بورسیه های تحصیلی هلند در  دانشگاه اوترخت برای دانشجویان بین المللی کاملا متنوع است. دانشگاه اوترخت یکی از فعال ترین دانشگاه هایی است که مشکلات و مسائل جهانی را از طریق تحقیق حل می کند.  دانشگاه اوترخت که در سال ۱۶۳۶ در اوترخت، هلند تأسیس شد، به طور مداوم در بین ۷۰ دانشگاه برتر جهان و رتبه اول در سطح ملی قرار دارد.  با بیش از ۳۵۰۰۰ دانشجو، ۸۰۰۰ پرسنل، ۶۵۰ استاد و بیش از ۱۹۵۰۰۰ فارغ التحصیل، یکی از قوی ترین جوامع دانشگاهی را دارد که پذیرای دانشجویان بین المللی است.

 هزینه تحصیل و هزینه زندگی در هلند نسبت به سایر کشورهای اروپایی نسبتاً کمتر است.  برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا / EEA، شهریه برای برنامه های کارشناسی در دانشگاه اوترخت از ۸۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ یورو شروع می شود.  از سوی دیگر، هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد از ۱۰۰۰۰ یورو تا ۲۵۰۰۰ یورو متغیر است.  در زیر تعدادی از بهترین بورسیه های تحصیلی در دانشگاه اوترخت برای دانشجویان بین المللی ذکر شده است تا به شما کمک کنند تا هزینه تحصیل خود را تامین کنید.

 بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه اوترخت مقطع کارشناسی

بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه اوترخت

  1. شورای بریتانیا – جایزه آیلتس

مبلغ بورسیه: ۳۰۰۰ پوند تا ۱۰۰۰۰ پوند

 معیارهای واجد شرایط بودن: متقاضیان باید ۱۸ سال بالاتر داشته باشند و باید حداقل نمره آیلتس ۶.۵ را برای تمام اجزای آزمون آیلتس کسب کرده باشند.  متقاضیان باید در آزمون آیلتس در هر مرکز شورای بریتانیا در آلمان شرکت کرده باشند.

 جایزه آیلتس که توسط شورای بریتانیا در آلمان تأمین مالی می شود، با هدف کمک به دانشجویان بین المللی استثنایی برای ادامه تحصیل می باشد.  معمولاً فقط یک برنده این بورسیه تحصیلی انحصاری را دریافت می کند، اما اگر هزینه تحصیل نامزد موفق کمتر از مبلغ بورسیه اختصاص داده شده باشد، سایر نامزدها ممکن است این کمک هزینه را دریافت کنند.

 برای درخواست این بورسیه تحصیلی موجود در دانشگاه اوترخت، باید در آزمون آیلتس در هر مرکز شورای بریتانیا در آلمان شرکت کنید.  مطمئن شوید که فرم رسمی گزارش آزمون (TRF) را در یا قبل از مهلت درخواست جایزه ارسال کنید.  پس از فوروارد TRF، باید فرم درخواست آنلاین جایزه آیلتس را تکمیل کنید.  هنگامی که شورا شما را برای کمک هزینه انتخاب کرد، باید نامه پذیرش از اوترخت و یک بیانیه شخصی را قبل از جدول زمانی جایزه آیلتس ارسال کنید.

بورسیه تحصیلی  عالی اوترخت

 مبلغ بورسیه: ۵۰۰۰ یورو

 از دیگر بورسیه تحصیلی هلند در دانشگاه اوترخت است. ضوابط واجد شرایط بودن: متقاضیان باید منشأ غیر اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا باشند و نباید تحصیلات متوسطه خود را در هیچ موسسه هلندی گذرانده باشند.  متقاضیان باید به ۱۰ درصد برتر کلاس فارغ التحصیلی تعلق داشته باشند.  علاوه بر این، متقاضیان باید یک پیشنهاد مدرک لیسانس از دانشگاه اوترخت دریافت کرده باشند.

بورسیه تحصیلی عالی Utrecht یکی از منحصر به فرد ترین بورسیه های ارائه شده برای دانشجویان آینده نگر با کالیبر بالا از کشورهای غیر اتحادیه اروپا / EEA است.  بورس تحصیلی بسیار انتخابی است.  کاندیداها بر اساس برتری علمی آنها، پتانسیل آنها برای مشارکت در رشته تحصیلی انتخابی خود و اعتبار درخواست آنها در نظر گرفته می شوند.  این بورسیه هزینه های شهریه را پوشش نمی دهد، بنابراین همچنان لازم است که متقاضیان ابزارهای دیگری برای تامین هزینه تحصیل خود داشته باشند.

 برای درخواست این بورسیه تحصیلی دانشگاه اوترخت، باید معیارهای واجد شرایط بودن را داشته باشید و درخواست خود را قبل از ماه مه در دانشگاه اوترخت تکمیل کنید.  نیازی به ارسال فرم درخواست نیست.  کمیته بورسیه درخواست شما را بررسی می کند و پس از واجد شرایط بودن برای بورسیه به شما اطلاع می دهد.

در دانشگاه اوترخت، تنها ۱۳ برنامه در مقطع کارشناسی به زبان انگلیسی تدریس می شود.  اگر به هر یک از این برنامه ها علاقه مند هستید، توصیه می کنیم برای بورسیه های ذکر شده در بالا درخواست دهید.  اگر می‌خواهید درباره سایر کمک‌های مالی ارائه شده در دانشگاه اوترخت برای دانشجویان بین‌المللی بیشتر بدانید، می‌توانید از صفحه بورسیه تحصیلی آنها در مقطع کارشناسی دیدن کنید.

 بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه اوترخت مقطع تکمیلی

بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه اوترخت

  1. بورسیه تحصیلی هلند

مبلغ بورسیه: ۵۰۰۰ یورو

 معیارهای واجد شرایط بودن: متقاضیان نباید شهروند کشورهای اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا باشند و نباید قبلاً در هیچ مدرسه ای در هلند ثبت نام نکرده باشند.  متقاضیان باید درخواست را در برنامه کارشناسی ارشد انتخابی خود قبل از پایان مهلت بورس تحصیلی تکمیل کرده باشند.  برای بررسی اینکه آیا برنامه کارشناسی ارشد شما واجد شرایط بورسیه هلند است، می توانید صفحه برنامه کارشناسی ارشد دانشگاه اوترخت را بررسی کنید.

 مدرک ارائه شده: کارشناسی ارشد

بورسیه تحصیلی هلند در دانشگاه اوترخت  که توسط وزارت آموزش، فرهنگ و علوم هلند و چندین دانشگاه تحقیقاتی هلند تامین می شود، یکی از بورسیه های مورد تقاضا برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل در هلند است.  سالانه ۲۰۰۰ متقاضی این کمک هزینه را دریافت می کنند.  شما فقط یک بار می توانید این بورسیه را دریافت کنید و این بورسیه برای یک سال تحصیل به طول می انجامد.

 برای درخواست این بورسیه تحصیلی در دانشگاه اوترخت، ابتدا باید درخواست برنامه کارشناسی ارشد خود را تکمیل کنید.  پس از تکمیل درخواست خود در دانشگاه اوترخت، اکنون می توانید وارد صفحه برنامه Osiris شده و یک برنامه جدید ایجاد کنید.  هنگامی که از شما خواسته شد، صورت مالی خود را آپلود کنید، به سوالات پاسخ دهید و درخواست خود را قبل از ارسال نهایی بررسی کنید.  اطمینان حاصل کنید که درخواست خود را در یا قبل از پایان مهلت بورس تحصیلی تکمیل کنید.

  1. بورسیه لاله نارنجی – چین

مبلغ بورسیه: ۷۵۰۰ یورو

 معیارهای واجد شرایط بودن: بورسیه تحصیلی برای شهروندان چینی مقیم چین که قبلاً در هیچ موسسه آموزشی در هلند ثبت نام نکرده اند باز است.  علاوه بر این، متقاضیان باید نامه پذیرش از برنامه های تحصیلات تکمیلی واجد شرایط مشخص شده در صفحه بورس تحصیلی دریافت کرده باشند.

 مدرک ارائه شده: کارشناسی ارشد

بورسیه تحصیلی لاله نارنجی که توسط چندین موسسه آموزش عالی تامین می شود و توسط NESO چین مدیریت می شود، فرصت های جدیدی را برای شهروندان چینی مستعد و شایسته برای تحصیل در هلند باز می کند.  در دانشگاه اوترخت، تنها یک متقاضی موفق سالانه بورسیه لاله نارنجی را دریافت می کند.

 برای درخواست، ابتدا باید درخواست خود را در دانشگاه اوترخت تکمیل کنید و نامه پذیرش برای یک برنامه کارشناسی ارشد واجد شرایط را دریافت کنید.  برای ادامه درخواست خود، باید گواهی Nuffic برای دانشجویان چینی و ویزای هلند داشته باشید.  هنگامی که این اسناد را همراه خود دارید، می توانید درخواست خود را به صفحه رسمی NESO چین ارسال کنید.

  1. UES – بورسیه استعدادهای درخشان بین المللی قانون، اقتصاد و حاکمیت

از دیگر بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه اوترخت است که مبلغ بورسیه: ۱۱۰۰۰ یورو یا شهریه + ۱۱۰۰۰ یورو

 ضوابط واجد شرایط بودن: همه اتباع می توانند درخواست دهند.  این کمیته متقاضیان را بر اساس برتری علمی، چشم انداز و مشارکت در برنامه های فوق برنامه ارزیابی می کند.  متقاضیان نباید تحصیلات متوسطه را در هیچ موسسه هلندی گذرانده باشند.  فقط متقاضیانی که در دانشکده تحصیلات تکمیلی حقوق، اقتصاد و حکومتداری دانشگاه اوترخت پذیرفته شده اند، می توانند درخواست دهند.

 مدرک ارائه شده: کارشناسی ارشد

UES-LEGITS منحصر به دانشجویانی است که در برنامه های کارشناسی ارشد در دانشکده حقوق، اقتصاد و حکومت داری تحصیل می کنند.  برخلاف UES، UES-LEGITS از شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا / EEA برای درخواست استقبال می کند.  این مبلغ بورسیه دانشگاه اوترخت ۱۱۰۰۰ یورو برای دانشجویان اتحادیه اروپا / EEA است، در حالی که برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا / EEA، این بورسیه هزینه تحصیل را پوشش می دهد و ۱۱،۰۰۰ یورو اضافی اعطا می کند.  می توانید همزمان برای UES و UES-LEGITS درخواست دهید.  با این حال، اگر از کشورهای اتحادیه اروپا / EEA هستید، فقط می توانید برای UES-LEGITS درخواست دهید.

 برای درخواست این بورسیه، باید برای هر یک از برنامه های کارشناسی ارشد مشخص شده درخواست دهید.  سپس، باید به اپلیکیشن Osiris Onlineبروید، اعتبار خود را وارد کنید و یک برنامه جدید ایجاد کنید.  قبل از ارسال درخواست بورسیه به سوالات پاسخ دهید و مدارک لازم را بارگذاری کنید.

  1. بورسیه تحصیلی NN Future Matters

بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه اوترخت

مبلغ بورسیه: ۵,۰۰۰ یورو برای اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا و تا ۲۰,۰۰۰ یورو برای کشورهای غیر اتحادیه اروپا / EEA

 معیارهای واجد شرایط بودن: متقاضیان باید از کشورهای منتخب مشخص شده در صفحه بورس تحصیلی باشند.  متقاضیان همچنین باید یک برنامه کارشناسی ارشد واجد شرایط مشخص شده در صفحه بورس تحصیلی را انتخاب کنند.  علاوه بر این، والدین شما باید هرگز مدرک لیسانس نگرفته باشند و شما هرگز کار یا تحصیل در خارج از کشور را تجربه نکرده باشید.  متقاضیانی که قبلاً این بورس تحصیلی را دریافت کرده اند، می توانند مجدداً درخواست دهند.

بورسیه تحصیلی NN Future Matters به ​​دانشجویان بین المللی شایسته از کشورهای منتخب اعطا می شود تا به آنها در ایجاد قابلیت های اقتصادی کمک کند.  برای در نظر گرفتن این بورسیه، باید درخواست خود را برای یک برنامه کارشناسی ارشد واجد شرایط در دانشگاه اوترخت تکمیل کنید.  پس از آن، شما باید مدارک زیر را تضمین کنید: دیپلم / مروری بر نتایج تحصیل، انگیزه نامه، بودجه مالی، رزومه تحصیلی، نامه پذیرش، کپی پاسپورت یا شناسه خود و حداقل دو نامه مرجع.  هنگامی که این اسناد را ایمن کردید، اکنون می توانید درخواست بورسیه دانشگاه اوترخت خود را ادامه دهید.  صفحه رسمی بورسیه را بررسی کنید تا از جدول زمانی بورسیه سال تحصیلی به روز شوید.

سخن‌ پایانی

بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه اوترخت طیف گسترده ای دارد. بورسیه های  تکمیلی بیشتری در دانشگاه اوترخت ارائه می شود که در این مقاله به آنها اشاره نکرده ایم.  اگر واجد شرایط هر یک از بورسیه های ذکر شده در بالا هستید و سوالات متداولی درباره آن دارید حتما با مشاوران استادی پلن تماس بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *