دانشگاه علوم اجتماعی و بهداشتی قبرس (CHSSU) در سال ۲۰۱۶ در منطقه گوزلیورت TRNC تاسیس شد. در سال تحصیلی ۲۰۱۸-۲۰۱۹ ، دانشگاه بهداشت و علوم اجتماعی قبرس فعالیت های آموزشی و تربیتی خود را با ۲ دانشکده ، ۱ مدرسه آموزش عالی ، ۱ آموزشگاه حرفه ای پیشرفته ، علاوه بر یک مدرسه مقدماتی انگلیسی-ترکی ، ادامه می دهد.

بر اساس زیرساخت های غنی در یک محیط آموزشی بین المللی متشکل از کادر آموزشی واجد شرایط از پنج کشور مختلف و دانشجویان از ۱۶ کشور مختلف در جهان ، ما برنامه های آموزش انگلیسی ، برنامه های تبادل دانشجو ، ورزش ، فعالیت های اجتماعی و فرهنگی ، همکاری های بین المللی ، و یک ساختار اجتماعی جهان وطنی. دانشگاه بهداشت و علوم اجتماعی قبرس به دانشجویان خود می آموزد جوانانی باشند که به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند ، برای توسعه و تغییر آماده هستند ، آماده رقابت در سطح جهانی و تحصیلات حرفه ای بین المللی هستند.

دانشگاه بهداشت و علوم اجتماعی قبرس یک دانشگاه پویا با قدرت تدریس با کیفیت بالا است ، جایی که کارکنان ما و دانشجویان در حال تعقیب موفقیت های بین المللی به یک چشم انداز و مأموریت “انتخاب خوب ، آینده سالم” اعتقاد دارند.

دانشگاه بهداشت و علوم اجتماعی قبرس دارای آزمایشگاههای عملی کاملاً مجهز و ساختاریافته برای هر رشته است. دانش آموزان می توانند با استفاده از آزمایشگاه ها دانش خود را از تئوری به عملی تبدیل کنند تا به واقعیت های زندگی کاری عادت کنند. همکاری ما با م institutionsسسات و سازمانهای برجسته در بخش تجارت دانشجویان ما را قادر می سازد تا پس از فارغ التحصیلی خود یک گام جلوتر باشند.

 

دلایل :

  • تحصیل در بزرگترین و معتبر ترین دانشگاه در قبرس شمالی
  • تحصیل به زبان انگلیسی
  • دریافت بورسیه تحصیلی در طول دوره
  • شرکت در دوره های زبان انگلیسی در دانشگاه