کالج الگون کویینAlgonquin College،  اعتماد به موفقیت دانشجویان اصل هدایت کالج آلگونکوین – Algonquin College است،  و از طریق کیفیت رشته ها ، کارکنان ، گسترش مداوم امکانات، مشارکت ها و استراتژیک نشان دهنده آن است. هر اقدامی از زمان شروع به کار کالج برای اطمینان از دسترسی دانشجویان به آموزش و مهارت های آموزشی مورد نیاز بازار برای شروع یک حرفه بوده است.

این مؤسسه دارای پنج پردیس بین المللی است که با دانشگاه بین المللی ماناو راشنا در هند ، کالج آلگونکوین در کویت ، مرکز آموزش Hotelski در مونته نگرو و موسسه دریایی جیانگ سو در چین همکاری می کنند. این مرکز مسکن در پردیس کانادا در سال ۲۰۰۳ و با ظرفیت مسکن برای حدود ۱،۰۵۰ دانشجو آغاز شد. خوابگاه کلیه امکانات مسکونی مورد نیاز دانشجویان را تأمین می کند. همچنین دارای امکانات پارکینگ و خدمات دیگر است.

این پردیس دارای کلاسهای دیجیتالی ، کافه تریا ، امکانات پزشکی و سالن اجتماعات است. تمام برنامه ها ، سخنرانی های مهمان ، مسابقات ، آزمونها و مسابقات برگزار می شود که توسط این موسسه در داخل دانشگاه برگزار می شود . همچنین بسیاری از کافه ها ، رستوران ها ، فروشگاه های بزرگ و مغازه ها در مجاورت دانشگاه واقع شده اند. انتقال عمومی به راحتی از موسسه قابل دسترسی است.

این موسسه رشته هایی در مقاطع undergraduate degree  و  postgraduate degree  ارائه می دهد. ساختار دانشگاهی این پژوهشکده از طیف گسترده ای از موضوعات تشکیل شده است که در دانشکده های مختلف طبقه بندی می شوند. این امر به دانشجویان این امکان را می دهد تا متناسب با رشته های مورد علاقه خود ، از میان موضوعات مختلف انتخاب کنند. این دوره ها شامل موضوعاتی مانند تجارت ، کامپیوتر ، مدیریت گردشگری ، فناوری اطلاعات ، پرستاری ، علوم ساختمان ، طراحی داخلی و ایمنی عمومی است. به طور کلی ، این برنامه درسی شامل ۱۵۵ برنامه کالج انتاریو ، ۱۶ برنامه ، ۶ برنامه مدرک همکاری و ۶ برنامه کارشناسی ارشد است.

پردیس کالج الگون کویین در اتاوا

پردیس اصلی کالج آلگونکوین در اتاوا ، پایتخت کشور  کانادا – واقع شده است. در اینجا ، شما ۱۵ دقیقه با همه چیز فاصله دارید. به پارک ملی ، موزه ها و گالری های ملی ، ۳۶۱ کیلومتر مربع ، بزرگترین جامعه با تکنولوژی بالا کانادا ، و کانال Rideau – یک میراث جهانی – همه تنها چند دقیقه با پردیس زیبای کالج Algonquin فاصله دارند.

پردیس کالج الگون کویین در Pembroke

کالج Algonquin در اوتاوا در پمبروک ، در سواحل رودخانه اوتوا واقع شده است. Pembroke دروازه ای به پارک استانی Algonquin است و با صدها کیلومتر از مناطق طبیعی ، جنگل ها و آبراه ها احاطه شده است. پمبروک خانه قایقرانی ، قایق رانی ، کمپینگ و پیاده روی است.

پردیس کالج الگون کویین در پرت

پردیس موسسه میراث فرهنگی کالج Algonquin فقط یک ساعت از اتاوا در شهر تاریخی پرت واقع شده است. پرت فقط چند دقیقه با پارک های استانی و شهری و رودخانه ها برای فعالیت های تابستانی و زمستانی فاصله دارد.