افتتاح حساب در بانک های هلند

 

 

افتتاح حساب دانشجویی در بانک های هلند

 

اگر قصد تحصیل در دانشگاه های هلند را دارید، به شما توصیه می کنیم حتما در این کشور حساب بانکی باز کنید. با استفاده از یک حساب بانکی و عابر بانک به راحتی می توانید هزینه های زندگی روزمره خود مانند تهیه غذا، حمل و نقل، استفاده از خدمات شهری، بیمه و صورت حساب های مختلف را پرداخت کنید.

با استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی که معمولا به همراه افتتاح حساب ارائه می شوند، به صورت اینترنتی می توانید حساب بانکی خود را مدیریت کنید. علاوه بر این، شما می توانید هزینه های اقامتی، بیمه پزشکی، تلفن، اینترنت و سایر قبوض را به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

همینطور با استفاده از سیستم پرداخت اینترنتی iDeal به راحتی می توانید کالاهای خود را خریداری کنید. با استفاده از این حساب بانکی به راحتی می توانید مبلغ خریدهای خود را بپردازید؛ اگر در حین تحصیل، کار می کنید، این مبلغ از حقوق ماهیانه شما کم می شود. افراد در دیگر کشورها نیز می توانید مستقیما به حساب بانکی شما در هلند پول واریز کنند.

آخرین دلیلی که شما را ملزم به افتتاح حساب بانکی می کند این است که هزینه بیشتر خدمات دانشجویی در هلند مانند استفاده از سلف نهارخوری، دستگاه های فروش خودکار خوراکی و نوشیدنی، خدمات چاپ و دیگر خدمات ارائه شده در مجتمع دانشگاهی تنها از طریق سیستم پرداخت Chipknip قابل پرداخت است. Chipknip تراشه ای است که در دبیت کارت های کشور هلند تعبیه می شود و امکان پرداخت مبالغ کم را به راحتی و به سرعت در سراسر هلند امکان‌پذیر می کند.

حتما توجه داشته باشید که تنها برخی از بانک های هلند، برای دانشجویان خارجی خدمات خود را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. به عنوان مثال، بانک ING فقط دارای خدمات به زبان هلندی است. پس بهتر است هنگام باز کردن حساب بانکی از کارمندان بانک بپرسید که آیا آنها خدمات بانکداری اینترنتی و دیگر امور بانکی خود را به زبان انگلیسی نیز ارائه می دهند یا خیر.

 

در کجا و چگونه حساب بانکی در هلند باز کنیم؟

 

بسیاری از بانک های هلند دارای خدمات ویژه ای برای دانشجویان هستند. بیشتر دانشجویان خارجی تمایل دارند در سه بانک ABN AMRO، Rabobank و ING حساب باز کنند. فرآیند افتتاح حساب برای دانشجویان خارجی در این بانک ها راحت تر انجام می شود. ما به شما توصیه می کنیم قبل از مراجعه به بانک مورد نظر خود، درباره مدارک مورد نیاز آن بانک تحقیق کنید. در جدول زیر مدارک مورد نیاز سه بانک مذکور بیان شده است.

 

شرایط ، مشخصات و مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب در بانک های هلند:

 

نام بانک مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب در بانک های هلند
زمان لازم برای صدور کارت بانکی زمان لازم برای فعال سازی حساب
بانک ای‌بی‌ان آمرو (ABN AMRO) گذرنامه یا اسناد هویتی معتبر

نامه پذیرش دانشگاه

تاییدیه محل سکونت

۳ تا ۴ روز کاری بلافاصله پس از افتتاح حساب، اگر فرآیند آن قبل از ورود شما به بانک شروع شده باشد.

در غیر این صورت، ۲ تا ۳ هفته پس از افتتاح حساب

بانک رابوبانک (Rabobank) گذرنامه یا اسناد هویتی معتبر

نامه پذیرش دانشگاه

شماره BSN (در صورت وجود)

۵ روز کاری بلافاصله پس از افتتاح حساب
بانک آی‌اِن‌جی (ING Grope) گذرنامه یا اسناد هویتی معتبر

نامه پذیرش دانشگاه

شماره BSN (در صورت وجود)

با BSN: بلافاصله پس از افتتاح حساب

بدون BSN: طی یک هفته

بلافاصله پس از افتتاح حساب

 

 

 

در برخی از بانک ها، تنها یک بار و در هنگام افتتاح حساب از شما مبلغی دریافت می شود. اما توجه داشته باشید که بانک های هلند معمولا مبلغی برای ارائه خدمات به مشتری دریافت می کنند که به طور خودکار از حساب شما کسر می شود.

هزینه ارائه خدمات حساب بانکی برای دانشجویان خارجی در بانک ING، هر سه ماه برابر با ۳.۷۵ یورو است. بانک ABN AMRO به منظور ارائه این خدمات ۱.۵۰ یورو در ماه دریافت می کند و علاوه بر این برای دریافت خدمات World Card باید ۱.۲۵ یورو دیگر در ماه بپردازید.

برای باز کردن یک حساب بانکی جدید، باید در یکی از شعب بانک مورد نظر خود درخواست دهید. پس از اینکه رسیدگی به درخواست شما با موفقیت انجام شد، یک نامه همراه با دبیت کارت غیرفعال به محل زندگی شما در هلند ارسال می شود. پس از ۵ تا ۷ روز به صورت خصوصی پین کد مربوط به کارت شما ارسال می شود. وقتی که پین کد خود را دریافت کردید، کارت شما فعال شده و می توانید از آن استفاده کنید.

با ثبت نام در وبسایت استادی پلن و تشکیل پروفایل، می توانید وضعیت خود را برای مهاجرت ارزیابی کرده و سوالات تان را با کارشناسان ما درمیان بگذارید.

 

 

بانک های هلند
بانک های هلند

افتتاح حساب بانکی از طریق دانشگاه های هلند

 

بسیاری از دانشگاه های هلند با این سه بانک همکاری می کنند و احتمال همکاری دانشگاه شما نیز با این بانک ها زیاد است. این امکان وجود دارد که تمام مراحل باز کردن حساب توسط دانشگاه محل تحصیل شما انجام شود؛ در این صورت فقط باید مدارک لازم را به دانشگاه خود تحویل دهید تا حساب بانکی شما فعال شود.

اما توجه داشته باشید که معمولا هزینه خدمات مشتری در این روش بیشتر از مراجعه به بانک است؛ بنابراین بهتر است قبل از تصمیم گیری در مورد نحوه افتتاح حساب خود، در مورد جزئیات آن تحقیق کنید.

در پایان، به خاطر داشته باشید که بانک های زیادی در هلند وجود دارند و پیشنهادات مختلفی به دانشجویان ارائه می دهند. پس حتما قبل از تصمیم گیری در مورد انتخاب یک بانک برای باز کردن حساب، با دقت شرایط و امکانات آن را بررسی کنید.

 

برای مشورت و کسب اطلاعات بیشتر درمورد افتتاح حساب در بانک های هلند، با مشاورین ما در استادی پلن در ارتباط باشید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مقالات کشور هلند

آموزش افتتاح حساب بانکی در هلندافتتاح حساب بانکی از طریق دانشگاه های هلندافتتاح حساب بانکی دانشجویی در هلندافتتاح حساب پس انداز در هلندافتتاح حساب دانشجویان در هلندافتتاح حساب در بانک های هلندافتتاح حساب در بانک های هلندیافتتاح حساب در هلندانواع حساب بانکی در آمستردامانواع حساب بانکی در شهر خرونینگنانواع حساب بانکی در شهر گرونینگنانواع حساب بانکی در شهر ماستریختانواع حساب بانکی در کبکانواع حساب بانکی در هلندانواع حساب بانکی در ونکوورباز کردن یک حساب بانکی جدید در هلندباز کردن یک حساب بانکی در هلندبانک ABN AMROبانک INGبانک ING هلندبانک Rabobankبانک آی‌اِن‌جی (ING Grope)بانک ای‌بی‌ان آمرو (ABN AMRO)بانک رابوبانک (Rabobank)بانک های اینترنتی هلندبانک های هلندبانک های هلندیجابجایی پول در بانک های هلندیچک های مسافرتی در هلندحساب بانکی دانشگاه های هلندحساب بانکی در هلندخدمات دانشجویی در هلنددانشگاه های هلنددر کجا و چگونه حساب بانکی در هلند باز کنیم؟دریافت کارت اعتباری در هلندروش افتتاح حساب بانکی در هلندسیستم پرداخت Chipknipشرایطشرایط افتتاح حساب توریست در هلندشرایط افتتاح حساب دانشجویان در هلندشرایط افتتاح حساب در بانک های هلندشرایط دریافت کارت اعتباری در هلندشرکت استادی پلنقوانین افتتاح حساب در بانک های هلندقوانین دریافت کارت اعتباری در هلندکارت اعتباری در هلندمدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب در بانک های هلندمشخصات و امکانات بانک های مختلف هلندمشخصات و مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب در بانک های هلند:نحوه افتتاح حساب بانکی در هلندوبسایت استادی پلن

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *