وبسایت های اجاره خانه و خوابگاه در هلند

 

 

آیا به دنبال محلی برای سکونت در هلند هستید؟ ما در این بخش وبسایت های اجاره خانه و خوابگاه در هلند را به شما معرفی خواهیم کرد تا با سهولت هرچه بیشتر در جست و جو بتوانید بهترین خانه ها یا اتاق ها را برای اسکان بیابید.
همچنین وبسایت هایی که باید از آنها دوری کنید را نیر به شما معرفی خواهیم کرد.

شما باید قبل از تایید کردن قرار داد، شرایط را با دقت مطالعه کنید تا دریابید آیا مکانی که برای سکونت خود انتخاب کرده اید ارزش پرداخت شما را دارد یا خیر.
در بعضی موارد خانه ی انتخابی ممکن است زیادتر از حد انتظار شما خوب بنظر بیاید پس بهتر است مراقب اینچنین مواردی باشید و با دقت بیشتری به دنبال یافتن محلی مناسب برای سکونت باشید.

 

 

وبسایت های ملی توصیه شده برای اجاره خوابگاه و خانه در هلند، عبارتند از:

 

 

سایت OnlyExpats.nl
(رایگان)

این وبسایت بیشتر بر روی دانشجویان خارجی تمرکز دارد و برای سهولت در جست و جو و رفاه آن ها طراحی شده است. قیمت ها متفاوت اند، با این حال همیشه اتاق هایی در شهر های مختلف برای متقاضیان یافت میشود و انتظارات آن ها را براورده میکند.

 

 

 

سایت IamExpat.nl
(رایگان)

این وبسایت نیز برای دانشجویان خارجی طراحی شده. این وبسایت موتور جست و جوی بسیار قدرتمندی دارد و اتاق های متعددی را در شهر های زیادی در سر تا سر هلند برای جستجو ارائه می کند.

 

 

 

سایت Esteon.nl

(هزینه عضویت: اشتراک های، ۹.۹۵ یورو به ازای سه ماه و ۷.۹۵ یورو به ازای شیش ماه در این وبسایت در دسترس اند)

این وبسایت دسترسی به امکانات مورد نظر شما را به آسانی مهیا میکند. در این وبسایت مشاورین با درخواست توضیحات و جزئیات دقیق از امکانات درخواستی مکان مورد نظر شما، بودجه و موارد دیگرمعیارهای احتمالی، بهترین پیشنهادات را برای شما ارسال می کنند.

شما از طریق این وبسایت میتوانید به اطلاعات تعداد بسیاری از خانه ها و اتاق ها برای سکونت دسترسی پیدا کنید. همچنین این وبسایت اپلیکیشنی را نیز دارد که از طریق آن می توانید به راحتی با تلفن همراه خود خانه ها و اتاق ها را برسی کنید.

 

 

 

سایت Houselink.nl

(هزینه عضویت: اشتراک های، ۱۰ یورو به ازای یک ماه، ۱۵ یورو به ازای شیش ماه و ۲۰ یورو به ازای یک سال در این وبسایت در دسترس اند)

این وبسایت دسترسی های گسترده ای به خانه ها و اتاق های دانشجویی ندارد؛ اما قادر است که آپارتمان هایی مناسب و مقرون به صرفه را برای سکونت پیشنهاد کند. همچنین شما در صورت تمایل می توانید یک هم خانه پیدا کنید.

 

 

 

سایت Findroomate.nl

(هزینه عضویت: اشتراک ۹.۹۵ یورو به ازای هر ۳۰ روز در این وبسایت در دسترس است)

این وبسایت دسترسی گسترده ای را برای جست و جوی اتاق های دانشجویی برای دانشجویان فراهم می کند. بعد از سه روز عضویت (به ارزش ۲.۹۵ یورو) حق عضویت به طور خودکار به ۹.۹۵ یورو به ارزش ۳۰ روز افزایش پیدا می کند پس فراموش نکنید بعد از یافتن محل سکونت مورد نظر خود، از عضویت خود در وبسایت انصراف بدهید.

 

 

 

سایت Kamernet.nl

(هزینه عضویت: اشتراک های ‌۱۹ یورو به ازای ۱۵ روز و ۳۰ یورو به ازای هر ما در این وبسایت در دسترس هستند.)

این وبسایت گران قیمت است، اما حجم دسترسی اتاق ها و خانه هایی که برای شما فراهم میکند می تواند این گرانی را جبران کند. متاسفانه دانشجو های بسیاری در این وبسایت فرصت های خوبی برای یافتن مکان مورد پسند خود را در یک چشم بهم زدن از دست داده اند. این امر می تواند یافتن اتاق را با مشکل مواجه سازد به خصوص برای دانشجو های خارجی.

 

سایت Rooming.nl

(هزینه عضویت: اشتراک های ۱۹.۹۵ یورو به ازای ۱۴ روز، ۲۴.۹۵ یورو به ازای ۳۰ روز و ۲۹.۹۵ یورو به ازای ۶۰ روز در این وبسایت در دسترس اند)

متاسفانه این وبسایت فقط در هلند در دسترس است. این وبسایت دسته بندی های گسترده ای برای اتاق های دانشجویی دارد، اما وبسایت ارزانی نیست. اخبار خوبی درباره ی فعالیت های این وبسایت پراکنده شده است؛ البته خبر های نه چندان دلچسبی را نیز در رابطه با این وبسایت می توان شنید. پس خواهشمندیم که احتیاط کنید و قبل از تایید اتاق آنرا خوب برسی کنید.

 

 

سایت Funda.nl

(رایگان)

در این سایت وقتی پیشنهادات آپارتمانی را حذف کنید به اتاق های دانشجویی می رسید. البته ممکن است اجاره اتاق از طریق این وبسایت نیازمند حق کمیسیون برای دلال های ملکی باشد.

 

 

 

ما این وبسایت ها را توصیه نمی کنیم:

 

 

 

سایت Thestudenthotel.com

این وبسایت و اتحادیه دانشجویان هلند زمانی دشوار را با یک دیگر سپری می کردند. چرا که هزینه های اسکان بالا و همچنین قوانینش در زمینه حقوق دانشجویان مورد تایید نیستند.

 

 

سایت Directwonen.nl

این وبسایت هزینه های غیر قانونی و سنگینی را از متقاضی ها درخواست میکند، این هزینه ها به ۶۰۰ یورو نیز میرسد. این امر به این معنا است که شما حتی قبل از این که بتوانید اتاقی برای اقامت خویش بیابید‌ باید هزینه بسیار زیادی را پرداخت کنید.

 

 

سایت Housinganywhere.com

صاحب خانه های محل های سکونت در این وبسایت مورد تایید صلاحیت قرار نمیگیرند. بسیاری از اشخاصی که از طریق این وبسایت محل سکونتی را برای خود انتخاب کرده اند؛ با صاحبان املاک معرفی شده به وسیله ی این وبسایت با مشکل مواجه شده اند.

 

 

 

 

اجاره خوابگاه و خانه در آمستردام

 

 

آیا به دنبال محلی برای سکونت در آمستردام هستید؟ میانگین پرداخت اجاره در آمستر دام ۴۶۲.۸۴ یورو است.
اجاره ها در آمستردام گران قیمت ترین در میان تمامی شهر های هلند می باشد.گاهی پیدا کردن اتاق برای دانشجویان می تواند امری بسیار سخت و دشوار باشد. اما خوشبختانه، راه های بسیاری برای یافتن منزلی مناسب در این شهر موجود می باشد.

 

برای مطالعه کامل شرایط هزینه های تحصیل و زندگی در آمستردام کلیک نمایید.

 

خوابگاه های دانشگاهی در هلند :

 

Uva.nl

ahk.nl

انجمن های خوابگاهی در هلند:

www.studentenwoningweb.nl

www.duwo.nl

www.stadgenoot.nl

 

وبسایت ها و سازمان های محلی در هلند :

 

 

www.asva.nl

این سازمان ممکن است خوابگاه هایی برای اقامت در دسترس داشته باشد. صاحبین املاک تایید صلاحیت میشوند و اجاره ها نیز در این وبسایت منصفانه اند. هرچند در این سازمان محدودیت در تعداد اتاق وجود دارد.

 

 

در زیر برخی دیگر از سایت هایی که می توانند در هنگام اجاره ی خانه و یا خوابگاه در هلند مفید باشند را لیست کرده ایم:

 

 

www.sfshousing.nl

www.kameramsterdam.nl

www.hoteljansen.nl

]برای اقامت کوتاه مدت]

www.hotelcasa.nl

www.studentexperience.nl

www.bluegray.nl

www.tijdelijkwonenamsterdam.nl

www.campusdiemenzuid.nl

www.socius-wonen.nl

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات محیطی در هلند و دریافت مشاوره با کارشناسان استادی پلن تماس حاصل فرمایید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مقالات کشور هلند

اتاق های دانشجویی در هلنداجاره اتاق های دانشجویی در هلنداجاره خوابگاه و خانه در آمسترداماجاره ی خانه و یا خوابگاه در هلندانجمن های خوابگاهی در هلندخدمات محیطی در هلندخوابگاه های دانشگاهی در هلندسایت ahk.nlسایت Directwonen.nlسایت Esteon.nlسایت Findroomate.nlسایت Funda.nlسایت Houselink.nlسایت Housinganywhere.comسایت IamExpat.nlسایت Kamernet.nlسایت OnlyExpats.nlسایت Rooming.nlسایت Thestudenthotel.comسایت Uva.nlسایت www.bluegray.nlسایت www.campusdiemenzuid.nlسایت www.duwo.nlسایت www.hotelcasa.nlسایت www.hoteljansen.nlسایت www.kameramsterdam.nlسایت www.sfshousing.nlسایت www.socius-wonen.nlسایت www.stadgenoot.nlسایت www.studentenwoningweb.nlسایت www.studentexperience.nlسایت www.tijdelijkwonenamsterdam.nlشرایط اجاره اتاق های دانشجویی در هلندشرایط اجاره ی خانه و یا خوابگاه در هلندشرایط خوابگاه های دانشگاهی در هلندمیانگین اجاره خانه در آمسترداممیانگین اجاره خانه در هلندمیانگین اجاره خوابگاه در آمسترداممیانگین اجاره خوابگاه در هلندمیانگین اجاره خوابگاه های دانشگاهی هلندوبسایت ها و سازمان های محلی در هلندوبسایت های اجاره خانه و خوابگاه در هلندوبسایت های ملی توصیه شده برای اجاره خوابگاه و خانه در هلند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *