بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه دلفت دانشجویان بین المللی تنوع زیادی دارد. آیا در نظر دارید که دوره کارشناسی ارشد را در خارج از کشور به پایان برسانید اما نگران افزایش هزینه های تحصیل، پرداخت هزینه های اقامت و هزینه های زندگی هستید؟  امید از بین نمی رود زیرا همه دانشجویان بین المللی این شانس را دارند که در قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه فناورانه هلند تحصیل کنند – به صورت رایگان!  درست است، ممکن است خودتان را در کشور زیبا و عجیب آبجو، کانال‌ها، آسیاب‌های بادی و ون گوگ بدون پرداخت هزینه یاد بگیرید.

 دانشگاه صنعتی دلفت در حال حاضر بهترین دانشگاه جهان در صنعت، نوآوری و زیرساخت در سال ۲۰۲۱ است که توسط رتبه بندی دانشگاه های جهانی به آن رای داده شده است.  بورسیه های تحصیلی با بودجه کامل در TU Delft وجود دارد که ما نگاهی به آنها خواهیم داشت.

 اخیراً دولت هلند تصمیم به کاهش شهریه برای کل کشور گرفته است.  بنابراین، حتی بدون کمک هزینه تحصیلی، ممکن است همچنان دانشگاه صنعتی دلفت را گزینه ای مطلوب برای تحصیلات تکمیلی بیابید.

 بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه دلفت مقطع تکمیلی

بورسیه تعالی جاستوس و لوئیز ون افت

 مبلغ بورسیه: شهریه کامل و هزینه های زندگی

 معیارهای واجد شرایط بودن: پذیرفته شدگان در دوره ۲ ساله کارشناسی ارشد، معدل ۸۰ درصد یا بالاتر را کسب کرده و مدرک کارشناسی را از یک دانشگاه معروف دریافت کرده اند.  دانش آموزان همچنین باید برتری امیدوارکننده ای را از خود نشان دهند.

مدرک ارائه شده: ۲ ساله کارشناسی ارشد

بورسیه تحصیلی عالی Justus و Louise van Efet به دو دانشجوی کارشناسی ارشد در هر دانشکده (مجموعاً ۱۶ بورسیه) اعطا می شود.  این بورسیه تحصیلی TU Delft نه تنها هزینه های کامل تحصیل را برای هر سال تحصیل پوشش می دهد، بلکه برندگان خوش شانس کمکی به هزینه های زندگی و عضویت در باشگاه بورسیه تحصیلی که در آن به کارگاه ها و سمینارهای توسعه شخصی دسترسی دارند، دریافت خواهند کرد.  یعنی شما می توانید در هلند به صورت رایگان تحصیل کنید!

 دانشکده شما به افتخار جاستوس ون افت، همنام بورسیه، به دنبال دانشجویان ممتاز خواهد بود.  او در سال ۱۹۴۰ در دانشگاه TU Delft شرکت کرد و آرزو داشت با کمک مالی به پیشرفت‌های تکنولوژیکی و تحقیقات دانشجویان در بهبود جامعه کمک کند.  این بنیاد فرصت هایی را برای دانشجویان برجسته بین المللی که ممکن است به کمک مالی نیاز داشته باشند، فراهم می کند.

 برای درخواست، باید قبلاً در یک دوره دو ساله کارشناسی ارشد پذیرفته شده باشید.  سپس باید یک درخواست بورسیه را پر کنید تا به دانشگاه بینشی از انگیزه های شغلی، اهداف بلند مدت و علایق شخصی خود بدهید و آن را همراه با یک آزمون انگلیسی و دو نامه مرجع آپلود کنید.

بورسیه های دانشکده

مبلغ بورسیه: شهریه کامل و هزینه های زندگی

 معیارهای واجد شرایط بودن: یک دوره کارشناسی ارشد واجد شرایط را مطالعه کنید، معدل ۸۰٪ یا بالاتر را کسب کرده باشید و مدرک کارشناسی را از یک دانشگاه مشهور دریافت کنید.  دانش آموزان همچنین باید برتری امیدوارکننده ای را از خود نشان دهند.

 مدرک ارائه شده: ۲ ساله کارشناسی ارشد

چهار دپارتمان از هشت دپارتمان در TU Delft بورسیه های دانشکده را ارائه می دهند، و بنابراین اگر قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در علوم کاربردی، مهندسی برق، ریاضیات، و علوم کامپیوتر، مهندسی طراحی صنعتی و فناوری، سیاست و مدیریت را دارید، ممکن است خوش شانس باشید!

 مانند بورس تحصیلی تعالی جاستوس و لوئیز ون افت، این بورسیه های دانشکده برای پوشش هزینه های کامل تحصیل شما و تامین پول برای هزینه های زندگی ارائه می شود.  شما باید مدرک کارشناسی از یک دانشگاه معروف در خارج از هلند داشته باشید و برای یک دوره واجد شرایط ثبت نام کنید.  هر یک از دانشکده ها بین یک تا پنج نامزد برای اعطای این بورسیه دارند، بنابراین شانس زیادی برای دریافت بورسیه تحصیلی با بودجه کامل در TU Delft وجود دارد.

بورسیه تحصیلی QuTech

بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه دلفت

 مبلغ بورسیه: شهریه کامل

 معیارهای واجد شرایط بودن: یک دوره کارشناسی ارشد واجد شرایط را مطالعه کنید، معدل ۸۰٪ یا بالاتر را کسب کرده باشید و مدرک کارشناسی را از یک دانشگاه مشهور دریافت کنید.  دانش آموزان همچنین باید برتری امیدوارکننده ای را از خود نشان دهند.

مدرک ارائه شده: ۲ ساله کارشناسی ارشد

آکادمی کوتک در محاسبات کوانتومی و اینترنت کوانتومی تخصص دارد و، درست حدس زدید، ۱۲ بورسیه تحصیلی با بودجه کامل را به دانشجویانی که دوره های کارشناسی ارشد متمرکز بر کوانتومی را مطالعه می کنند، ارائه می دهند.  دوره های مورد نیاز شامل محاسبات کوانتومی تحمل پذیر خطا، اینترنت کوانتومی و محاسبات شبکه ای، و محاسبات کوانتومی توپولوژیکی در میان سه دوره دیگر است.  هر دوره دو فرصت بورسیه ارائه می دهد.  مجدداً دانشگاه به دنبال دانشجویان خوش آتیه و ممتاز است.

 نه تنها این، بلکه این بورسیه تحصیلی TU Delft یک فرصت بسیار هیجان انگیز و منحصر به فرد در کنار هزینه های تحصیل ارائه می دهد.  اگر در پروژه پایان نامه کارشناسی ارشد خود نمره ۹ (۹۰٪) یا بالاتر دریافت کنید، مدرک دکترا به شما پیشنهاد می شود.  موقعیت در دانشگاه!  بنابراین، برای آن دسته از دانشگاهیان مشتاق علاقه مند به محاسبات کوانتومی و اینترنت کوانتومی، واقعاً چشم انداز بهتری وجود ندارد.

بورسیه تحصیلی هلند

بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه دلفت

 مبلغ بورسیه: مبلغ یکباره ۵۰۰۰ یورو با پتانسیل دستیابی به ۳ بار تا حداکثر ۱۵۰۰۰ یورو

 معیارهای واجد شرایط بودن: دانشجویانی که در دوره کارشناسی ارشد از خارج از منطقه اقتصادی اروپا (EEA) با مدرک کارشناسی از یک دانشگاه مشهور پذیرفته می شوند.

مدرک ارائه شده: ۲ ساله کارشناسی ارشد

این بورسیه تحصیلی هلند در دانشگاه دلفت که توسط وزارت فرهنگ و علوم آموزش هلند به همراه دانشگاه های تحقیقاتی هلند و علوم کاربردی اعطا می شود، برای کمک به دانشجویان خارج از منطقه اقتصادی اروپا (EEA) با هزینه های زندگی و تحصیل در نظر گرفته شده است.

 این یک پرداخت ۵۰۰۰ یورویی در سال اول شما است، بنابراین، برای کسانی که کتاب های درسی گران قیمت دارند، برای اجاره مشکل دارند یا به یک لپ تاپ جدید نیاز دارند، ممکن است این بورسیه برای شما باشد.  این تمام چیزی نیست که آنها ارائه می دهند، زیرا شما نیز بر اساس شایستگی تا سه بار (حداکثر ۱۵۰۰۰ یورو) فرصت دریافت این جایزه را دارید.  در هر یک از هشت بخش، پنج تا شش اعطا می شود، بنابراین در مجموع ۲۴ بورسیه تحصیلی در دسترس است.

برای درخواست این بورسیه تحصیلی TU Delft، نیازی به ارسال فرم اضافی ندارید، فقط به دو نامه مرجع از یک استاد قبلی، استادیار یا کارفرما و یک آزمون انگلیسی نیاز دارید.

 سخن پایانی

بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه دلفت همانطور که در پاراگراف قبلی بیان شد کاملا منحصر به فرد است. تحصیل در دانشگاه صنعتی دلفت برای کسانی که ممکن است به کمک مالی نیاز داشته باشند فرصت های آزادی بخش زیادی دارد و لیست فوق کامل نیست. برای اطلاع دقیق تر از شرایط دریافت بورسیه های تحصیلی این دانشگاه با مشاوران استادی پلن تماس پیدا کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *