بورسیه های فوق لیسانس در بلژیک

 

 

آیا قصد تحصیل رایگان در بلژیک را دارید؟  از بورسیه های فوق لیسانس در بلژیک اطلاعی دارید؟ در این مقاله قصد داریم درباره کمک هزینه هایی که به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در کشور بلژیک اعطا می شود، بیشتر صحبت کنیم. در ادامه مطلب به شما می گوییم چگونه می توانید با کمترین هزینه در کشور پیشرفته بلژیک تحصیل کنید.

 

 

 

بورسیه دانشگاه علمی کاربردی اراسموس بروکسل

 

 

Erasmushogeschool  (دانشگاه علمی کاربردی اراسموس) در سال ۱۹۹۵ تاسیس شد. این دانشگاه  در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های هنری دانشجو می پذیرد. علاوه بر هنر، رشته های روزنامه نگاری، دفترداری، پرستاری، موسیقی، مددکاری اجتماعی، هنر های نمایشی نمایش و معماری شهری نیز در این دانشگاه تدریس می شوند. دانشجویان بین المللی که واجد شرایط و منتخب دریافت بورسیه این دانشگاه، از حمایت دولت فلاندر برخوردار می شوند. نکته مثبت این کمک هزینه این است که فقط مخصوص دانشجویان بلژیکی و یا اروپایی نیست! دانشجویان غیراروپایی نیز می توانند از آن بهره مند شوند. اعتبار این بورسیه یک ساله است. مبلغ آن به درآمد خانواده دانشجو، محل اقامت و سابقه تحصیلی او بستگی دارد.

 

 

بورسیه دانشگاه علمی کاربردی توماس مور (Thomas More)

 

 

این دانشگاه در فلاندر واقع شده و بزرگترین دانشگاه علم کاربردی بلژیک است. دانشجویان کارشناسی غیراروپایی این دانشگاه که به زبان انگلیسی درس می خوانند، می توانند از این بورسیه استفاده کنند. البته برای دریافت آن باید ویزای دانشجویی بلژیک را داشته باشید. علاوه بر این، باید راندمان درس خواندن و نمرات شما بالای ۵۰ درصد باشد. اگر این راندمان را در هر سال تحصیلی داشته باشید، بورسیه شما را تمدید می کنند. از این بهتر چه می خواهید؟

 

 

 

بورسیه کالج دانشگاهی Hogeschool Gent  (HOGENT)

 

 

Hogeschool Gent یا کالج دانشگاهی گنت بزرگترین کالج در فلاندر است. این مرکز آموزش عالی ۱۳۰۰۰ دانشجو دارد که در ۳ دانشکده و ۱ کالج هنری تحصیل می کنند. در HOGENT، دانشجویان بورسیه شده فقط ۱۱۰ یورو به عنوان شهریه باید پرداخت کنند. این کمک هزینه به همه دانشجویان از همه رشته ها، از جمله تجارت، شیمی، نمایش، فشن، طراحی داخلی، موسیقی یا پرستاری تعلق می گیرد.

 

 

 

بورسیه موسسه آموزش عالی Haute Ecole en Hainaut

 

 

Haute Ecole en Hainaut یک موسسه آموزش عالی در مونس بلژیک می باشد که چهار پردیس دانشگاهی دارد. این دانشگاه بسیاری از رشته ها را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد. دوره های لیسانس این دانشگاه توسط فدراسیون والونی-بروکسل ارائه می شود. از جمله رشته های تحصیلی این دانشگاه حقوق، آموزش و آموزگاری، مهندسی و مددکاری اجتماعی و… هستند. خبر خوب! این دانشگاه بسیاری از دانشجویان که در دوره های اموزشی طولانی مدت شرکت می کنند را بورسیه می کند. این بورسیه شامل هزینه کامل تحصیل، هزینه های مربوط به کار های اداری و انتشارات و جزوه دانشجو می شود. به این ترتیب، به راحتی می توانید تحصیل رایگان در بلژیک را تجربه کنید!

برای دریافت اطلاعات کامل در خصوص دانشگاه های بلژیک کلیک نمایید.

 

 

بورسیه های تحصیلی بلژیک
بورسیه های تحصیلی بلژیک

 

 

 

 

 

بورسیه هنرستان سلطنتی بروکسل

 

 

هنرستان سلطنتی بروکسل در سال ۱۸۱۳ به عنوان مدرسه آواز تاسیس شد. اکنون، دوره های دانشگاهی در زمینه هنرهای نمایشی ارائه می دهد. اگر علاقه به تحصیل در رشته تئاتر و یا موسیقی در بلژیک دارید اما نگران شهریه آن هستید، می توانید روی بورسیه این هنرستان در بلژیک حساب کنید. این مرکز بورسیه هایی مثل ورناز برای دانشجویانی که مشکل مالی دارند، اعطا می کند.

برای مطالعه شرایط تحصیل پزشکی در بلژیک کلیک نمایید.

 

 

 

 

بورسیه های دانشکده وسالیوس

 

 

این موسسه آموزش عالی به طور عامیانه با نام VeCo در بلژیک شناخته می شود. این دانشگاه خصوصی در بروکسل با هماهنگی دانشگاه Vrije University Brussel اداره می شود. در سال ۱۹۸۷ تاسیس شده و طبق مقررات بولونیا دوره های ۳ ساله لیسانس را به دانشجویان خود ارائه می کند.کالج وسالیوس به دانشجویانی که نمرات عالی و سابقه علمی درخشانی داشته باشند، بورسیه تحصیلی اعطا می کند. نمره خوب در آزمون تافل و توصیه نامه های دانشجو نیز برای دریافت این کمک هزینه لازم است. اگر معدل خوبی تا اخر دوران لیسانس داشته باشید، می توانید بورسیه های خود را تا ۳ سال تمدید کنید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر از تحصیل در بلژیک، بورسیه های تحصیلی بلژیک ، ویزای دانشجویی بلژیک و شرایط اخذ ویزای تحصیلی و هزینه تحصیل و زندگی در این کشور با مشاوران مجموعه استادی پلن تماس حاصل نمایید.

 

برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی به صفحه ی  رزرو وقت مشاوره ویزای تحصیلی  مراجعه کنید.

شماره تماس:

۰۲۱-۲۲۹۸۳۰۹۶

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *