پس از پذیرش در دانشگاه هلند، نامه پذیرش مورد نیاز برای درخواست ویزا دریافت خواهید کرد. اگر به ویزا نیاز دارید، دانشگاه شما باید با شما تماس بگیرد و درخواست را شروع کند. اگر این اتفاق نیفتاد، با آنها تماس بگیرید و درخواست پشتیبانی کنید. نامه پذیرش دانشگاه برای ویزای دانشجویی هلند شرایط خاصی دارد.

دانشگاهی که انتخاب کرده اید برای ویزای شما درخواست می کند. این فرآیند زمانی شروع می شود که محل خود را در مرکز مطالعات بین المللی هلند تأیید کنید و معمولاً حدود چهار تا شش هفته طول می کشد. در زیر راهنمای فرآیند درخواست ویزای دانشجویی آورده شده است.

اهمیت نامه پذیرش دانشگاه برای ویزای دانشجویی هلند

نامه پذیرش دانشگاه برای ویزای دانشجویی هلند

اکثر دانشجویانی که خارج از منطقه اقتصادی اروپا (EEA) یا سوئیس زندگی می کنند برای تحصیل در هلند نیاز به ویزا دارند. دانشگاه انتخابی شما هنگام ثبت نام در برنامه ای در مرکز مطالعات بین المللی، فرآیند درخواست را برای شما آغاز می کند.

مراحل درخواست ویزای دانشجویی هلند

• محل خود را در مرکز مطالعات بین المللی هلند تأیید کنید.
• راهنمای بخش پذیرش در مورد مراحل بعدی برای درخواست ویزای تحصیلی خود را بخوانید.
• هنگامی که شما یک پیشنهاد مشروط برای مدرک در دانشگاه هلندی انتخابی خود دارید، دانشگاه فرآیند درخواست ویزا را برای شما آغاز می کند.
• آنها مدارکی را که باید به عنوان بخشی از درخواست ویزای خود به دانشگاه ارسال کنید به شما اطلاع می دهند
• هنگامی که دانشگاه تمام مدارک را دریافت کرد و درخواست شما را بررسی کرد، درخواست به خدمات مهاجرت و تابعیت هلند (IND) ارسال می شود.
• دانشگاه در طول فرآیند درخواست شما را به روز خواهد کرد.
• ویزا برای تمام دانشجویان سال پایه بین المللی در تابستان درخواست می شود.

چگونگی دریافت نامه پذیرش برای ویزای دانشجویی هلند

هلند گاهی اوقات به عنوان “دروازه اروپا” نامیده می شود، زیرا از نظر اجتماعی فراگیر است، فشرده است و با کانال های دیدنی پوشیده شده است. گاهی اوقات تعجب می کنم که چگونه مکانی می تواند به اندازه هلند آرام باشد؟ در طول دهه گذشته، هلند به عنوان یک مقصد مشهور برای دانشجویان بین المللی ظاهر شده است، قطعا برای من مورد علاقه است. بسیاری از عوامل این رشد سریع، روند سریع برای تضمین ویزای دانشجویی در هلند، و همچنین نرخ تایید قوی است (این یک تسکین است). شرایط ویزای دانشجویی هلند بر اساس کشور محل تولد کمی با شرایط سایر کشورها متفاوت است، اما نباید زیاد نگران باشید زیرا همه چیز خوب خواهد بود. همه چیز را در مورد ویزای دانشجویی هلند در این وبلاگ بیابید.

چگونه می توانم ویزای دانشجویی هلند بگیرم؟

فرآیند ویزای دانشجویی هلند برای همه دانشجویان غیر اتحادیه اروپا که قصد دارند بیش از ۹۰ روز در هلند بمانند شامل دو بخش است: مجوز اقامت موقت (MVV) و اجازه اقامت.

  • اجازه اقامت موقت (MVV)

ویزای تحصیلی هلند بر اساس ملیت کشور تعیین می شود. اکثر دانش آموزان به یک مجوز اقامت موقت نیاز دارند که در هلندی به عنوان “Machtiging tot Voorlopig Verblijf” (MVV) نیز شناخته می شود. این MVV به دانش آموز اجازه می دهد تا در هر زمان در شش ماه آینده به هلند برسد. اجازه اقامت برای ماندن در کشور برای طول دوره تحصیلی مورد نیاز است. MVV به عنوان مدرکی دال بر صلاحیت فرد به عنوان یک شهروند هلندی عمل می کند: زمانی که فرد با این ویزا به هلند می رسد، با دانشجو به عنوان یک مقیم قانونی رفتار می شود تا یک بازدیدکننده.

مدتی طول می کشد تا درخواست MVV بررسی شود، و توصیه می شود که دانش آموزان حداقل سه ماه قبل از تاریخ ورود خود به هلند ارسال کنند. اگر کسی درخواست خود را ارسال کرده باشد، دانشجو واجد شرایط درخواست برای ویزای شینگن دیگر یا پرواز به کشور شینگن دیگر قبل از تصمیم گیری نخواهد بود. در واقع، هنگام قضاوت در مورد وضعیت ویزا، باید در کشور خود حضور داشته باشید.

می توان از طریق موسسه میزبان برای MVV اقدام کرد که هزینه درخواست را تعیین می کند.

مراحل اخذ نامه پذیرش برای ویزای دانشجویی هلند

نامه پذیرش داشنگاه برای ویزای دانشجویی هلند

برای ورود به کشور هلند به منظور تحصیلات آکادمیک که قطعا بیش از سه ماه به طول می انجامد، علاوه بر لزوم ویزای ورود، اخذ مجوز اقامت VVR نیز ضروری است و از این مجوز، تحت عنوان کارت شناسایی ویزای تحصیلی هلند، یاد می کنند. در ادامه به مراحل اخذ ویزای دانشجویی هلند دقت فرمایید:

• انتخاب دانشگاه مورد نظر
• ارسال مدارک و درخواست به دانشگاه هدف
• جلب نظر دانشگاه و دریافت دعوتنامه تحصیلی
• رجوع به سفارت هلند در تهران
• تکمیل مدارک خواسته شده و ارائه آنها
• انجام کارهایی مانند انگشت نگاری، بیومتریک
• شرکت در مصاحبه
• برخورداری از مهارت زبان و ارائه مدرک مربوط به آن

پس از پذیرش در یک دانشگاه هلندی، موسسه میزبان ملزم است پس از واجد شرایط بودن برای MVV، از طرف شما برای اجازه اقامت اقدام کند. آنها این کار را ظرف پنج روز پس از ورود شما به هلند انجام می دهند و هزینه ای را که خودشان تعیین می کنند از شما دریافت می کنند.

دانشجو می تواند در صورت قبولی ویزا را از یک اداره ملی مهاجرت (IND) ظرف دو هفته پس از ورود به هلند دریافت کند. پس از گرفتن گواهی، باید به دولت شهر گزارش شود.

اجازه اقامت به دانشجو این امکان را می دهد که در طول تحصیل خود به راحتی در هر کشور شینگن به مدت ۹۰ روز در یک بازه زمانی ۱۸۰ روزه پرواز کند. مجوز اقامت برای باقیمانده برنامه تحصیلی، به اضافه سه ماه اعتبار دارد تا مدیریت دانشگاه بتواند به طور رسمی ثبت نام را لغو کند.

  • مراحل ورود و اقامت (TEV)

هنگامی که برای MVV درخواست می کنید، روش TEV بلافاصله شروع می شود. این تضمین می کند که درخواست های MVV و اجازه اقامت همزمان ارسال و بررسی می شوند. پروتکل TEV از طرف شما توسط دانشگاه میزبان شما آغاز می شود.

در صورت انتخاب، باید همه برنامه ها را خودتان اعمال کنید. در این شرایط می توانید به بخش ویزا سفارت یا کنسولگری هلند در کشور خود مراجعه کنید. اگر سفارت هلند در کشور شما وجود ندارد، اطلاعات تماس یکی از آنها را در یک کشور همسایه جستجو کنید و انتخاب های خود را بررسی کنید.

شرایط ویزای دانشجویی هلند

در حالی که دانشگاه‌های هلند برای ویزای دانشجویی درخواست می‌کنند، دانشجویان خارجی باید شرایط خاصی را رعایت کنند تا تضمین کنند که ویزای آنها تایید شده است.

ویزای دانشجویی برای هلند شامل نامه پذیرش دانشگاه، بودجه کافی، شواهد مهارت زبان هلندی یا انگلیسی با ارائه نمرات آزمون مورد نیاز برای تحقیقات در هلند و حفظ پیشرفت تحصیلی استاندارد در طول دوره تحصیل است. هر دو مقاله ارسالی باید قانونی و به زبان هلندی، انگلیسی، فرانسوی یا آلمانی ترجمه شده باشند.

نامه پذیرش دانشگاه برای ویزای دانشجویی هلند

دانشجویان بین الملی که مایل به واجد شرایط بودن برای اجازه اقامت در هلند هستند باید نامه تایید مشروط از یک دانشگاه هلندی یا دانشگاه علوم کاربردی داشته باشند.
پذیرش در یک برنامه لیسانس یا کارشناسی ارشد تمام وقت در یک دانشگاه هلندی مورد تایید NVAO یا یک سازمان بین المللی اعتباربخشی مورد نیاز است.
دانشگاه باید در دفتر ثبت نام حامیان شناخته شده گنجانده شود.
ثبات مالی برای ویزای دانشجویی هلند مورد نیاز است

بنابراین دانشجویان بین المللی باید نشان دهند که پول کافی برای پوشش هزینه های تحصیل و زندگی در هلند دارند. سالانه، اداره مهاجرت حداقل تعداد اجباری را اصلاح می کند. در نتیجه، شواهدی مبنی بر وجود بودجه کافی باید هر ساله برای طول دوره تحقیق ارائه شود.

دانشجویان ممکن است با ارسال یکی از مدارک ذکر شده در زیر نشان دهند که بودجه کافی برای زندگی و تحقیق در هلند دارند.

عملکرد تحصیلی پایدار برای ویزای دانشجویی هلند

دانشجویان بین المللی باید بدانند که اگر ۵۰ درصد از کل اعتبارات موجود برای برنامه را تکمیل نکنند، اجازه اقامت آنها تمدید نخواهد شد. این اغلب به عنوان گزارش توسعه تحقیق نامیده می شود. اداره مهاجرت هلند هر سال در ماه نوامبر عملکرد خود را بررسی می کند. دانشگاه‌ها حتی نامه‌ای را به اداره مهاجرت ارسال می‌کنند اگر معتقد باشند دانشجو ممکن است نتواند قبل از پایان سال واحدهای مورد نیاز را تکمیل کند.

مدارک مهارت انگلیسی برای ویزای دانشجویی هلند

دانش‌آموزان بین‌المللی باید به زبان هلندی یا انگلیسی، بر اساس زبان آموزشی برنامه درسی که قصد دارند در هلند یاد بگیرند، شایستگی نشان دهند. برای نشان دادن مهارت زبان انگلیسی باید از آزمون آیلتس استفاده شود.هزینه ویزای تحصیلی شما برای تحصیل در هلند ۱۷۲ یورو خواهد بود.

سخن پایانی

در این مقاله شما عزیزان را با شرایط اخذ پذیرش نامه دانشگاه برای ویزای دانشجویی هلند آشنا کردیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران استادی پلن تماس حاصل پیدا کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *