هلند محدودیت‌های بیشتری برای COVID-19 اعمال کرده است، از جمله ممنوعیت سفر از برخی کشورها و الزامات آزمایش جدید. در ۲۳ ژانویه، پروازها از کابو ورد، جمهوری دومینیکن، آفریقای جنوبی، بریتانیا و چندین کشور آمریکای جنوبی به حالت تعلیق درآمد. ورود مسافران بریتانیایی از طریق بنادر آبی به این کشور نیز ممنوع است. شرایط ویزای توریستی هلند در کرونا با وضعیت خاصی همراه است.

مسافران ملزم به ارائه برخی اظهارنامه ها و نتایج آزمایش منفی هستند.اظهارنامه هایی که باید ارائه شود عبارتند از (۱) فرم اعلامیه سلامت قبل از حرکت برای همه افرادی که با هواپیما سفر می کنند و (۲) یک اعلامیه آزمایش منفی برای اتباع غیر اتحادیه اروپا/غیر منطقه شنگن که از کشورهای غیر اتحادیه اروپا پرخطر سفر می کنند.

شرایط ویزای توریستی هلند در کرونا برای کشور غیر منطقه شینگن

محدودیت های ویزای توریستی هلند

• مسافرانی از کشورهای پرخطر که مشمول ممنوعیت پرواز نیستند باید (۱) آزمایش PCR COVID-19 منفی را ارائه دهند که حداکثر ۷۲ ساعت قبل از ورود مسافر گرفته شده است و (۲) نتیجه آزمایش سریع منفی که باید ارائه شود. در زمان سوار شدن از چهار ساعت بیشتر نباشد. نتایج آزمایش PCR باید به زبان هلندی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی یا اسپانیایی باشد. نتیجه آزمایش سریع ممکن است به زبان ایتالیایی یا پرتغالی نیز ارائه شود.

• مسافران تجاری، مهاجران کوتاه مدت با مهارت بالا و دانشجویانی که ۹۰ روز یا کمتر اقامت دارند، دیگر از ممنوعیت سفر اتحادیه اروپا مستثنی نیستند و در حال حاضر نمی توانند وارد هلند شوند. برای افرادی که می توانند مدرکی مبنی بر مجوز کار، مدرک پذیرش مدرسه یا یک یادداشت شفاهی برای مسافران تجاری صادر شده قبل از ۲۳ ژانویه ۲۰۲۱ نشان دهند، معافیت وجود دارد.

• اطلاعات اضافی: مسافران کشورهای امن، کودکان زیر ۱۳ سال و کارگران مرزی مشمول الزامات آزمایش COVID-19 و الزامات اعلامی برای ورود نیستند. ممنوعیت پرواز اصولاً تا ۲۳ فوریه ۲۰۲۱ اعمال خواهد شد.

• تجزیه و تحلیل و نظرات: محدودیت‌های جدید به منظور کاهش سرعت انتشار انواع کووید-۱۹ است و ممکن است سفر تجاری به هلند را در این زمان پیچیده‌تر کند. پاسخ به همه‌گیری COVID-19 همچنان در حال توسعه است و Deloitte به‌روزرسانی‌های بیشتری را با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات ارائه خواهد کرد. لطفاً برای اطلاعات در مورد محدودیت‌های سفر و تغییرات مهاجرت در کشورهای دیگر، نقشه دیجیتال COVID-19 Deloitte را که در اینجا موجود است، بررسی کنید.

• Deloitte Legal به معنای فعالیت های حقوقی شرکت های عضو Deloitte Touche Tohmatsu Limited یا شرکت های وابسته به آنها است که خدمات حقوقی ارائه می کنند. به دلایل قانونی، قانونی و سایر دلایل، همه شرکت های عضو خدمات حقوقی ارائه نمی دهند.

• این شامل Deloitte Tax LLP در ایالات متحده است که مشاوره یا خدمات قانونی و/یا مهاجرت ارائه نمی کند. این ارتباط فقط حاوی اطلاعات عمومی است و هیچ یک از شرکت های Deloitte Touche Tohmatsu Limited، شرکت های عضو آن یا نهادهای مرتبط با آنها (مجموعاً “شبکه Deloitte”) از طریق این ارتباط مشاوره یا خدمات حرفه ای ارائه نمی کنند.

• قبل از تصمیم گیری یا انجام هر اقدامی که ممکن است بر امور مالی یا تجارت شما تأثیر بگذارد، باید با یک مشاور حرفه ای واجد شرایط مشورت کنید. هیچ نهادی در شبکه دیلویت در قبال هر گونه خسارتی که توسط هر شخصی که به این ارتباط متکی است، مسئول نخواهد بود.

اطلاعات واکسن کووید ۱۹ برای ویزای توریستی هلند

شرایط ویزای توریستی هلند در کرونا

آیا دولت هلند واکسن COVID-19 را برای استفاده تأیید کرده است؟ بله

• آیا واکسن هایی در هلند برای دریافت شهروندان ایالات متحده موجود است؟ بله

• کدام واکسن ها در هلند موجود است؟ Pfizer-BioNTech،
Moderna، AstraZeneca، Janssen-J&J

همه ساکنان هلند ۵ ساله و بالاتر واجد شرایط دریافت واکسن COVID-19 هستند. اطلاعات مربوط به برنامه واکسیناسیون هلندی در وب سایت آنها در برنامه واکسیناسیون هلندی علیه COVID-19 موجود است.

واکسن COVID-19 در هلند داوطلبانه و رایگان است. دعوت نامه برای واکسینه شدن از طریق ایمیل یا پست ارسال می شود. برای کسب اطلاعات در مورد برنامه واکسیناسیون کووید-۱۹ در هلند به وب سایت دولت هلند در برنامه واکسیناسیون هلند در برابر کووید ۱۹ است.

ساکنان هلند، از جمله شهروندان ایالات متحده، که در شهرداری خود در پایگاه‌های اطلاعاتی ثبت نام اولیه افراد (BRP) یا ثبت نام افراد غیر مقیم (RNI) ثبت نام کرده‌اند، واجد شرایط دریافت واکسن هستند و دعوت‌نامه را از طریق ایمیل یا نامه دریافت خواهند کرد.

دولت هلند قویاً توصیه می‌کند که با یک پزشک عمومی محلی (huisarts) ثبت نام کنید تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات تماس برای دعوت نامه واکسیناسیون ارسالی به‌روز است.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد واکسن های مورد تایید FDA در ایالات متحده، به وب سایت FDA مراجعه کنید.دولت ایالات متحده برنامه ای برای ارائه واکسن کووید-۱۹ به شهروندان خصوصی ایالات متحده در خارج از کشور ندارد. لطفاً پیشرفت‌ها و دستورالعمل‌های کشور میزبان را برای واکسیناسیون کووید-۱۹ دنبال کنید.

شرایط ورود و خروج ویزای توریستی هلند در کرونا

شرایط ویزای توریستی هلند در کرونا
بسیاری از کلینیک‌های محلی آزمایش خصوصی کووید-۱۹ قبل از عزیمت را برای اهداف سفر ارائه می‌دهند. مسافران مسئول هزینه های آزمایشات خود و هرگونه مراقبت پزشکی مرتبط هستند. لطفاً مطمئن شوید که ارائه‌دهنده آزمایشی که انتخاب می‌کنید نتایج آزمایشی را ارائه می‌دهد که با دستورالعمل‌های CDC و خطوط هوایی شما مطابقت دارد.

تمدید ویزا و اقامت: اگر اقامت شما در هلند بیش از مدت مجاز است و نمی توانید آن را ترک کنید، فوراً با خدمات مهاجرت هلند تماس بگیرید. اگر در حال حاضر دارای ویزا یا اقامت هلند هستید. کارت، حتما در حین تماس آن را در دسترس داشته باشید.

اگر با ویزای کوتاه مدت در هلند اقامت دارید و نمی توانید کشور را ترک کنید، می توانید برای تمدید درخواست دهید. اگر به شما تمدید اقامت داده نشد، دولت هلند از همه ساکنان غیر اتحادیه اروپا خواسته است که به محض اینکه بتوانند به خانه بازگردند. دولت هلند آگاه است که بازگشت در این دوره ممکن است دشوارتر باشد و بنابراین در اجرای مجازات ها و حذف ها در این زمان سخت گیری کمتری خواهد داشت. با این حال از شما انتظار می رود قبل از انقضای ویزای خود تمام تلاش خود را برای بازگشت به ایالات متحده انجام دهید.

توسعه جهانی در مورد ویروس COVID-19 پیامدهای گسترده ای برای خدمات ارائه شده توسط سفارتخانه های هلند در سراسر جهان از جمله ارائه دهندگان خدمات خارجی مانند آژانس های ویزا دارد.بخش کنسولی تا اطلاع ثانوی در پاکستان بسته خواهد بود. هیچ درخواست گذرنامه، درخواست ویزا برای اقامت کوتاه مدت و طولانی (مجوز اقامت موقت، MVV) از طریق سفارت ما یا Gerry’s جمع آوری نمی شود.سایر خدمات مانند آزمایش DNA، غربالگری هویت، قانونی شدن اسناد و “آزمایش پایه ادغام مدنی در خارج از کشور” در این دوره انجام نخواهد شد.

سوالات مربوط به محدودیت های ویزای توریستی هلند در کرونا

۱. آیا هنوز هم می توانم برای ویزا اقدام کنم؟

خیر، در حال حاضر امکان ارائه درخواست ویزا وجود ندارد.

۲. چه زمانی می توانم دوباره برای ویزا اقدام کنم؟

در حال حاضر ما تاریخی نداریم، این به تحولات مربوط به COVID-19 بستگی دارد. سامانه های نوبت دهی ما تا اطلاع ثانوی بسته است.

۳. آیا می توانم قبلاً قرار ملاقات بگذارم؟

خیر متاسفانه این امکان وجود ندارد، سیستم نوبت دهی ما بسته است.

۴. آیا هزینه ویزا قابل استرداد است؟

هزینه ویزا برای ویزاهایی که به دلیل COVID-19 استفاده نشده است قابل استرداد نیست. یک درخواست جدید باید ارسال شود.

۵. آیا می توان دوره ویزای قبلاً صادر شده من را تمدید کرد؟

مدت ویزای صادر شده برای مسافرانی که به دلیل لغو پروازها هنوز نتوانسته اند به هلند سفر کنند قابل تمدید نیست. درخواست ویزای جدید باید ارسال شود.

۶. ویزای من در حال پردازش است اما مقصد و/یا پرواز من لغو شده است (مثلاً به دلیل ممنوعیت سفر). چه اتفاقی برای درخواست ویزای من می افتد؟

درخواست های ویزا که در حال حاضر در حال بررسی هستند و درخواست ویزا که پرواز برای آنها لغو شده است، با ذکر اینکه این کار در نتیجه COVID-19 انجام شده است، رد می شود.

درخواست‌های رویدادها/جلساتی که در نتیجه اقدامات مرتبط با کووید-۱۹ لغو شده‌اند به دلیل «لغو مقصد سفر» رد می‌شوند.

دولت هلند تصمیم اتحادیه اروپا را برای تشدید شرایط ورود افرادی که مایل به سفر از کشورهای ثالث به هلند هستند تا اطلاع ثانوی اتخاذ کرده است.

این یک محدودیت برای همه سفرهای غیر ضروری افراد از کشورهای ثالث به اروپا (تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا، همه اعضای شنگن و بریتانیا) به منظور جلوگیری از انتشار ویروس COVID-19 است. این بدان معناست که افرادی که تحت استثناهای زیر نیستند نمی توانند وارد هلند شوند. از ورود آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.

۷. من یک خارجی هستم و ویزای توریستی هلند دارم، آیا می توانم وارد شوم؟

خیر. این یک محدودیت برای همه سفرهای غیر ضروری افراد از کشورهای ثالث به اروپا (همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا، همه اعضای شنگن و بریتانیا) به منظور جلوگیری از انتشار ویروس COVID-19 است. با توجه به موارد فوق، بر اساس ماده ۶ بند ۱ (ه) کد شینگن از ورود شما امتناع خواهد شد. سفارت معمولاً در عرض ۲ تا ۱۰ روز کاری به ایمیل شما پاسخ می دهد.

سخن‌ پایانی

در این مقاله شما عزیزان را با شرایط ویزای توریستی هلند در کرونا آشنا کردیم. برای بررسی وضعیت ویزای توریستی در شرایط کویید ۱۹ می توانید با مشاوران استادی پلن تماس بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *