دانشگاه های برتر فنلاند

 

 

آیا تا به حال به ادامه تحصیل در کشور رویایی فنلاند اندیشیده اید؟ بدون شک این تصمیم نیازمند تامل و آگاهی های فراوان است. برای مثال بهتر است بدانید این کشور از لحاظ سطح علمی و شرایط زندگی چگونه می باشد. قبل از هرچیز داشتن آگاهی های لازم در رابطه با دانشگاه های برتر فنلاند می تواند به شما کمک شایانی بکند‌. در این مقاله قصد داریم شما را با پنج دانشگاه برتر فنلاند آشنا کنیم. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید و این مطالب جذاب و خواندنی را از دست ندهید!

 

 

 

۱. دانشگاه هلسینکی فنلاند

 

این دانشگاه در سال ۱۶۴۰ میلادی تاسیس در  شده. همچنین در گذشته به عنوان آکادمی سلطنتی شهر تورکو شناخته می شد. هلسینکی علاوه بر اینکه قدیمی ترین و برترین دانشگاه فنلاند به شمار می رود، به عنوان بزرگترین موسسه ی آموزش عالی در فنلاند نیز شناخته شده است. این مرکز ۳۲۰۰۰ دانشجو دارد و از ۱۱ دانشکده و ۱۱ موسسه ی تحقیقاتی تشکیل شده است. دانشگاه هلسینکی به سه زبان فنلاندی، سوئدی و انگلیسی به فارغ التحصیلان خود مدرک ارائه می کند. این موسسه در پایتخت فنلاند قرار دارد.

 

 

۲. دانشگاه آلتو فنلاند 

 

این دانشگاه نیز در پایتخت فنلاند واقع شده. آلتو  در سال ۲۰۱۰ از ادغام سه دانشکده ی فناوری هلسینکی، دانشکده ی اقتصاد هلسینکی و دانشگاه هنر و طراحی هلسینکیتاسیس شده است. همچنین امروزه حدود ۱۲۱۰۰ دانشجو در این مرکز آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

 

 

 

 

۳. دانشگاه تورکو فنلاند

 

 

دومین دانشگاه بزرگ فنلاند تورکو است. این موسسه ی آموزشی در سال ۱۹۲۰ تاسیس شده. این مرکز با داشتن ۲۰۰۰۰ دانشجو، جزء برترین مراکز آموزش عالی در سطح جهان شناخته می شود‌. تورکو با همکاری چندین مرکز بین المللی و دانشگاه کشور های دیگر، مقاطعی مثل کارشناسی ارشد و دکتری را ارائه می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص  ویزای تحصیلی فنلاند کلیک نمایید. 

 

 

 

۴. دانشگاه Jyvaskyla فنلاند 

 

 

این موسسه در سال ۱۹۳۴ تاسیس شده. حدودا ۱۵۰۰۰ دانشجو و شش دانشکده دارد. اولین دانشکده ی تربیت معلمِ فنلاند در این مرکز ایجاد شده و در این زمینه بسیار معروف و زبانزد است.

 

 

۵. دانشگاه فنلاند شرقی فنلاند

 

 

هفتمین دانشگاه رتبه برتر فنلاند، این موسسه است. دانشگاه فنلاند شرقی در سال ۲۰۱۰ از ادغام دو دانشگاه Joensuu و Kuopio ایجاد شده. این مرکز آموزش عالی در زمینه ی تحقیق و پروژه های بین المللی دستاورد های بسیار مهمی دارد و بسیار معروف و زبانزد است. فنلاند شرقی حدودا ۱۵۰۰۰ دانشجو دارد.

 

 

 

برخی دانشگاه های معروف در فنلاند

 

 

پنج دانشگاه دیگر در فنلاند نیز حزء‌ برترین دانشگاه ها در سطح جهانی هستند. این مرکز آموزشی عبارتند از دانشگاه های: اولو، فنی تامپره، ابو آکادمی، فنی و تامپره.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بهترین دانشگاه های فنلاند می توانید با کارشناسان موسسه ی استادی پلن، تماس حاصل فرمایید.

 

 

برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی به صفحه ی  رزرو وقت مشاوره ویزای تحصیلی  مراجعه کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *