کالح بورال – Collège Boréal ، چرا Collège Boréal را انتخاب می کنید؟ پاسخ ساده است: برای به دست آوردن مزیت دو زبانه در بازار کار!

در سال ۲۰۱۷-۱۸ ، بورال در رضایت دانش آموزان و رضایت تحصیلات فارغ التحصیل رتبه اول استان را به خود اختصاص داد! بعلاوه ، بالاترین میزان فارغ التحصیلی و سومین بالاترین میزان رضایت کارفرما را در بین ۲۴ دانشکده جامعه انتاریو دارد!

با اطمینان با آینده روبرو شوید. تیم حرفه ای ما برای اطمینان از موفقیت هر دانش آموز سخت کار می کند … در واقع ، ما آن را تضمین می کنیم! اگر ظرف ۱ سال از فارغ التحصیلی شغل پیدا نکردید ، می توانید به صورت رایگان برگردید!

Collège Boréal طیف گسترده ای از برنامه ها و خدمات را در شش پردیس و ۳۷ مرکز دسترسی در ۲۵ انجمن در سراسر استان ارائه می دهد. از سال ۱۹۹۵ ، حدود ۱۲۰،۰۰۰ مشتری در انتاریو از تخصص کالج بورال در رابطه با آموزش پس از دوره متوسطه ، برنامه های آموزشی ، مهاجرت و خدمات اسکان و همچنین خدمات اشتغال بهره مند شده اند.

برنامه های کالح بورال

بورال ۹۰+ برنامه بعد از دوره متوسطه و کارآموزی را در زمینه های مختلف ارائه می دهد. دانش آموزان Collège Boréal با مدرن کردن روش های تحویل برنامه ما برای رفع بهتر نیازهای مشتری مداری متنوع ، می توانند مهارتهای خود را ارتقا دهند ، مجوز اضافی کسب کنند یا دیپلم خود را با سرعت خود کسب کنند!

علاوه بر این ، Collège Boréal بسیاری از موافقت های مفصل سازی را با سایر موسسات پس از ثانویه توسعه داده و پیاده سازی کرده است که می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند.
پردیسها و مراکز دسترسی ما

در حال حاضر ، بورال شش مکان دانشگاه و ۳۷ مرکز دسترسی در ۲۵ اجتماع در سطح استان دارد. چه به دنبال تحصیل در نزدیکی خانه ، چه در شمال ، و چه در مرکزی-جنوب غربی غربی انتاریو ، ما یک مکان برای شما پیدا کرده ایم! بورال همچنین تعدادی برنامه آموزش از راه دور ارائه می دهد ، از جمله اداره آموزش و پرورش در اوایل دوره کودکی ، مدیریت منابع انسانی ، جرنتولوژی ، مدیریت مراقبت طولانی مدت ، دادگستری و موارد دیگر!

خدمات کالح بورال

بورال خدمات گسترده ای را در زمینه بهداشت و سلامتی ، پشتیبانی از یادگیری ، مهاجرت و تسویه حساب و اشتغال را در بین کالج های کانادا ارائه می دهد.

خدمات ارتقاء خدمات درمانی توسط پزشک پرستار که متعهد به ارتقاء سلامت و پیشگیری از بیماری است ، بدون هیچ هزینه ای به دانشجویان بورال ارائه می شود.
خدمات سلامتی (به عنوان مثال ، مراقبت از دندان ، زیبایی شناسی ، آرایش مو و ماساژ درمانی) توسط دانشجویان بورال ، زیر نظر اعضای هیئت علمی ، به دانشجویان و اعضای جامعه با حداقل هزینه ارائه می شود.

تیم ما تعدادی از خدمات پشتیبانی یادگیری را طراحی کرده است که به بهترین نحو پشتیبانی و کمک به دانشجویان بورال ارائه می دهند. از تدریس و راهنمایی گرفته تا مشاوره یا خدمات نسل اول ، بورال متعهد است به هر دانش آموز در موفقیت کمک کند.

بورال چندین زبان برنامه برای تازه واردان (به عنوان مثال ، CLIC ، LINC ، ELT و OSLT) ارائه می دهد. ما همچنین برنامه Bridging را برای متخصصان فرانسوی آموزش دیده بین المللی و همچنین خدمات تسویه حساب و جهت گیری ارائه می دهیم.

Collège Boréal برای پاسخگویی به نیازهای اشتغال افراد و نیازهای کار ماهر کارفرمایان ، از طریق گزینه های اشتغال (EO) خدمات اشتغال عمومی دو زبانه را ارائه می دهد. خدمات رایگان شامل پست های شغلی ، اطلاعات مربوط به بازار کار و استخدام و انتخاب نامزد. مرکز déemploi بورال (مرکز اشتغال) همچنین به دانشجویان و فارغ التحصیلان در جستجوی شغل کمک می کند. خدمات رایگان شامل دسترسی به ابزارهای جستجوی شغلی ، از سرگیری کمک ، مصاحبه شغلی شبیه سازی شده ، کارگاه های آمادگی شغلی و مربیگری یا مشاوره می باشد.

زندگی دانشجویی در کالح بورال

انجمن دانشجویی Boréal (Association générale des étudiants et étudianes) فعالیتهای مختلفی را با هدف ترویج یک فضای پر جنب و جوش دانشگاه در هر یک از شش پردیس ما برگزار می کند. طیف گسترده ای از فعالیت های فرهنگی اجتماعی به دانشجویان این امکان را می دهد تا ضمن جشن گرفتن ریشه های فرانکوفون ، تفاوت های فرهنگی خود را کشف کنند.

به عنوان اعضای اتحادیه ورزشکاران کالجهای انتاریو (OCAA) ، ورزشکاران بورال (Vipères) در مدارهای دانشگاهی در سطح منطقه ای ، استانی و ملی در بدمینتون و والیبال با هم رقابت می کنند. این کالج همچنین انواع فعالیت های تفریحی ، مانند کلاس های ورزشی درون ورزشی / برون مرزی و کلاس های بدن سازی (چرخش ، حلقه مناسب ، یوگا ، زومبا و غیره) را ارائه می دهد.