شرایط تحصیل در انتاریو کانادا چیست؟

کانادا به دلیل ایمنی و تحمل فرهنگی، انتخابی رو به افزایش برای دانشجویان بین المللی است.  تحصیل در کانادا شرایط خاصی دارد. شما همچنین استاندارد بالایی از آموزش در کانادا را در راستای کشورهای دیگر مانند بریتانیا و ایالات متحده دریافت خواهید کرد.  استانداردهای زندگی در کانادا بالا است و این مکان عالی برای کسانی است که عاشق فضای باز و ورزش هستند. تحصیل در انتاریو کانادا نیز بر اساس شرایط خاصی است که در ادامه مقاله به ببرسی آنها خواهیم پرداخت.

 فرانسه و انگلیسی زبان های ملی کانادا هستند و اهمیت یکسانی دارند.  تحصیل در کانادا می تواند گزینه خوبی برای تقویت مهارت های انگلیسی شما یا حتی یادگیری زبان فرانسه باشد.

بهترین برنامه ها تحصیل در انتاریو کانادا کدامند؟

تحصیل در انتاریو کانادا

 کانادا طیف گسترده ای از دوره ها را در تمام سطوح ارائه می دهد.  اگر به دنبال انجام یک برنامه لیسانس هستید، میانگین زمان مورد نیاز برای تکمیل حدود سه سال است، اما در برخی موارد می تواند چهار باشد.

 برخی از محبوب ترین مکان ها برای تحصیل در انتاریو کانادا، مدارس بازرگانی، دانشگاه های پزشکی و دانشگاه های مهندسی هستند.  چه به دنبال تحصیل در مقطع لیسانس، BSc، MBA یا دکترا باشید، Studee می تواند به شما کمک کند تا مکان مناسبی برای تحصیل در کانادا پیدا کنید.

علت تحصیل در انتاریو کانادا

تحصیل در انتاریو کانادا

بیشتر از هر استان دیگر کانادا، دانشجویان بین المللی به انتاریو می آیند و دلیل خوبی هم دارد.

 انتاریو خانه برخی از دانشگاه‌ها و کالج‌های برتر کانادا، رهبران نوآوری و تحقیقات است.  دانشجویان بین‌المللی می‌توانند مزیت رقابتی کسب کنند زیرا مدارک، دیپلم و گواهی‌های دریافت‌شده در دانشگاه‌ها و کالج‌های انتاریو در سراسر کانادا از اعتبار بالایی برخوردار بوده و در سراسر جهان به رسمیت شناخته می‌شوند.انتاریو به همه نوع دانش‌آموزان پاسخ می‌دهد، از کسانی که تجربه شهر بزرگ را ترجیح می‌دهند تا کسانی که در یک محیط شهری کوچک رشد می‌کنند.

 دانشگاه تورنتو در تورنتو، انتاریو، کانادا

 مرکز مالی کانادا (تورنتو)، پایتخت قانونی آن (اتاوا)، و همچنین بسیاری از شهرها و هزاران شرکت چند ملیتی در انتاریو واقع شده‌اند و فرصت‌های شغلی فراوانی را پس از فارغ‌التحصیلی ارائه می‌دهند.  با بیش از نیمی از مهاجران جدید کانادا که در این استان مستقر شده اند، انتاریو مکانی است که تازه واردان همیشه می توانند احساس کنند که در خانه خود هستند.

 در مورد تحصیل در انتاریو سوالی دارید؟  صفحه پرسش و پاسخ جامع تحصیل در انتاریو ما پاسخ هایی دارد.  اگر سوال شما گنجانده نشده است، لطفاً همین امروز با ما تماس بگیرید و سوال خود را ارسال کنید.

 

نکات مهم درباره شرایط پذیر و تحصیل در انتاریو کانادا

تحصیل در انتاریو کانادا

شرایط پذیرش بین کالج ها و برنامه های خاص متفاوت است.  در بیشتر موارد، دیپلم دبیرستان انتاریو (OSSD) یا معادل آن مورد نیاز است.  برنامه های گواهی فارغ التحصیلی برای پذیرش نیاز به گواهی کالج یا دانشگاه قبلی، دیپلم یا مدرک دارند.  علاوه بر این، کالج ها ممکن است شرایط پذیرش برنامه خاص را ایجاد کنند.  لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این الزامات به وب سایت های کالج مراجعه کنید.

 متقاضیان مسئول اطمینان از رعایت معیارهای آکادمیک و تکمیل هر گونه پیش نیاز ویژه مورد نیاز برای پذیرش (مانند دوره های خاص، مقاله، فرم های پزشکی یا آزمون) هستند.  این الزامات به عنوان شرایط پذیرش در تقویم های کالج فردی ذکر شده است.  اداره ثبت احوال متقاضیان را از هرگونه تغییر در شرایط پذیرش در صورتی که در نشریات اخیر و در وب سایت های کالج موجود نباشد، مطلع خواهد کرد.

 برنامه هایی که به شدت رقابتی در نظر گرفته می شوند، نیازمندی های متفاوتی نسبت به برنامه های غیر رقابتی خواهند داشت.  برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه برنامه های بسیار رقابتی ما دیدن کنید.

 ارزیابی و تشخیص یادگیری قبلی (PLAR)

 ارزیابی و شناخت یادگیری قبلی وسیله‌ای برای ارزیابی مهارت‌ها و دانش است که از طریق آموزش مداوم یا خارج از کلاس، از طریق تجربه کاری، داوطلبی، تجربه زندگی و بسیاری از روش‌های دیگر به دست می‌آید.  نتایج ارزیابی را می توان برای اعتبارات آکادمیک برای کسانی که پس از حضور در نیروی کار در حال ارتقاء، بازآموزی یا ادامه تحصیل در کالج های انتاریو هستند، اعمال کرد.

 اگرچه استاندارد PLAR مشخصی در انتاریو وجود ندارد، بسیاری از کالج‌ها فرآیند یادگیری قبلی خود را توسعه می‌دهند، که به کارگرانی که قبلاً در زمینه‌های خود آگاه هستند، کمک می‌کند از یادگیری مجدد آنچه قبلاً می‌دانند اجتناب کنند.  ارزیابی‌ها اغلب از طریق مصاحبه، نمایش و آزمایش، و همچنین از طریق ارزیابی نمونه کارها PLAR، که مجموعه‌ای از اسناد یا مواردی است که مهارت‌ها و دانش را به رسمیت می‌شناسد، انجام می‌شود.

مزایای تحصیل در انتاریو کانادا

تحصیل در انتاریو کانادا

  • شناخت جهانی

 دانشجویان بین المللی مزیت رقابتی کسب می کنند زیرا مدارک، دیپلم و گواهی های دریافت شده در دانشگاه ها و کالج های انتاریو در سراسر جهان به رسمیت شناخته می شوند.

  • افراد بیشتر، امکانات بیشتر

 انتاریو به عنوان پرجمعیت‌ترین استان کانادا و بزرگترین شهر (تورنتو) و پایتخت (اتاوا) آن، مکانی است که در آن اتفاقات رخ می‌دهد و تصمیم‌های بزرگ در آن گرفته می‌شود.  برای دانشجویان بین المللی که مایل به دریافت مجوز کار پس از فارغ التحصیلی و توسعه حرفه خود در کانادا هستند، انتاریو فرصت های شغلی بی نظیری را ارائه می دهد.

  • حرفه خود را شروع کنید و به مسیرهای دور بروید

 گزارش اخیر دانشگاه Works، و توسط شورای دانشگاه های انتاریو ترویج شده است، نشان می دهد که فارغ التحصیلان دانشگاه انتاریو بالاترین رشد اشتغال را در بین هر گروهی از دانشجویان طی ۱۰ سال گذشته تجربه کرده اند، با بالاترین نرخ اشتغال (۹۲٪) در کانادا.  آنها همچنین درآمد قابل توجهی بیشتری دارند و به احتمال زیاد در شغلی مرتبط با تحصیل خود کار می کنند.

پس از تحصیل در انتاریو کانادا و دریافت اقامت

 رده دانشجویان بین المللی برنامه نامزد مهاجرت انتاریو (OINP).دانشجویان بین‌المللی که انتاریو را به عنوان مقصد خود در کانادا انتخاب می‌کنند، به لطف دسته دانشجویان بین‌المللی OINP که درخواست‌های زیر مجموعه‌های زیر را می‌پذیرد، در موقعیت بسیار خوبی برای مهاجرت دائمی هستند:

 دانشجوی بین المللی با جریان پیشنهاد شغلی – این زیر مجموعه برای کمک به کارفرمایان در جذب دانشجویان بین المللی ایجاد شده است.  برای کارفرمایان و دانشجویان انتاریو با پیشنهادات شغلی در استان آزاد است.

 جریان فارغ‌التحصیلان دکتری بین‌المللی – این زیرمجموعه افرادی را هدف قرار می‌دهد که از برنامه دکترا در یکی از دانشگاه‌های انتاریو با بودجه عمومی فارغ‌التحصیل شده‌اند.  پیشنهاد شغلی لازم نیست.

 جریان فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد بین‌المللی – این زیرمجموعه، که در حال حاضر به عنوان یک برنامه آزمایشی موقت در حال فعالیت است، افرادی را هدف قرار می‌دهد که با مدرک کارشناسی ارشد از یکی از دانشگاه‌های انتاریو با بودجه عمومی فارغ‌التحصیل شده‌اند.  پیشنهاد شغلی لازم نیست.

 اکسپرس اینتری

 متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق سیستم انتخاب مهاجرت اکسپرس انتری فدرال که تحصیلات خود را در مدرسه ای در انتاریو به پایان رسانده اند ممکن است به دلیل سطح تحصیلات بالا امتیاز قابل توجهی دریافت کنند.  علاوه بر این، فارغ‌التحصیلان بین‌المللی مؤسسات آموزشی کانادا ممکن است تجربه کاری مهم کانادایی را کسب کرده باشند، یکی دیگر از عوامل بسیار ارزشمند تحت سیستم اکسپرس انتری.

سخن پایانی

در این مقاله شما عزیزان را با شرایط تحصیل در انتاریو کانادا آشنا کردیم. برای اطلاع دقیق تر از وضیعت تحصیل در این استان می توانید با مشاوران استادی پلن تماس حاصل پیدا کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *