ویزای توریستی هلند

 

 

آیا قصد مسافرت به کشور دیدنی و توریستی هلند را دارید؟ از شرایط دریافت ویزای توریستی هلند آگاهی دارید؟ این کشور زیبایی های خیره کننده ای دارد که شما را مجذوب خود می کند! از کانال های آبی فوق العاده گرفته تا فضای مدرن شهر های پیشرفته آن! اگر می خواهید به مدت حداکثر ۹۰ روز یا کمتر در هلند بمانید، به ویزای کوتاه مدت شینگن احتیاج دارید. این ویزا به شما این امکان را می دهد که به مدت ۱۸۰ روز آزادانه در داخل این کشور و سایر کشورهای شینگن مسافرت کنید. اگر چمدان های خود را برای یک سفر دلپذیر و عالی بسته اید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. در ادامه شرایط دریافت ویزای کوتاه مدت شینگن را برای شما آورده ایم.

 

 

 

توجه!

 

( این روزها به دلیل همه گیری ویروس کرونا تنها کسانی می توانند به هلند سفر کنند که از ممنوعیت ورود به اتحادیه اروپا معاف شده باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط معافیت از محدودت های ورود به اروپا به دلیل ویروس کرونا، با مشاورین مجموعه استادی پلن تماس حاصل نمایید.)

 

 

 

 

 

ویزای کوتاه مدت / ویزای شینگن چیست؟

 

 

ویزای توریستی هلند با نام های ویزای کوتاه مدت و ویزای شینگن شناخته می شود. این ویزا به شما این امکان را می دهد که به مدت ۱۸۰ روز در منطقه شینگن بمانید. ویزای توریستی هلند برای یک مدت خاص تعیین شده معتبر خواهد بود. این دوره ممکن است کمتر از ۹۰ روز باشد. به هر حال چه برای ۹۰ روز و چه برای ۱۸۰ روز، تا زمانی که ویزای شینگن شما اعتبار دارد، می توانید آزادانه به هر کدام از ۲۶ کشور گفته شده سفر کنید. از این بهتر چه می خواهید؟ حتی اگر قصد مهاجرت به هلند را دارید، اخذ ویزای توریستی هلند بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب است. زیرا با زندگی کوتاه مدت و سفر در نقاظ مختلف این کشور می توانید به طور کامل شرایط آن را بررسی کنید. در این صورت به قول معروف بی گدار به آب نخواهید زد! یعنی اگر شرایط تحصیل، زندگی و کار در هلند مطابق با علایق شما بود، می توانید برای مهاجرت به این کشور برنامه ریزی کنید.

 

برای مطالعه شرایط اخذ ویزای شینگن  کلیک نمایید. 

 

 

 

 

 

انواع ویزای توریستی هلند
انواع ویزای توریستی هلند

 

 

 

 

انواع ویزای توریستی هلند

 

 

هنگامی که برای درخواست ویزای شینگن اقدام می کنید، به نکات زیر باید توجه داشته باشید. بسیاری از افرادی که ویزای کوتاه مدت شینگن می گیرند، برای کار یا تجارت باید در مدت ویزا چند بار به این منطقه سفر کنند. اگر می خواهید در مدت ۱۸۰ روزه ویزای شینگن، از منطقه شینگن خارج شده و مجددا برگردید، هنگام ثبت درخواست ویزا، گزینه ورود چندگانه (multiple_entry) را انتخاب کنید. اگر گزینه (single_entry) برای ویزای شما فعال شده باشد، تنها می توانید یک بار وارد کشور های شینگن شوید. معمولا ویزای ورود یک گانه یا (single_entry)، برای تاجران یا گردشگرانی که به مدت ۵ تا ۲۰ روز قصد اقامت در هلند دارند، صادر می شود. اگر حتی ویزای شما اعتبار داشته باشد اما از هلند خارج شده باشید، با این نوع ویزا دیگر نمی توانید برگردید. نوع دیگری از ویزای توریستی هلند، ویزای (Double_entry) است. تنها تفاوت ویزای (single_entry) با ویزای  (Double_entry)، در تعداد دفعات ورود به این کشور می باشد. با داشتن ویزای (Double_entry) شما می توانید دو بار به هلند یا کشورهای منطقه شینگن وارد شوید. فراموش نکنید که هر کدام از انواع ویزای توریستی را داشته باشید، باید قبل ار اتمام اعتبار هلند را ترک کنید.

 

 

برای مطالعه شرایط اخذ اقامت هلند کلیک نمایید. 

 

 

 

 

 

 

 

شرایط دریافت ویزای توریستی هلند

 

 

قبل از این که برای اخذ ویزای توریستی هلند اقدام کنید، باید از شرایط دریافت آن آگاهی کامل داشته باشید. این ویزا به کسانی تعلق می گیرد که گذرنامه آنها دست کم، دو صفحه خالی داشته باشد. همچنین گذرنامه شما، باید تا ۳ ماه بعد از تاریخ برگشتتان از هلند به ایران اعتبار داشته باشد. فرم درخواست ویزای توریستی هلند را باید بدون اشتباه پر کنید. بعد از تکمیل فرم، باید آن را به سفارت هلند تحویل دهید. توجه کنیدکه هر کس باید برای اخذ ویزا، خودش فرم درخواست را پر کند. برای افراد زیر ۱۸ سال هم خانواده (پدر و مادر) باید امضا بزنند. اگر زیر ۱۸ سال سن دارید و می خواهید به تنهایی به هلند سفر کنید، باید از والدین خود رضایتنامه بگیرید. همچنین برای تائید اثر انگشت، مصاحبه و … باید با مدارک مورد نیاز به سفارت هلند مراجعه کنید.

 

برای مطالعه شرایط و مدارک لازم برای اخذ پذیرش از دانشگاه های هلند کلیک نمایید. 

 

 

 

 

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای توریستی هلند

 

 

  • شناسنامه فارسی و تجمه شده به انگلیسی
  • سندهای ملکی که به نام شما و یا همسرتان است.
  • ارائه مدرک بازنشستگی برای کارمندان مشاغل دولتی
  • ارائه نامه مشغولیت به تحصیل برای دانشجویان دانشگاه و دانش آموزان
  • پرینت از حساب بانکی که کارکرد ۳ ماه اخیر حسابتان را نشان دهد
  • چند عدد عکس سه در چهار
  • و….

برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط اخذ ویزای توریستی هلند، ویزای شینگن و … با مشاورین مجموعه استادی پلن تماس حاصل نمایید.

(کشور های شینگن شامل ۲۶ کشور اروپایی می شود. این کشور ها عبارت اند از: اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزانبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد و سوسیس.)

 

 

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *