بیمه های کانادا

دو نوع بیمه در کانادا وجود دارد: 


۱- بیمه عمومی یا دولتی:

درصورتی که سیتیزن کانادا باشید و یا پرمننت رزیدنت شده باشید می توانید برای این بیمه اقدام کنید. این بیمه اکثر خدمات درمانی را بصورت رایگان پوشش می‌دهد. در واقع هزینه های این بیمه برای شهروندان از طریق مالیات هایی که پرداخت می‌کنند پرداخت می گردد. تنها کافیست هنگام مراجعه به اورژانس کارت خدمات بیمه خود را همراه داشته باشید. همه چیز بصورت رایگان خواهد بود.


۲- بیمه خصوصی:

این بیمه شامل بیمه های کوتاه مدت و یا بیمه های دانشجویی میباشد که توسط شرکت های بیمه خصوصی ارائه می‌گردد. و به کسانی تعلق می گیرد که شهروند ویا پرمننت رزیدنت نباشند.

نحوه کار این بیمه ها بدین صورت است که شما درصورتی که نیاز به مراجعه اضطراری به اورژانس را دارید قبل از آن با مرکز بیمه تماس گرفته و هماهنگی لازم بعمل می‌آید با طرح علت مراجعه و سپس به بیمارستان یا کلینیک مراجعه می کنید و با پرداخت مبلغ ویزیت در روزهای بعد با فیش پرداختی به مرکز بیمه مراجعه می کنید و یا از طریق ایمیل مدارک را برای بیمه می‌فرستید و در نهایت مبلغ پرداختی طی چکی به شما بازگردانده می شود.
بعضی از این بیمه ها دارای خدمات محدود و سقف پرداخت می‌باشند که در موقع اخذ قرارداد می‌بایست درنظر گرفته شود.


مساله بسیار مهم این است که در کانادا حتما می‌بایست تحت پوشش یک بیمه درمانی باشید زیرا که هزینه های خدمات درمانی بسیار بالا میباشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *