وقت سفارت هلند

 

 

به دنبال گرفتن وقت سفارت هلند هستید؟! می خواهید خیلی سریع و بدون دردسر در زمان دلخواهتان از سفارت کشور هلند وقت بگیرید؟! اگر مایل به دریافت وقت از سفارت هلند هستید، در ابتدا باید از مدارک لازم برای سفارت، نحوه ی گرفتن وقت و ویزا های مربوطه اطلاعاتی کافی و دقیق داشته باشید. در این مقاله به شما کمک میکنیم تا در زمان مناسب برای وقت گرفتن از سفارت هلند اقدام کنید. با ما همراه باشید!

 

 

 

تعیین یک‌ قرار ملاقات با سفارت هلند

اگر بخواهید به صورت کوتاه مدت (حداکثر ۹۰ روز) در هلند اقامت کنید، ابتدا باید یک قرار ملاقات تعیین کنید. تمامی مدارک مورد نیاز سفارت، باید قبل از تعیین قرار ملاقات ارسال شده باشند. (مدارک ناقص ممکن است رد شوند و تایید نشوند) تعیین قرار ملاقات اجباری است و برای هر نوع ویزایی باید انجام شود‌. همانطور که احتمالا مطلع هستید، گرفتن وقت از سفارت ها تقریبا کار دشواری است و نیازمند تجربه و مهارت می باشد. اکثر افرادی که قصد مهاجرت به هلند را دارند برای دریافت وقت از سفارت به مشکل می خورند و برایشان یک چالش بزرگ است.

 

 

 

 

وقت فوری سفارت هلند

 

اگر بخواهید برای کار یا تجارت به هلند بروید، می توانید وقت فوری سفارت هلند را دریافت کنید. ابتدا باید دعوت نامه ی شرکت خود را ارائه دهید تا نهایتا برای یک یا دو هفته بعد برایتان وقت سفارت مشخص شود. اما اگر عجله نداشته باشید برای سه ماه بعد از درخواست می توانید از سفارت هلند وقت بگیرید. برای دریافت وقت سفارت  کشور هلند یا وقت فوری سفارت کشور هلند کارشناسان مجموعه استادی می توانند برای شما اقدام کنند. . جالب است بدانید که مشاورین مجموعه استادی پلن، با دانش و تجربه ی درخشان خود در زمینه ی اعزام دانشجو به هلند به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانند برای شما وقت بگیرند.

برای مطالعه شرایط ویزای توریستی هلند کلیک نمایید. 

 

 

 

"هزینه

 

 

 

هزینه ی وقت سفارت هلند چقدر است؟!

 

این هزینه بسته به ویزای مورد نظر شما دارد. برای مثال اگر با ویزای توریستی بخواهید به هلند بروید باید ۶۰ یورو هزینه کنید. در رابطه با هزینه ها و ویزا های مورد نظر نیز می توانید به کارشناسان مجموعه ی استادی پلن مراجعه کنید تا به طور دقیق شما را راهنمایی کنند!

 

 

 

برای وقت گرفتن از سفارت هلند چه مدارکی مورد نیاز است؟!

 

فرم درخواست ویزای شما

دو قطع عکس (۴/۵ × ۳/۵)

پاسپورت معتبر

بلیط رفت و برگشت هواپیمای شما باید رزرو شده باشد.

اثبات تمکن مالی برای تامین هزینه های خود برای اقامت تان در هلند

بیمه نامه

دعوت نامه (اگر به هلند دعوت شده باشید، دعوت نامه خود را باید ارائه کنید)

 

 

اگر در رابطه با نحوه ی گرفتن وقت سفارت هلند، وقت فوری سفارت، اعزام دانشجو به هلند به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید با کارشناسان مجموعه استادی پلن تماس حاصل بفرمایید. بدون شک، مشاورین مجموعه استادی پلن با توجه به تجربه و سابقه ی درخشانی که دارند، بهترین راهنمایی ها را برایتان به ارمغان می آورند. در زمان مورد نظرتان مصاحبه را تعیین کنند و تمامی کار های مربوط به اعزام شما عزیزان به هلند را انجام دهند!

 

 

مطالب مرتبط : تحصیل دندانپزشکی در هلند | آزمون وروی دانشگاه های هلند | شهریه دانشگاه های هلند | شرایط و مدارک لازم برای اخذ پذیرش از دانشگاه های هلند | انواع دانشگاه های هلند |

 

برای دریافت پاسخ به سوالات متداول در زمینه تحصیل در هلند  به صفحه ی  رزرو وقت مشاوره ویزای تحصیلی هلند مراجعه کنید.

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *