دانشگاه فنی وین یا دانشگاه صنعتی وین (TU Wien) یکی از معتبر ترین دانشگاه اروپا و جهان در زمینه ی تکنولوژی است که سطح بالایی از تحقیقات و آموزش و پرورش را ارائه می دهد. این دانشگاه که در سال ۱۸۱۵ تاسیس شده است، بزرگترین موسسه تحقیقاتی و فنی علمی در اتریش است. دانشگاه فنی وین متشکل از ۲۸۱۰۰ دانشجو و حدود ۵۰۰۰ کارمند است که در بخش های مختلف به ارائه ی خدمات به دانشجویان می پردازند.

سیستم آموزش دانشگاه فنی وین :

دانشجویان دانشگاه تکنولوژی وین می توانند در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در هشت دانشکده ی این دانشگاه به تحصیل بپردازند. این دانشگاه بر اساس رتبه بندی دانشگاه جهان QS در سال ۲۰۱۹ رتبه ی ۱۹۹ در بین دانشگاه های جهان را به خود اختصاص داده است.

همچنین در رتبه بندی موسسه تایمز این دانشگاه رتبه ای در محدوده ی ۳۰۰-۲۵۱ را کسب کرده است. آموزش و تحقیق در این دانشگاه بر مهندسی، علوم کامپیوتر و علوم طبیعی تمرکز دارد. به طوری که گرایش علوم کامپیوتر در این دانشگاه در بین ۸۰ دانشگاه جهان رتبه ی ۹ را کسب کرده است. این امر نشان دهنده ی نقطه ی قوت این دانشگاه در زمینه ی علوم کامپیوتر است.

تحقیقات دانشگاه فنی وین :

دانشجویان دانشگاه فنی وین می توانند در زمینه های معماری، شیمی، مهندسی عمران، علوم کامپیوتر، مهندسی برق و فناوری اطلاعات، ریاضیات و اطلاعات جغرافیایی، مهندسی مکانیک، مهندسی صنعتی و فیزیک به تحصیل بپردازند. این دانشگاه در تمامی زمینه های مرتبط با تکنولوژی و علوم مهندسی محققان را تشویق و حمایت می کند.

تمرکز پژوهش در دانشگاه فنی وین بر علوم محاسباتی، مهندسی، فیزیک کوانتومی و تکنولوژی کوانتومی، مواد، فناوری اطلاعات و ارتباطات، انرژی و محیط زیست است. سیستم پشتیبانی پژوهشی اتحادیه اروپا (EURS) در دانشگاه فنی وین خدمات ارائه می دهد و به محققین و دانشجویان در آماده سازی و اجرای پروژه های تحقیقاتی اتحادیه اروپا یاری می رساند.

برای مطالعه بیشتر در خصوص ادامه تحصیل در دانشگاه های اتریش کلیک نمایید.

فرم ارزیابی تحصیلی

مزایای استفاده از فرم:
  • ثبت فرم ارزیابی بصورت رایگان و انلاین
  • امکان انتخاب چند کشور و رشته مورد علاقه جهت بررسی
  • بررسی شرایط شما توسط کارشناسان پذیرش تحصیلی
  • دریافت نتیجه بررسی و پیشنهادات، کارشناسان درخصوص شرایط پرونده شما برای دریافت پذیرش تحصیلی
  • بررسی شرایط شما و خانواده توسط کارشناسان ویزای تحصیلی
  • دریافت نتیجه بررسی و پیشنهادات، کارشناسان ویزا در خصوص شرایط پرونده شما برای دریافت ویزای تحصیلی کشور مدنظر
  • دریافت مشاور انلاین از کارشناسان ما پس از دریافت نتیجه فرم
  • دریافت مشاوره در خصوص شرایط و مدارک مورد نیاز هریک از دانشگاه های هدف
  • بهره مندی از مشاوره حضوری در دفتر تهران

+ اطلاعات بیشتر

درخواست فرم ارزیابی

  • امکان تحصیل به زبان آلمانی
  • دارای کتابخانه ای به قدمت بیش از ۲۰۰ سال در ۶ طبقه و ۷۰۰ مکان تعبیه شده برای مطالعه
  • برخورداری از سیستم پشتیبانی پژوهشی برای حمایت از محققان دانشگاه

 

تاریخچه

 

 

تاریخچه دانشگاه فنی وین:

  این دانشگاه در سال ۱۸۱۵ به دستور امپراتور فرانسیس دوم به عنوان موسسه پلی تکنیک سلطنتی تاسیس شد. در سال ۱۸۷۲ نام این دانشگاه به دانشکده ی فنی تغییر کرد. از سال ۱۹۷۵ دانشگاه دوره های آموزشی خود برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا ارائه کرد. در همین سال این دانشگاه به دانشگاه تکنولوژی وین تغییر نام داد.

 

 

آموزش

 

سیستم آموزش دانشگاه فنی وین

  دانشجویان دانشگاه تکنولوژی وین می توانند در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در هشت دانشکده ی این دانشگاه به تحصیل بپردازند. این دانشگاه بر اساس رتبه بندی دانشگاه جهان QS در سال ۲۰۱۹ رتبه ی ۱۹۹ در بین دانشگاه های جهان را به خود اختصاص داده است. همچنین در رتبه بندی موسسه تایمز این دانشگاه رتبه ای در محدوده ی ۳۰۰-۲۵۱ را کسب کرده است. آموزش و تحقیق در این دانشگاه بر مهندسی، علوم کامپیوتر و علوم طبیعی تمرکز دارد. به طوری که گرایش علوم کامپیوتر در این دانشگاه در بین ۸۰ دانشگاه جهان رتبه ی ۹ را کسب کرده است. این امر نشان دهنده ی نقطه ی قوت این دانشگاه در زمینه ی علوم کامپیوتر است.

 

تحقیق

 

 

تحقیقات دانشگاه فنی وین:

  دانشجویان دانشگاه فنی وین می توانند در زمینه های معماری، شیمی، مهندسی عمران، علوم کامپیوتر، مهندسی برق و فناوری اطلاعات، ریاضیات و اطلاعات جغرافیایی، مهندسی مکانیک، مهندسی صنعتی و فیزیک به تحصیل بپردازند. این دانشگاه در تمامی زمینه های مرتبط با تکنولوژی و علوم مهندسی محققان را تشویق و حمایت می کند.   تمرکز پژوهش در دانشگاه فنی وین بر علوم محاسباتی، مهندسی، فیزیک کوانتومی و تکنولوژی کوانتومی، مواد، فناوری اطلاعات و ارتباطات، انرژی و محیط زیست است. سیستم پشتیبانی پژوهشی اتحادیه اروپا (EURS) در دانشگاه فنی وین خدمات ارائه می دهد و به محققین و دانشجویان در آماده سازی و اجرای پروژه های تحقیقاتی اتحادیه اروپا یاری می رساند.

 

 

حرفه

 

 

موقعیت و خدمات شغلی دانشگاه فنی وین:

  خدمات شغلی در دانشگاه فنی وین طیف های مختلفی را در بر میگیرد. مرکز شغلی دانشگاه فنی وین به دانشجویان در زمینه ی یافتن حرفه ی تحصیلی موردنظر و توانمند شدن جهت آغاز فعالیت حرفه ای خود پس از  فارغ التحصیلی از دانشگاه خدمات ارائه می دهد. همچنین دانشجویان دکتری در این دانشگاه پس از فارغ التحصیلی در این دانشگاه به عنوان همکار در پروژه های تحقیقاتی و تدریس به اشتغال بپردازند. در این دانشگاه پروژه ای تحت عنوان “مشاوره های شغلی دوگانه” به زوج های شاغل ارائه می شود تا بتوانند با تفاوت های شغلی یکدیگر سازگار شوند. کتابخانه دانشگاه در سال ۱۸۱۵ تأسیس شد. ساختمان کتابخانه اصلی توسط معماران جسته داهیندن، رینهارد گیزمن، الکساندر مارارت، رولاند مبیاس و همکاران طراحی شده بود. ساخته شده در ۱۹۸۷، مجسمه های جغد توسط هنرمند سوئیس برونو وبر ساخته شده است. کتابخانه اصلی دارای شش طبقه محوطه های دسترسی آزاد و اتاق های مطالعه است که حدود ۷۰۰ دفتر مطالعه دارد.

برچسب ها: TU Wien, ادامه تحصیل در دانشگاه فنی وین اتریش, ادامه تحصیل در دانشگاه های اتریش, بورسیه های تحصیلی دانشکده پزشکی دانشگاه فنی وین, بورسیه های دانشگاه فنی وین اتریش, تحصیل در دانشگاه فنی وین اتریش, تحقیقات دانشگاه فنی وین, تحقیقات دانشگاه فنی وین اتریش, دانشکده پزشکی دانشگاه فنی وین, دانشکده مهندسی دانشگاه فنی وین, دانشکده های دانشگاه صنعتی وین (TU Wien), دانشکده هنر دانشگاه فنی وین (TU Wien), دانشگاه صنعتی وین (TU Wien), دانشگاه فنی وین, دانشگاه فنی وین - TU Wien, دانشگاه فنی وین اتریش, دوره زبان آلمانی دانشگاه فنی وین اتریش, دوره زبان انگلیسی دانشگاه فنی وین اتریش, دوره زبان دانشگاه فنی وین اتریش, رتبه دانشگاه صنعتی وین (TU Wien), رشته های دانشگاه فنی وین اتریش, رشته های دکترا دانشگاه فنی وین اتریش, رشته های فوق لیسانس دانشگاه فنی وین اتریش, رشته های لیسانس دانشگاه فنی وین اتریش, رنکینگ دانشگاه صنعتی وین (TU Wien), سیستم آموزش دانشگاه فنی وین, شهریه دانشگاه فنی وین اتریش, کمک هزینه های دانشگاه فنی وین اتریش, هزینه های تحصیل در دانشگاه فنی وین اتریش, هزینه های دانشگاه فنی وین اتریش, هزینه های زندگی در وین