۷ دلیل برای تحصیل در ایتالیا

 

 

ایتالیا به عنوان قطب تحصیلی در اروپا شناخته شده و ۴۰ دانشگاه برجسته را در خود جای داده است. این دانشگاه ها اکثرا در رتبه بندی QS قرار دارند. علاوه بر این ایتالیا ویژگی های منحصر به فردی دارد که تحصیل در ایتالیا را برای دانشجویان به یک رویای خارق العاده تبدیل می کند. از غذاهای بسیار دلچسب و خوشمزه گرفته تا موزه ها خیره کننده و فرصت ها و موقعیت های شغلی بی نظیر. با ما همراه باشید تا با ۷ دلیل برای تحصیل در ایتالیا آشنا شوید.

 

 

 

۱.تجربه سبک زندگی متفاوت در ایتالیا

اغلب دانشجویانی که تحصیل در ایتالیا را انتخاب می کنند، به این باور اند که زندگی در ایتالیا برای آنها شامل تجربه هایی بی نظیر و حیرت آور بوده‌. از آشنایی با زبان جدید و متفاوت تا آشنایی با تاریخ و فرهنگ ایتالیا. با سفر و گشت و گذار در تور های مسافرتی ایتالیا، کوه های بی نظیر و چشم انداز های معماری فوق العاده ی آن، بدون شک عاشق این همه شگفتی و زیبایی خواهید شد. تحصیل در ایتالیا فرصتی عالی برای مواجه شدن با فرهنگ، محیط و شرایطی بی نهایت جذاب است.

 

 

 

۲. برنامه های تحصیلی فوق العاده

متد های آموزشی بی نظیر و به روز در دانشگاه های ایتالیا، همراهی و پشتیبانی منظم اساتید و راهنمایان در طول تحصیل، درس خواندن را برای دانشجویان و دانش آموزان بی نهایت لذت بخش کرده است.

 

 

 

۳‌. امکان کار همزمان با تحصیل

 

 

تحصیل در ایتالیا این فرصت را به شما می دهد که همزمان با تحصیل بتوانید کار دانشجویی هم داشته باشید. بسیاری از شرکت های ایتالیایی در صدد جذب دانشجویان ماهر و پر تلاش هستند. شما با ارتقاء سواد و مهارت های دانشی خود به راحتی می توانید حین تحصیل کار کنید و هزینه های زندگی و تحصیلی خود را فراهم کنید. انعطاف دانشگاه ها و اساتید ِ این کشور هم به شما کمک می کند تا همزمان با انجام پروژه ها و درس های خود بتوانید گزینه های شغلی مناسبی هم داشته باشید.

برای مطالعه شرایط ویزای تحصیلی ایتالیا  و همچنین هزینه های تحصیل در ایتالیا کلیک نمایید.

 

 

 

دلایل تحصیل در ایتالیا
دلایل تحصیل در ایتالیا

 

 

 

 

۴. داشتن تعادل در مطالعه و سایر فعالیت ها

 

 

تحصیل در ایتالیا برای شما یک امکان شگفت انگیز و محشر است. چرا که با انتخاب این کشور برای ادامه تحصیل به راحتی می توانید علاوه بر داشتن تحصیلات عالیه به تفریحات خود هم بپردازید. راحت به مهمانی بروید، ورزش کنید، درس بخوانید و از فرهنگ جدید و جذاب این کشور لذت ببرید.

برای مطالعه شرایط تحصیل در دبیرستان های ایتالیا کلیک نمایید. 

 

 

۵. امکان رفت و‌ آمد بسیار سریع و راحت

 

 

وسایل نقلیه ی سریع و در دسترسی مثل اتوبوس، مترو، هواپیما و… امکان حمل و نقل و رفت و آمد را به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم می کنند. وسایل نقلیه ی ایتالیا، ارزان، سریع هستند. شما با تحصیل در ایتالیا به راحتی می توانید به هر کجا که مایل هستید سفر کنید و از شهر های بی نظیر این کشور دیدن کنید.

 

برای مطالعه شرایط کمک هزینه های تحصیلی در ایتالیا کلیک نمایید.

 

 

 

 

۶. زبان شیرین ایتالیایی

 

اکثر دانشجویان ایتالیا، توصیه می کنند که حین تحصیل در ایتالیا این زبان را هم فرا بگیرید‌. در این صورت به راحتی می توانید با همکلاسی های خود صحبت کنید و مکالماتشان را متوجه شوید. این زبان آنقدر شیرین و راحت است که به راحتی می توانید یاد بگیرید.

 

برای مطالعه مقاله دلایل تحصیل در ایتالیا  کلیک نمایید.

 

 

 

۷. غذا های فوق العاده خوشمزه ی ایتالیایی

 

 

حتما شنیده اید که ایتالیا به کشور پیتزا های خوش مزه و لذیذ معروف است. شما با تحصیل در ایتالیا می توانید از این مزیت معرکه هم بهره مند شوید. می توانید انواع و اقسام خوراک های ایتالیایی را به ارزان ترین قیمت سفارش دهید و استفاده کنید. یا حتی اگر به آشپزی علاقه دارید می توانید کلی غذای جدید یاد بگیرید و تجربه ای منحصر به فرد را داشته باشید.

اگر در رابطه با تحصیل در ایتالیا به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید با مشاورین موسسه ی استادی پلن تماس حاصل فرمایید.

 

 

برای راهنمایی و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *