برترین دانشگاه های سنگاپور

 

 

آیا تا به حال به ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر و معروف سنگاپور فکر کرده اید؟! با کسب آگاهی از برترین دانشگاه های سنگاپور، قطعا این ایده در ذهن شما پر رنگ تر خواهد شد! هرچند که این کشور از نظر جغرافیایی کوچک است ولی، دانشگاه های بسیار معروف و معتبری دارد که هر کسی را برای ادامه ادامه ی زندگی و تحصیل وسوسه می کند! سنگاپور ۳۴ مرکز عالی آموزشی دارد. دانشگاه ملی و فناوریِ این کشور در رتبه بندی QS سال ۲۰۲۱ جزء برترین های جهانی به شمار می روند. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید و این اطلاعات جذاب و خواندنی را از دست ندهید!

 

 

۱.دانشگاه ملی سنگاپور (NUS)

 

اگر جزء بچه های فنی-مهندسی هستید، ابن دانشگاه برای شما جزء بهترین گزینه ها است. در رشته ی عمران رتبه ی ششم در سطح جهانی و‌ حتی در رشته های علوم اجتماعی و مدیریت هم در فهرست ۱۰ دانشگاه برتر قرار دارد. این دانشگاه در رتبه بندی QS، رتبه ی ۱۱ ام جهانی و اولین رتبه در QS سال ۲۰۲۱ در آسیا را دارد. کمتر دانشگاهیه که بتواند با این موسسه رقابت کنه؛ چرا که به معنای واقعی یک سوپر استاره!

 

 

تحصیل در سنگاپور
تحصیل در سنگاپور

 

 

 

۲. دانشگاه فنی سنگاپور (Nanyang_(NTU))

 

دانشگاه فنی سنگاپور هم برای دانشجویان مهندسی و فنی بسیار مناسب و معتبر است. این مرکز در رتبه بندی QSِ آسیا رتبه ی ۱۳ ام را کسب کرده. این دانشگاه در سطح جهانی هم جزء پنج دانشگاه برتر است. همچنین این مرکز همکاری مناسبی با کالج سطنتی لندن در انگلستان دارد.

 

 

 

۳. دانشگاه مدیریت سنگاپور

یکی دیگر از شناخته شده ترین دانشگاه های سنگاپور، این مرکز است. اگر در رشته های حسابداری، امور مالی، علوم کامپیوتر، اقتصاد و آمار تحصیل می کنید، این دانشگاه برای شما بسیار مناسب است. موسسه ی مدیریت سنگاپور رتبه ی ۵۱۱ تا ۵۲۰ در سطح جهانی و رتبه ی ۹۹ در آسیا را دارا دارد. این دانشگاه در رشته های حسابداری، اقتصاد و تجارت رتبه ی بالایی در رتبه بندی QS سال ۲۰۱۸ دارا است

 

 

 

 

 

دانشگاه های بین المللی سنگاپور

بعضی از دانشگاه های جدیدِ سنگاپور با همکاری دانشگاه هایی مثل ماساچوست ایالات متحده و دانشگاه ژیانگ مراکز تحقیقاتی معروف و کارآمدی ایجاد کرده اند. تحقیقات و پژوهش های چشمگیری در هر یک از این دانشگاه های بین المللی انجام می شود‌. برای مثال دانشگاه فناوری_طراحی سنگاپور، دانشگاه بیل از جمله این موسسات بین المللی هستند.

 

برای کسب اطلاعات و راهنمایی های بیشتر در رابطه با بهترین دانشگاه های سنگاپور می توانید تیمِ حرفه ایِ کارشناسان استادی پلن تماس حاصل فرمائید.

 

برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی به صفحه ی  رزرو وقت مشاوره ویزای تحصیلی  مراجعه کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *