رشته حقوق از جمله رشته های پر مخاطب در جهان است. اگر قصد ادامه تحصیل در این رشته را دارید و میخواید مهاجرت کنید می توانیم کشور هلند را به شما معرفی کنیم. هلند که با آلمان، بلژیک و دریای شمال هم مرز است، در قلب تپنده اروپای غربی قرار دارد.  سومین شهر بزرگ هلند، لاهه، در کنار شهر مشهور جهانی خود، آمستردام، به عنوان شهر بین المللی صلح و عدالت شهرت دارد.  حتی گاهی از آن به عنوان پایتخت قانونی جهان یاد می شود.  هلند، خانه دیوان بین‌المللی دادگستری و بسیاری از دادگاه‌های بین‌المللی دیگر، به دانشجویان حقوق آینده فرصتی می‌دهد تا در قلب حقوق اروپایی و بین‌المللی قرار بگیرند. در ادامه مقاله بهترین دانشگاه های  حقوق هلند را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

 

چرا دانشگاه های حقوق هلند؟

بهترین دانشگاه های حقوق هلند

 هلند به‌عنوان یکی از کشورهای بنیان‌گذار اتحادیه اروپا، دهه‌هاست که در مرکز فعالیت‌ها قرار داشته است.  دانشجویانی که مایل به تحصیل در برخی از بهترین دانشکده‌های حقوق هلند هستند، با یک شگفتی تاریخی، با محیط‌های سرسبز، و جمعیتی فراگیر و متنوع برخورد خواهند کرد.  مهمتر از آن، رشد دانش آموزان با برخی از بهترین آموزش های حقوقی که اروپا ارائه کرده است، پرورش می یابد.  قرار گرفتن در اطراف محل بسیاری از دادگاه های بین المللی در جهان به دانش آموزان اجازه می دهد تا مظهر حرفه وکالت را تجربه کنند.

 اما، با گزینه‌های محدودی که برای انگلیسی‌زبانان تک زبانه ارائه می‌شود (یا حتی استعدادهای چندزبانه بدون دانش زبان هلندی)، برای دانشجویان بین‌المللی آینده‌نگر مهم است که زبان بومی هلندی را درک کنند.  بهترین دانشکده های حقوق در هلند در درجه اول موضوعات خود را به زبان هلندی تدریس می کنند، به استثنای چند آکادمی سازگار که مدرک LL ارائه می دهند.  B. گزینه در انگلیسی.  با این حال، حتی برای افراد محلی و شهروندان هلندی، هنوز یک مزیت رقابتی قوی برای ورود به موسسات برتر وجود دارد.  مطالعه و مهارت تحصیلی، مانند همیشه، برای ورود ضروری است.

بهترین دانشگاه های  حقوق در هلند

بهترین دانشگاه های حقوق هلند

  1. دانشکده حقوق لیدن

 لینک دانشکده حقوق

 مدارک ارائه شده: LL.M., MSc, PhD

 زبان: هلندی و انگلیسی

 دانشکده حقوق لیدن در سکوی موفقیت و تاریخ غنی و برجسته چهار قرنی خود بالاتر از رقبا قرار دارد.  به راحتی می توان فهمید که چرا تقریباً در سراسر جهان به عنوان بهترین دانشکده حقوق در کشور شناخته شده است.  به طور طبیعی، برای یک دانشگاه مستقر در هلند، دانشکده حقوق لیدن بر پرورش دانش دانشجویان نسبت به پیچیدگی‌های قوانین محلی تمرکز دارد.  با این حال، با داشتن یک پردیس در لیدن و یکی در لاهه، دانشجویان فرصتی برای غوطه ور شدن در بین المللی ترین و متنوع ترین محیط قانونی روی کره زمین دارند.

 دانشکده حقوق لیدن با داشتن یک برنامه آموزشی چشمگیر، هرچند فشرده، قصد دارد اخلاق کاری منضبط را در دانش آموزان خود القا کند که آنها می توانند به عنوان یک حرفه از قانون استفاده کنند.  به هر حال، بخش بزرگی از آنچه دانشگاه ارائه می‌دهد، برنامه‌ای است که منحصراً با در نظر گرفتن بازار کار دائماً در حال تغییر و سازگاری توسعه یافته است.  این توجه به جزئیات و این تمایل برای درک نیازهای دانشجویان و فارغ التحصیلان آنها است که آکادمی را به یکی از بهترین دانشکده های حقوق در هلند تبدیل می کند.

دانشگاه آمستردام

 لینک دانشکده حقوق

 مدارک ارائه شده: LL.M., PPLE, PhD

 زبان انگلیسی

از بهترین دانشگاه های حقوق هلند است. آمستردام، پایتخت هلند، ممکن است به دلیل کانال های آبی، معماری پیچیده، و منطقه پر جنب و جوش چراغ قرمز در سطح بین المللی شناخته شود، اما همچنین به دلیل دانشکده حقوق باورنکردنی خود، دانشگاه آمستردام، شناخته شده است.  در رتبه دوم در آموزش عالی تایمز (THE) و واقع در قلب یک شهر واقعا جهانی و بین المللی، دانشجویان از سراسر جهان برای تحصیل در رشته حقوق در یک دانشکده حقوق در هلند که دائماً تلاش می کند تا بهترین باشد، جذب می شوند.  با شروع برنامه بین رشته‌ای PPLE، دانش‌آموزان تشویق می‌شوند تا شاخه و تخصص پیدا کنند.

 به دلیل ماهیت کثرت گرای آمستردام، تحصیل در دانشکده حقوق دانشگاه آمستردام عمدتاً به زبان انگلیسی تدریس می شود.  با این حال، آنها قوانین هلند را با جزئیات کامل پوشش می دهند.

  1. دانشگاه اوترخت

 لینک دانشکده حقوق

 مدارک ارائه شده: LL.M., MA

 زبان: هلندی و انگلیسی

 یکی از بهترین دانشگاه های حقوق هلند دانشکده حقوق دانشگاه اوترخت  است که در سال ۱۶۳۶ تأسیس شد، یکی از قدیمی ترین مراکز تحقیقاتی عمومی در هلند است.  با تولید تعدادی از برندگان جایزه نوبل و برندگان جایزه اسپینوزا، واضح است که تاریخ طولانی مدرسه به هیچ وجه تصادفی نیست.  و دانشکده حقوق نیز از این موفقیت مستثنی نیست.  با یک برنامه آموزشی قوی، دانش آموزان با قوانین محلی و بین المللی آشنا می شوند.  از آنجایی که دانشکده حقوق اوترخت روابط قوی با مدارس چین و کانادا دارد، به دانش‌آموزان نیز فرصتی داده می‌شود تا با لیستی از مدارس منتخب مبادله کنند و تحصیلات خود را در قوانین بین‌المللی بیشتر کنند.

 در حالی که اکثر مدارک لیسانس ارائه شده توسط اوترخت عمدتاً به زبان هلندی تدریس می شوند، دانشکده حقوق چندین برنامه کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی را ارائه می دهد.

دانشکده حقوق تیلبورگ

 لینک دانشکده حقوق

 مدارک ارائه شده: LLB، BSc، LLM، MSc، PhD

 زبان: هلندی و انگلیسی

 به‌عنوان یکی از دانشگاه‌هایی که اخیراً در این فهرست تأسیس شده است، به راحتی می‌توان آن را به‌عنوان ضعیف‌تر در مسابقه قهرمانان بی‌اعتبار کرد.  با این حال، در ۸۰ سالی که دانشکده حقوق تیلبورگ فعال بوده، رشد چشمگیری داشته است و به شهرت بین المللی رسیده است.  از طریق یک برنامه آموزشی مترقی و مرتبط با اجتماعی، دانش‌آموزان مهارت‌های خود را به عنوان متخصصان حقوقی یا دانشگاهیان جوان ارتقا می‌دهند.  دانشکده حقوق تیلبورگ قصد دارد همیشه در خط مقدم نوآوری باشد و بدون شک جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین دانشکده های حقوق در هلند به دست آورده است.

بهترین دانشگاه های حقوق هلند

دانشگاه ماستریخت

 لینک دانشکده حقوق

 مدارک ارائه شده: LL.B.، LL.M.، LL.M./MSc، PhD

 زبان: انگلیسی و هلندی

 این دانشگاه از جمله دانشگاه های حقوق هلند است.  دانشکده حقوق دانشگاه ماستریخت با روش منحصر به فرد یادگیری مبتنی بر مشکل (PBL) موجی بین المللی به راه انداخته است.  با استفاده از یادگیری از طریق گفتمان همتا به همتا و ارائه دانشجو، دانشجویان حقوق که به دنبال یک تجربه یادگیری عملی هستند نیازی به جستجوی بیشتر ندارند.  با جلسات دادگاه بین المللی و ملی، دانشجویان ممکن است شوخ طبعی خود را با همتایان خود تقویت کنند تا از یک تجربه موفق پس از فارغ التحصیلی اطمینان حاصل کنند.  روش‌شناسی و شیوه‌های متمایز آن، آن را محکم در برترین دانشکده‌های حقوق در هلند قرار می‌دهد.

سخن پایانی

در این مقاله شما عزیزان را با بهترین دانشگاه های حقوق هلند آشنا کردیم. برای اطلاع دقیق تر از شرایط پذیرش این دانشگاه با مشاوران استادی پلن تماس پیدا کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *