ویزای همراه در هلند

اگر قصد تحصیل، زندگی و یا کار در یک کشور دیگر را دارید، پس حتما برای یکبار هم که شده به کشور هلند فکر کرده اید. در سال های اخیر، کشور هلند پذیرای مهاجران زیادی بوده که با اهداف مختلف به این کشور وارد می شوند. سطح علمی بالای دانشگاه ها در هلند نیز علت دیگری است که باعث شده دانشجویان بین المللی بسیاری به تحصیل در هلند علاقه نشان دهند. یکی از سوالاتی که برای دانشجویان متقاضی تحصیل در هلند ایجاد می شود این است که شرایط دریافت ویزای همراه تحصیلی در هلند چیست. در مقاله ای که امروز توسط استادی پلن برای شما آماده شده است به بررسی شرایط دریافت ویزای همراه تحصیلی هلند می پردازیم. ما را تا انتها همراهی کنید.

در چه صورتی می توان برای اخذ ویزای همراه هلند اقدام کرد؟

به طور کلی، دانشجویانی که موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه های هلند شده اند این اجازه را دارند که برای اخذ ویزای همراه هلند برای همسر و یا فرزندانشان درخواست دهند. در صورت دریافت این ویزا، دانشجو می تواند همراه با همسر و فرزند خود عازم کشور هلند شود. لازم به ذکر است که جهت دریافت این ویزا، باید برای هر یک از اعضای خانواده به صورت مجزا اقدام کرد و امکان ثبت یک درخواست کلی برای همسر و فرزندان وجود ندارد.

چه مدارکی برای اخذ ویزای همراه کشور هلند باید ارائه شوند؟

درست مانند ویزای تحصیلی هلند، برای اخذ ویزای همراه کشور هلند نیز ارائه ی برخی از مدارک الزامی است. این مدارک باید با دقت آماده شده و سپس به سفارت هلند تحویل داده شوند. پس از بررسی و تایید مدارک، ویزای همراه کشور هلند برای همسر یا فرزندان شما به طور مجزا صادر خواهد شد. توجه کنید که آماده کردن مدارک مرحله ی پر اهمیتی در روند اخذ ویزای همراه هلند است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه ی اخذ ویزای همراه هلند با مشاوران استادی پلن تماس بگیرید. در ادامه اصلی ترین مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای همراه هلند را نام برده ایم:

  • پاسپورت معتبری که حداقل تا سه ماه پس از ورود شما به کشور هلند معتبر باشد.
  • فرم درخواست ویزای همراه کشور هلند ( این فرم باید کامل و دقیق پر شده باشد)
  • شناسنامه و کارت ملی تک تک افرادی که قصد دارید برایشان ویزای همراه کشور هلند را دریافت کنید.
  • دو قطعه عکس رنگی بدون ادیت در سایز ۶*۴ با بک گراند سفید رنگ
  • اصل و کپی ویزاهای اخذ شده پیشین به همراه مهرهای مربوط به ورود و خروج از کشور
  • ارائه مدارک اثبات کننده ی تمکن مالی و همچنین یک پرینت شش ماهه از حساب بانکی متقاضی

از جمله مواردی که می تواند منجر به اخذ ویزای همراه کشور هلند شود ازدواج و نامزد کردن با یکی از اتباع این کشور است. در صورت نامزد کردن با یکی از شهروندان کشور هلند (و یا کسی که اقامت کشور هلند را دارد) شما می توانید برای دریافت ویزای همراه درخواست خود را ارائه کنید. لازم به ذکر است که اخذ ویزای همراه در این مورد، با شرایط متفاوتی همراه است. به طور مثال، متقاضی باید با ارائه ی مدارک قابل استنادی اثبات کند که ازدواج او واقعی است. این ویزا تنها شامل متقاضیانی می شود که شهروند هلند نیستند و مراسم ازدواجشان را در هلند برگزار نکرده اند.

 

مطالب مرتبط: تحصیل در هلند | بهترین شهر هلند برای زندگی

 

برای راهنمایی و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *