بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه خرونینگن برای دانشجویان بین المللی شرایژخاصی برای پذیرش دارند. دانشگاه خرونینگن (UG) یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی واقع در خرونینگن ، هلند است.  این یک دانشگاه بسیار موفق است که به داشتن دومین دانشگاه قدیمی و یکی از مرتباً بالاترین رتبه در هلند افتخار می کند.  رتبه بندی آکادمیک دانشگاه های جهان نیز این دانشگاه را در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار داد.

 دانشگاه خرونینگن که به دلیل تحقیقات مشهور جهانی و گشودگی به مردم از همه فرهنگ ها شناخته شده است، با کمال میل درهای خود را به روی دانشجویان بین المللی از سراسر جهان باز می کند.  در اینجا لیستی از بورسیه های تحصیلی برای تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آمده است که ممکن است برای دانشجویان بین المللی آینده نگر مفید باشد.  این بورسیه های دانشگاه گرونینگن هم از داخل و هم از خارج دانشگاه می آید.

 

أنواع بورسیه های تحصیلی هلند  دانشگاه خرونینگن

بورسیه های تحصیلی هلند

  • بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه خرونینگن

   کارشناسی و کارشناسی ارشد

  1. نسل بورسیه گوگل

 مبلغ بورسیه

 ۷۰۰۰ یورو فقط برای مقاصد دانشگاه (مانند شهریه، کتاب های درسی، تجهیزات و غیره)

 معیارهای واجد شرایط بودن

 باید حداقل یک سال قبل از درخواست در یک دانشگاه در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد ثبت نام کرده باشید.

 قصد دارد در دانشگاه خرونینگن یک دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد مرتبط با کامپیوتر را تمام وقت بگذراند.

 دارای سوابق تحصیلی استثنایی و دارای ویژگی های رهبری قوی است و مشتاق نمایندگی گروه های اقلیت در زمینه علوم کامپیوتر است.

بورسیه تحصیلی Google Generation یک کمک هزینه بین المللی است که به کسانی که در علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر و هر رشته مرتبط نزدیک دیگری تحصیل می کنند، ارائه می شود.  این بورسیه تحصیلی هر ساله توسط گوگل برای تبلیغ اقلیت های کم نمایندگی در این زمینه از جمله زنان اعطا می شود که بسیار تشویق می شوند برای این بورسیه تحصیلی موجود در دانشگاه خرونینگن درخواست دهند.  هدف آن ایجاد نسل بعدی دانشمندان کامپیوتر جسور و مبتکر است.

 درخواست برای Generation Google Scholarship به صورت آنلاین انجام می شود و شامل چندین مرحله است.  همه دانشجویان آینده نگر باید اطلاعات کلی در مورد خود، از جمله جزئیات در مورد دانشگاه فعلی خود و اینکه چرا می خواهند در دوره های مرتبط با کامپیوتر در دانشگاه خرونینگن تحصیل کنند، ارائه دهند.  آنها همچنین به یک رزومه جامع، ریز نمرات سوابق موسسات آکادمیک فعلی و قبلی و یک نامه مرجع از یک استاد یا مشاور نیاز دارند.

 این برنامه همچنین شامل چهار مقاله خواهد بود و هر دانش آموز آینده نگر به شدت تشویق می شود که زمان و تلاش خود را صرف پاسخ های قوی کند.  کمک هزینه به کسانی که سوابق تحصیلی استثنایی و اظهارات درخواست قانع کننده دارند ارائه می شود.

بورسیه توسعه انرژی پایدار (ESED).

 مبلغ بورسیه

 ۱۰۰۰۰ دلار در سال، حداکثر دو سال

 معیارهای واجد شرایط بودن:

 در حال حاضر ثبت نام کرده اید یا قصد دارید در برنامه کارشناسی ارشد انرژی و علوم محیطی در دانشگاه خرونینگن ثبت نام کنید.

 تابعیت یک کشور در حال توسعه که توسط سازمان همکاری اقتصادی و توسعه شناسایی شده است. بورسیه توسعه انرژی پایدار (ESED) کمک هزینه ای است که توسط مشارکت جهانی برق پایدار ارائه می شود.  هدف آن ترویج توسعه انرژی پایدار و ترویج مطالعات بیشتر در زمینه انرژی و علوم زیست محیطی، به ویژه در کشورهای توسعه نیافته است.  برندگان بالقوه باید شهروند یک کشور یا منطقه در حال توسعه باشند و فهرستی از کشورهای واجد شرایط را می‌توانید در اینجا بیابید.

همه متقاضیان باید کپی الکترونیکی از تمام مدارک مورد نیاز از جمله صفحه عکس پاسپورت یا گواهی تولد ارائه دهند.  رزومه جامع با جزئیات در زمینه سوابق تحصیلی، سوابق شغلی و فعالیت های فوق برنامه؛  نامه پذیرش از دانشگاه خرونینگن ؛  برنامه درسی برنامه؛  ریز نمرات دانشگاه؛  فرم مرجع دانشگاهی که توسط یکی از اعضای هیئت علمی پر شده است.  و نامه مرجع شخصی که توسط یکی از اعضای غیر خانواده و آگاه به شرایط شما، مانند یکی دیگر از اعضای هیئت علمی یا یک کارفرما، پر شده است.  جزئیات بیشتر در مورد شرایط بورسیه را می توانید در اینجا بیابید.

 پس از آماده شدن تمام اسناد، متقاضی باید یک حساب کاربری در وب سایت رسمی مشارکت جهانی پایدار برق ایجاد کند.  در آنجا می توانند فرم درخواست آنلاین را پر کنند و مدارک مورد نیاز خود را آپلود کنند.  از متقاضیان دعوت می شود برای جلوگیری از تاخیر، درخواست خود را در اسرع وقت ارسال کنند.

گرنت  استعداد دانشگاه خرونینگن : فلسفه (کارشناسی ارشد)

بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه گرونینگن

 مبلغ بورسیه

 ۲۵۰۰ یورو برای یک سال تحصیلی

 معیارهای واجد شرایط بودن

 در مقطع کارشناسی ارشد فلسفه، سیاست و اقتصاد یا کارشناسی ارشد فلسفه در دانشگاه خرونینگن ثبت نام می کنند یا در حال حاضر ثبت نام می کنند.  شهروند کشورهایی که در اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا نیستند

گرنت استعداد دانشگاه گرونینگن: فلسفه (MSc) جایزه ای است که توسط دانشکده فلسفه در دانشگاه خرونینگن اعطا می شود.  هیچ درخواست جداگانه ای برای این بورسیه دانشگاه گرونینگن مورد نیاز نیست – درخواست برای برنامه کارشناسی ارشد خود قبلاً یک درخواست برای کمک هزینه است.  همه نامزدها باید از کشورهای غیر اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا باشند و صرف نظر از توانایی های مالی آنها برای بورس تحصیلی در نظر گرفته می شوند.  هر سال چهار جایزه وجود دارد.

گرنت استعدادیابی دانشگاه گرونینگن: علوم تربیتی (MSc)

بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه گرونینگن

 مبلغ بورسیه

 ۴۰۰۰ یورو، فقط یک بار

 معیارهای واجد شرایط بودن:

یکی دیگر از بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه گرونینگن است.  این بورسه برای افرادی است که در مقطع کارشناسی ارشد علوم تربیتی در دانشگاه گرونینگن ثبت نام می کنند یا در حال حاضر ثبت نام می کنند. شهروند کشورهایی که در اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا نیستند

 کمک هزینه استعدادهای درخشان دانشگاه گرونینگن: علوم تربیتی (MSc) بورسیه ای است که توسط دانشکده علوم رفتاری و اجتماعی در دانشگاه گرونینگن ارائه می شود.  این بورسیه تحصیلی دانشگاه گرونینگن به کسانی اعطا می شود که واجد شرایط دریافت بورسیه های دیگر نیستند و نیاز به کمک مالی با پرداخت شهریه کامل برای برنامه دارند.

دانشجویان آینده نگر می توانند درخواست خود را برای کمک هزینه ارسال کنند و انگیزه نامه ای خطاب به بخش ارسال کنند.  در این نامه، از آنها انتظار می رود که دلایل خود را برای نیاز به کمک هزینه قوی و قاطعانه ذکر کنند.  نامه را می توان از طریق ایمیل مرتبط با دانشکده علوم رفتاری و اجتماعی ارسال کرد که در اینجا قابل مشاهده است.

توجه داشته باشید که اینها فقط تعداد انگشت شماری از بورسیه های ارائه شده توسط دانشگاه گرونینگن هستند.  بخش‌های دیگری نیز در این دانشگاه وجود دارد که کمک هزینه‌های استعدادیابی را ارائه می‌دهند، مانند موارد ذکر شده در بالا، چندین بورس تحصیلی خارجی دیگر که توسط سازمان‌های مختلف بین‌المللی ارائه می‌شوند و سایر بورسیه‌هایی که ممکن است توسط کشورهای مبدأ متقاضی ارائه شود.

 اگر هیچ یک از بورسیه های ذکر شده در بالا با معیارهای شما مطابقت ندارند، لیست جامعی از همه بورسیه ها و کمک های مالی واجد شرایط پذیرفته شده توسط دانشگاه را می توانید در اینجا پیدا کنید.  به سادگی از طریق Grantfinder مرور کنید و برنامه، مدرک و کشور مبدا خود را وارد کنید تا بورسیه ای را پیدا کنید که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

سخن پایانی

در این مقاله شما عزیزان را با بورسیه های تحصیلی هلند  در دانشگاه گرونینگن آشنا کردیم. این بورسیه برای تمامی دانشجویان بین المللی است که می تواند درصورت واحد شرایط بودن آن را دریافت کنند. برای اطلاع دقیق تر از شرایط دریافت این بورسیه با مشاوران استادی پلن تماس حاصل کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *