ثبت نام لاتاری آمریکا

 

ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲ آمریکا ، ۷ اکتبر ۲۰۲۰ ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران آغاز میشود و تا ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران ادامه خواهد داشت. 

مطابق دستورالعمل رسمی برنامه لاتاری ۲۰۲۲، ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد و تا ۱۰ نومبر ۲۰۲۰ ادامه خواهد داشت. استادی پلن از مراکز ثبت نام لاتاری و سایت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲ می باشد.

 

در ادامه مقاله با استادی پلن همراه باشید تا جزئیات این دستور العمل را شرح دهیم.

 

 

 

جزئیات مهم دستورالعمل ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲

 

  • برای ثبت نام لاتاری نیاز به پاسپورت معتبر و عکس معتبر دارید.
  • زمان پایان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲ آمریکا در تاریخ ۱۰ نومبر ۲۰۲۰ (۲۰ آبان ۱۳۹۹) است.
  • زمان آغاز ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲ آمریکا در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۶ مهر ۱۳۹۹) است.
  • ایران مانند سالهای گذشته در لیست کشورهای مجاز برای ثبت نام لاتاری است.

 

 

 

 

الزامات برای ثبت نام لاتاری

 

مدرک تحصیلی لازم برای ثبت نام لاتاری

 

  • برای ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا باید در زمان ثبت نام، حداقل تحصیلاتی معادل دیپلم آمریکا داشته باشید.

 

 

سابقه شغلی لازم برای ثبت نام لاتاری

 

  • اگر مدرک تحصیلی لازم را ندارید، میتوانید با داشتن دو سال سابقه شغلی نسبت به ثبت نام لاتاری اقدام کنید.

 

 

حداقل سن لازم برای ثبت نام لاتاری

 

  • ثبت نام لاتاری آمریکا شرط سنی ندارد. اما شرط داشتن دیپلم در عمل اجازه ثبت نام به سنین پایین را نمیدهد.

 

 

 

کشورهای مجاز برای ثبت نام لاتاری

 

  •  اتباع کشورهایی که در ۵ سال گذشته بیش از ۵۰۰۰۰ مهاجرت آمریکا داشتند مجاز به شرکت در لاتاری نیستند.

 

 

 

 

 

مدارک لازم برای ثبت نام لاتاری

 

  • فرم ثبت نام لاتاری

     

    برای ثبت نام نیاز به تکمیل یک فرم آنلاین دارید که همان فرم ثبت نام لاتاری است.

  • پاسپورتپاسپورت فقط برای متقاضی اصلی مورد نیاز است و نه برای همسر و فرزند.
  • عکس پرسنلیبرای تمام اعضای خانواده عکس مناسب لاتاری به صورت دیجیتالی نیاز دارید.

اطلاعات مورد نیاز ثبت نام لاتاری

 

  • اطلاعات پاسپورت متقاضی
  • اطلاعات شناسنامه متقاضی
  • آدرس محل زندگی متقاضی
  • میزان تحصیلات متقاضی
  • وضعیت تاهل و فرزند متقاضی
  • ایمیل و شماره تماس متقاضی
  • اطلاعات شناسنامه همسر
  • اطلاعات شناسنامه فرزندان

 

 

در صورتی که یک فرد در برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا انتخاب شود، با همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال که ازدواج نکرده اند نسبت به مهاجرت آمریکا اقدام میکند و همگی به محض ورود به آمریکا گرین کارت دریافت میکنند.

 

 

فرم ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲ آمریکا

 

مزایای مهاجرت به آمریکا با برنامه لاتاری

 

یک برنده لاتاری بعد از ورود به آمریکا گرین کارت دریافت میکند. برنده لاتاری و تمام اعضای خانواده اش ( همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال مجرد ) اجازه کار، تحصیل، زندگی، خرید و فروش و اقامت آمریکا را دارند.

 

 

 

 

شانس دوبرابر متاهلین در لاتاری 

 

متاهلین دو شانس برای برنده شدن دارند. هر شخصی محق است که یک بار به عنوان متقاضی اصلی یا Principal Applicant ثبت نام کند که در آن ثبت نام، اعضای خانواده اش به عنوان همراه در فرم ایشان فایل میشوند. متاهلین دو ثبت نام میکنند. یک بار آقا به عنوان متقاضی اصلی و خانم و فرزندانش به عنوان همراه، و یک بار خانم به عنوان متقاضی اصلی و آقا و فرزندانشان به عنوان همراه. هرکدام برنده شوند، کل خانواده ویزا دریافت میکند. توصیه میکنیم مقاله شانس برنده شدن در لاتاری را مطالعه کنید.

 

 

 

 

شرایط لازم برای عکس لاتاری

 

برای تهیه عکس پرسنلی جهت ثبت نام لاتاری رعایت نکات زیر الزامی است:

  • موی شما نباید روی صورت شما را بپوشاند.
  • نیازی به معلوم بودن گوش ها نیست.
  • عکس با حجاب هم برای مسلمانان و سایر ادیانی که حجاب در آنها تعریف شده است ممانعتی ندارد.
  • گردی صورت باید کاملا واضح باشد و با چیزی پوشانده نشود.
  • نیازی به چاپ عکس ندارید، عکس باید به صورت فایل دیجیتال به شما تحویل داده شود.
  • باید زاویه مستقیم به دوربین داشته باشید.
  • عکس به شکل مربع و طول ۶۰۰ پیکسل تا ۱۲۰۰ پیکسل مورد قبول است.
  • زمینه عکس باید سفید باشد.
  • عکس باید رنگی باشد و عکس سیاه و سفید مردود است.
  • عکس لاتاری باید بدون عینک و سمعک باشد.

 

 

 

نمونه عکس صحیح لاتاری

 

نمونه عکس صحیح لاتاری
نمونه عکس صحیح لاتاری

 

 

 

هزینه ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲

 

ثبت نام لاتاری توسط استادی پلن ، برای متقاضی اصلی ۱۰۰ هزار تومان و برای همسر ایشان ۳۰ هزار تومان و برای هر فرزند ۲۰ هزار تومان میباشد. مجرد ها فقط یک ثبت نام میتوانند داشته باشند. متاهلین حق دو ثبت نام را دارند. یکبار خانم به عنوان متقاضی اصلی و یک بار آقا به عنوان متقاضی اصلی. شانس متاهلین دوبرابر مجرد هاست. هر شخصی برنده لاتاری شود، کل خانواده ( همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال ) برای پروسه ویزا با ایشان به سفارت میروند.

 

 

فرم ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲ آمریکا

 

 

 

 

آشنایی با لاتاری

بعضی از آرزوها هست که اگر کمی شانس در زندگی انسان یار باشد به راحتی به سرانجام می‌رسند. بسیاری از افراد با آرزوی زندگی در آمریکا روزها و شب‌های خود را سپری می‌نمایند که در شرایط عادی و قانونی این کار ساده نمی‌باشد و هزینه زیادی را به همراه دارد. دولت آمریکا در سال ۱۹۹۰ برنامه‌ای را تدارک دید به نام لاتاری که با اجرای این برنامه افرادی که در آن ثبت نام  میکنند شانس خود را برای اقامت در آمریکا امتحان می‌نمایند.

در اینجا قصد داریم شما را به طور کامل با لاتاری و ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا ۲۰۲۲ آشنا کنیم.لاتاری به طور واقع یکی از راه‌های ارزان و راحت برای زندگی دائمی در آمریکا به حساب می‌آید که از اکتبر تا نوامبر هرسال شما فرصت دارید تا در لاتاری ثبت نام کنید و در این قرعه کشی بزرگ شرکت نمایید. افرادی مختلفی از سراسر دنیا در لاتاری گرین کارت آمریکا شرکت میکنند.افرادی که در لاتاری ثبت نام می‌نمایند به راحتی می‌توانند برای همسر خود  و فرزندان زیر ۲۱ سال خود  ویزا تهیه نمایند و با هم به آمریکا بروند!!

 

 

 

 

شناس برنده شدن در لاتاری ۲۰۲۲ چقدر است؟

به دلیل انتشار شایعاتی نظیر حذف لاتاری توسط آقای ترامپ افراد کمتری برای ثبت نام اقدام می کنند. از این رو با حذف کشور بنگلادش و اختصاص دادن سهمیه آن به کشور ایران، می توانید شانس بیشتری برای برنده شدن در لاتاری داشته باشید. سال گذشته از ایران ۶۰۰۰ نفر در لاتاری برنده شده اند ، شاید شما جزو برندگان امسال ما باشید ، پس زودتر ثبت نام کنید و اگر پاسپورت ندارید یا نیاز به تمدید دارد زودتر اقدام کنید تا از لاتاری امسال جا نمانید.

 

 

امکان ویرایش اطلاعات در ثبت نام لاتاری وجود دارد؟

بله! تا زمانی که ثبت نام شما توسط مجموعه استادی پلن  نهایی نشده، می توانید اطلاعات خود را ویرایش کنید. اما پس از دریافت کد پیگیری ثبت نام لاتاری به هیچ عنوان امکان ویرایش اطلاعات نمی باشد.

 

 

برای همه اعضا خانواده عکس مخصوص لاتاری نیاز است؟

بله باید تمامی اعضا خانواده به طور جداگانه فایل عکس مخصوص لاتاری خودشان را برای ما ارسال کنند.

 

 

فرم ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲ آمریکا

 

 

رزرو ثبت نام لاتاری به چه معنی است؟

ثبت نام لاتاری فقط در یک بازه زمانی خاص قابل انجام هست برای همین خیلی از متقاضیان درخواست میکنن که برای نزدیک ترین دوره ثبت نام رزرو کنند و ما در مجموعه برترمهاجر این قابلیت رو ایجاد کردیم که عزیزان بتونن اطلاعاتشون رو در سامانه ما قرار بدهند و ما برای آن ها در نزدیک ترین فرصت کار ثبت نام لاتاری آن ها را انجام دهیم.

 

 

 

شرایط لاتاری و ثبت نام لاتاری چگونه است؟

افرادی که سن آنها بیشتر از ۱۸ سال باشد. حداقل مدرک دیپلم داشته و جزو شرکت‌های مجاز لاتاری باشند. کسانی که دیپلم ندارند باید در ۵ سال گذشته ۲ سال سابقه کار در شغل‌های مشخص شده در لیست را داشته باشند.

 

 

 

آیا ایران جزو کشورهای مجاز برای ثبت نام لاتاری است؟

خوشبختانه باید بگوییم کسانی که شهروند ایران یا افغانستان هستند به راحتی می‌توانند در لاتاری ثبت نام نمایند.

 

 

درصد شانس شما چه میزان می‌باشد؟

آمریکا از بین برندگان لاتاری ۱۲۵ هزار نفر را به صورت رندم برنده اعلام می‌نمایند. در واقع به طور تقریبی می‌توان گفت که از ۱۰۰ نفر یک نفر شانس گرفتن ویزای آمریکا را دارد. شما شانس بیشتری برای خود قائل باشید!! زیرا بسیاری از افراد در هنگام ثبت نام اگر حتی مواردی بسیار کوچک را رعایت ننمایند رد صلاحیت می‌شوند و همین موضوع درصد شانس شما را برای برنده شدن در لاتاری بالا می‌برد و در کل ۵۰ هزار نفر برگزیده می‌شوند. این را هم مد نظر داشته باشید که بعضی از شرایط به لاتاری اضافه شده است که آن هم مصاحبه با برنده‌ شدگان لاتاری می‌باشد که باید صلاحیت خود را با مدارک معتبر ثابت نمایند.

 

 

 

چطور میتونم شانس خودم رو در لاتاری بیشتر کنم؟

موارد زیر باعث افزایش شانس شما در لاتاری میشود

  • انجام ثبت نام اصولی و داشتن عکس صحیح مخصوص لاتاری
  • اگر متاهل هستید همسرتان نیز پاسپورت داشته باشد تا برایتان ثبت نام دو شانسه یا دو فرمه انجام شود
  • اگر سن ۱۸ تا ۲۱ دارید و متاهل هستید میتوانید یک بار از طریق خودتان یک بار از طریق همسر و یک بار از طریق و پدر و یک بار از طریق مادر ثبت نام کنید که اینطوری شما ثبت نام ۴ شانسه خواهید داشت و اگر مجرد هستید نیز فقط از طریق خودتان و پدر و مادر میتوانید ثبت نام سه شانسه یا سه فرمه داشته باشید
  • اگر با کمک ما ثبت نام کنید بعد از برنده شدن نیز از حمایت ما برخوردار خواهید بود و با مشاوره های صحیح کمک میکنیم که بتوانید گرین کارت آمریکا اخذ کنید

 

 

شانس بیشتر متأهلین برای برنده شدن در لاتاری

در اینجا باید به شما بگوییم که افرادی که متأهل می‌باشند شانس بیشتری برای برنده شدن دارند!! زیرا هر مرد و هم خانم به تنهایی می‌توانند شانس خود را امتحان نمایند و به راحتی همسر و فرزندان خود که سن آنها از ۲۱ سال بیشتر نیست را با خود به آمریکا ببرند.

 

 

 

مزایای ثبت نام لاتاری

از مهمترین مزایای لاتاری می‌توان به شانس دریافت گرین کارت و ویزای اقامت در آمریکا اشاره کرد. فردی که در لاتاری برنده می‌شود به راحتی با خانواده خود می‌تواند به این کشور بیایید و  ادامه تحصیل دهند و به راحتی شغلی به دست آورند و به کار مشغول شوند و در هر کجا که می‌خواهند به زندگی خود ادامه داده و حتی خانه و زمین بخرند! یک راه کوتاه و به صرفه برای اقامت در کشور آمریکا که رویایی بسیاری از افراد می‌باشد.

زمانی که از هنگام ثبت نام تا دریافت ویزا به طول می‌انجامد از یک تا دو سال می‌باشد. اگر شما جزو آن دسته از افرادی می‌باشد که زبانتان خوب نیست و مدرک زبان ندارید به راحتی با برنده شدن در لاتاری هنگام بدو ورود به آمریکا مانند سایر شرهروندان از کمک‌ دولت که شامل بیمه و غذای رایگان می‌باشد بهره می‌برند و و بعد از گذشت ۵ سال به شما پاسپورت آمریکایی تعلق می‌گیرد.

لاتاری اتفاقی است که اگر در زندگی کسی اتفاق بیفتد مسیر پیش روی آن فرد را به کل تغییر می‌دهد و آرزوی او را به تحقق می‌رساند. به راحتی با برنده شدن در لاتاری می‌تواند به کشوری برود که از نظر رفاه و اقتصاد جزو بزرگترین‌ کشورهای مهاجرت کننده به شمار می‌رود اما به خاطر سخت‌گیری زیادی که دولت آن در نظر دارد مهاجرت به این کشور جزو آرزوها شده است. شما به ثبت نام در لاتاری و امتحان کردن شانس خود به راحتی می‌توانید مرزها را درنوردید.

 

 

 

آمار ایرانیان برنده شده در لاتاری گرین کارت

جدول زیر تعداد برندگان لاتاری که از کشور ایران شرکت کرده بودند است ، البته تعداد گرین کارت صادر شده متفاوت است

تعداد برندگان لاتاری در ایران

 

تعداد ایرانی برنده سال لاتاری
۶۰۲۹ ۲۰۱۳
۶۰۲۷ ۲۰۱۴
۴۹۹۲ ۲۰۱۵
۴۵۰۱ ۲۰۱۶
۴۵۰۰ ۲۰۱۷
۴۵۰۰ ۲۰۱۸
۴۱۹۹ ۲۰۱۹
۴۱۰۱ ۲۰۲۰
۶۰۰۰ ۲۰۲۱
در حال ثبت نام ۲۰۲۲

 

 

 

 

 

فرم ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲ آمریکا

 

 

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *