ویزا این امکان را به کارآفرینان جاه طلب که متعلق به اروپا و منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس نیستند می دهد تا کسب و کار نوآورانه خود را در هلند شروع کنند. در واقع با این ویزا شما یک اجازه اقامت موقت برای یک سال در هلند دریافت می کنید. در این سال به شما این فرصت داده می شود که استارت آپ خود را راه اندازی کنید. البته حتما باید از یک فرد با تجربه و کارآفرین در هلند در این دوره راهنمایی کسب کنید. این مشورت و مشاوره گرفتن به شما کمک می کند تا کار شما از استارت آپ ساده به یک کسب و کار کاملا پیشرفته تبدیل شود. دولت هلند، این شرایط را یک وضعیت برد_برد برای کارآفرین غیر اروپایی و جامعه هلندی می داند؛ شما یک تجارت موفق دارید و اقتصاد هلند را از این طریق رشد می دهید!

 

 

 

شرایط دریافت ویزای استارت آپ هلند

 

 

برای دریافت اجازه اقامت در هلند باید یک سری شرایط کلی داشته باشید. برای دریافت ویزای استارت آپ هلند که یک نوع اجازه اقامت موقت به حساب می آید، باید شما و راهنمای شما در هلند  شرایط دیگری علاوه بر شرایط کلی را داشته باشید. ابتدا شرایط کلی دریافت اجازه اقامت هلند را در ادامه لیست کرده ایم.

 

 

 

 

شرایط کلی اخذ اجازه اقامت هلند

 

 

شرایط عمومی دریافت اجازه اقامت هلند به شرح زیر است.

  1. داشتن پاسپورت و گذرنامه معتبر
  2. عدم سو سابقه کیفری. ( فرم درخواست اجازه اقامت گواهی عدم سوئ پیشینه را نیز شامل می شود. در این گواهی باید اطلاعات مربوط به سابقه کیفری خود را کامل کنید. مثلا اعلام می کنید که جرمی تا به حال مرتکب نشده اید. همچنین باید اعلام کنید که اطلاعات نادرستی تا به حال به سفارت ارسال نکرده اید. علاوه بر این تاکنون اقامت غیرقانونی در این کشور نداشته اید. کودکان زیر ۱۲ سال نیازی به پر کردن این گواهی ندارند.)
  1. پس از ورود به هلند از شما یک آزمایش و تست بیماری سل می گیرند. ( در شرایط خاصی ممکن است این آزمایش انجام نشود. برای کسب اطلاعات بیشتر از این شرایط با مشاورین مجموعه استادی پلن تماس حاصل فرمایید.)

 

 

 

 

شرایط خاص اخذ ویزای استارت آپ هلند

 

علاوه بر شرایط کلی دریافت اجازه اقامت، برای اخذ ویزای استارت آپ هلند باید شرایط زیر را نیز رعایت کنید.

  • همکاری با یک فرد راهنما قابل اعتماد و با تجربه
  • ارائه محصول و یا خدمات نوآورانه در هلند
  • داشتن یک برنامه گام به گام برای تبدیل ایده به کسب و کار
  • شما و راهنمای شما باید هر دو در ثبت تجارت اتاق بازرگانی هلند نام نویسی کنید
  • داشتن منابع مالی کافی برای اقامت و زندگی در هلند

فرد راهنما باید چه شرایطی داشته باشد؟

 

 

فرد راهنما به چه کسی گفته می شود؟ یکی از شرایط اخذ ویزای استارت آپ هلند، همکاری با یک راهنما و مربی تجاری است. یک فرد با تجربه که کار شما را در هلند آسان کند! این همکاری باید در یک قراردارد یا توافق نامه امضاشده بین شما و مربی شما تنظیم شود. بسته به کسب و کار و ایده شما، راهنما به شما کمک می کند. به عنوان مثال فرد باتجربه می تواند در مدیریت عملیاتی، بازاریابی، تحقیق و سرمایه گذاری برای راه اندازی یک استارت آپ جدید به شما مشاوره بدهد.

 

 

 

شرایط فرد راهنما

 

این فرد اول از همه باید در مشاوره دادن و کمک کردن به راه اندازی استارت آپ های نوآورانه تجربه داشته باشد.

  • از نظر مالی شرایط خوبی داشته باشد.
  • فرد راهنما ممکن است سود زیادی از راه اندازی شرکت تازه تاسیس شما به دست نیاورد.
  • به هیچ وجه در شرایط ورشکستگی یا داشتن دارایی منفی نباید باشد.
  • مشاور شما نباید اکثریت سود را از راه اندازی شرکت تازه تاسیس شما ببرد.
  • فرد راهنما نباید از اعضای خانواده ( تا درجه سوم یعنی فرزند، والدین، پدربزرگ، مادربزرگ، عمو و عمه) انتخاب شود.
  • فرد راهنما باید یک نماینده یا معاون در استارت آپ شما داشته باشد.

 

آژانس تصدی هلند(RVO) در نهایت ارزیابی می کند که آیا فرد پیشنهادی شما به عنوان راهنما تائید می شود یا خیر. همچنین لیست افرادی که شرایط فوق را دارند و می توانند برای راه اندازی استارت آپ شما بهتان کمک کنند را در اختیار شما می گذارد.

مقاله های ما درباره ویزای استارت آپ هلند را دنبال کنید تا هر آنچه که برای اخذ این نوع ویزا نیاز دارید را در احتیار شما قرار دهیم!

برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر از اخذ ویزای استارت آپ هلند با مشاورین مجموعه استادی پلن تماس حاص فرمایید.

 

مطالب مرتبط : بیمه دانشجویان در هلند | بورسیه های تحصیلی هلند |  ویزای همراه در هلند | تحصیل در آمستردام | بورسیه های تحصیلی هلند | هزینه های تحصیل و زندگی در آمستردام | بورسیه های تحصیلی هلند

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *