بهترین شهر های دانشجویی کانادا

 

 

 

تحقیقات اداره آموزش بین المللی کانادا (CBIE) نشان می دهد که کانادا به دلیل کیفیت آموزش به عنوان یک جامعه آرام و امن، برای دانشجویان جذاب است. حتما شما هم برای ادامه تحصیل به کانادا فکر کرده اید. قبل از مهاجرت به این کشور، اگر بهترین شهرهای دانشجویی کانادا را بشناسید، با دید باز و کاملا روشن می توانید برای آینده خود برنامه ریزی کنید. در این مقاله درباره این شهر ها صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

 

برای مطالعه شرایط اجازه کار دانشجویی در کانادا کلیک نمایید. 

 

 

 

تحصیل در مونترال کانادا
تحصیل در مونترال کانادا

 

 

 

  1. تحصیل در مونترال

 

مونترال به عنوان پایتخت فرهنگی کانادا نیز شناخته می شود. در لیست بهترین شهرهای دانشجویی QS 2019 ،رتبه ششم را دارد. این شهر در استان کبک واقع شده است. چندین دانشگاه برتر کشور از جمله دانشگاه مک گیل و دانشگاه مونترال را در خود جای داده. می توانید عالی ترین کلاس های درس را در دانشگاه های مونترال تجربه کنید. یکی دیگر از علت های شهرت این شهر، هزینه های زندگی مقرون به صرفه آن می باشد. قیمت خانه در این شهر، نسبت به آمریکای شمالی و اروپا نصف قیمت است! اگر هنوز قانع نشده اید، با مشاوران استادی پلن تماس بگیرید!

برای مطالعه کامل ۱۰ دلیل برای تحصیل در مونترال کلیک نمایید. 

 

 

 

تحصیل در تورنتو
تحصیل در تورنتو

 

 

 

  1. تحصیل در تورنتو

 

تورنتو مرکز استان انتاریو و یکی از بهترین شهر های دانشحویی کانادا است. در سال ۲۰۱۹ رتبه ۱۱ام را در لیست بهترین شهرهای دانشجویی QS کسب کرده. کیفیت زندگی در این شهر بسیار بالا بوده و می توانید از بهترین امکانات رفاهی برخوردار باشید. دانشگاه تورنتو در بین بهترین دانشگاه های کانادا، رتبه اول و در بین دانشگاه های جهان، جایگاه ۲۹ام را دارد. همین موضوع سبب شده تا بسیاری از دانشجویان علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه باشند. جاذبه های گردشگری زیادی از جمله موزه رویال انتاریو و برج CN در این شهر واقع شده اند. این مکان های دیدنی و زیبا، شما را جذب خود می کنند!

 

برای مطالعه شرایط  اقامت دانشجویی در کانادا کلیک نمایید.

 

 

 

 

 

 

  1. تحصیل در ونکوور

 

رتبه ۱۶ام در میان بهترین شهر های دانشجویی جهان را در سال ۲۰۱۹ به دست آورده است. این شهر در بریتیش کلمبیا به دلیل آب و هوای گرم و هوای بارانی اش شهرت دارد. ونکوور به عنوان یکی از بهترین شهر های دانشجویی کانادا شناخته می شود.

برای اطلاع از  شرایط اجاره ی خانه و هاستل در کانادا کلیک کنید.

 

 

 

 

دو دانشگاه در ونکوور در رتبه بندی QS World University Rankings 2020 حضور دارند:

 

برای مطالعه شرایط ویزای دانشجویی کانادا کلیک نمایید.

 

برخی از جاذبه های گردشگری ونکوور، شامل پل معلق Capilano، پارک استنلی و باغ چینی کلاسیک دکتر سان یات سن می شود.

 

 

 

 

تحصیل در اتاوا

 

 

 

 

 

۴. تحصیل در اتاوا

 

 

اتاوا در انتاریو واقع شده و پایتخت کانادا است. این  شهر یکی از بهترین شهر های دانشجویی کانادا  در جایگاه چهل و پنجمین  QS Best Student Student 2019 قرار دارد. اتاوا معمولاً به عنوان امن ترین شهر کانادا شناخته می شود. این مورد، یکی از گزینه های عالی برای دانشجویان است. این شهر همچنین به عنوان شهری دوزبانه شناخته می شود. مردم به هر دو زبان فرانسوی و انگلیسی صحبت می کنند.  Rideau Canal Skateway بزرگترین پیست اسکیت در جهان، در اتاوا واقع شده.  این شهر همچنین هر سال در اول ژوئیه بزرگترین مهمانی روز کانادا را برگزار می کند. در کانادا، اکثر شهر ها از امکانات فوق العاده بالایی برخوردار هستند.

برای مشاهده برترین دانشگاه های مهندسی در کانادا کلیک نمایید.

 

 

برای این که یکی از بهترین دوره های زندگی خود را در عالی ترین دانشگاه های کانادا بگذارنید با مشاوارن استادی پلن تماس حاصل فرمایید. مشاوره های کارشناسان حرفه ای استادی پلن به روزترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند.

 

 

 

مطالب مرتبط:

 

تحصیل رایگان در کانادا | اجازه کار دانشجویی در کانادا |اخذ شهروندی کانادا | ارزان ترین دانشگاه ها و کالج های کانادا |

شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا | تحصیل در کانادا |

 

 

 

برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی به صفحه ی  رزرو وقت مشاوره مراجعه کنید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مقالات کشور کانادا

اداره آموزش بین المللی کاناداادامه تحصیل به کانادااقامت دانشجویی در کاناداامن ترین شهر کاناداباغ چینی کلاسیک دکتر سان یات سنبرج CNبهترین شهر های دانشجویی کاناداپایتخت فرهنگی کاناداتحصیل در اتاواتحصیل در تورنتوتحصیل در مونترالتحصیل در ونکوورجاذبه های گردشگری ونکووردانشگاه بریتیش کلمبیادانشگاه تورنتودانشگاه در ونکووردانشگاه سایمون فریزردانشگاه مک گیلدانشگاه مونترالدانشگاه های اتاوادانشگاه های کانادادانشگاه های مونترالرتبه بندی QS World University Rankings 2020شرایط اجاره ی خانه  و هاستل در کاناداشرایط تحصیل در اتاواشرایط تحصیل در تورنتوشرایط تحصیل در مونترالشرایط تحصیل در ونکوورشهر در بریتیش کلمبیالیست بهترین شهرهای دانشجویی QSلیست بهترین شهرهای دانشجویی QS در کاناداموزه رویال انتاریومونترالهزینه های تحصیل در اتاواهزینه های تحصیل در تورنتوهزینه های تحصیل در مونترالهزینه های تحصیل در ونکوورویزای دانشجویی کانادا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *