دانشگاه علمی کاربردی هانزه ، گرونینگن (Hanze UAS ، هلندی: Hanzehogeschool Groningen) بزرگترین دانشگاه فنی و حرفه ای در شمال هلند که در شهر گرونینگن واقع شده است. در این بخش قصد داریم تا شما را با دانشگاه علوم کاربردی هانزه – Hanzehogeschool Groningen آشنا کنیم.

این موسسه در گرونینگن واقع شده و در سال ۱۹۸۶ در نتیجه ادغام چندین موسسه برای آموزش حرفه ای تاسیس شد که قدیمی ترین آنها آکادمی مینروا بود که در سال ۱۷۹۸ تاسیس شد.

Hanze UAS برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را به هلندی ، انگلیسی و آلمانی ارائه می دهد و با چندین موسسه بین المللی شریک همکاری می کند. این اولین دانشگاه بود که مدرسه تجارت بین المللی خود را در هلند و تنها موسسه آموزش عالی بزرگ در این کشور که دارای آکادمی هنر و هنرستان بود ، تاسیس کرد. به عنوان یک دانشگاه علمی کاربردی ، دانشجویان باید انتظار داشته باشند که از طریق کارآموزی تلفیقی و تحقیقات عملی ، تجربه عملی زیادی کسب کنند. در هر دو مقیاس منطقه ای و جهانی ، Hanze UAS به دلیل پیوندهای قوی با صنعت و کارآفرینی شناخته شده است. جمعیت دانشجویی ۲۷۰۰۰ نفره و از بیش از ۸۰ ملیت مختلف است.

این مکان در آسن (موسسه فناوری Hanze) ، لیوواردن (فرهنگ پاپ) و در آمستردام (آکادمی رقص) واقع شده است ، در حالی که ۱۶ دانشکده باقی مانده در مرکز گرونینگن است. بیشتر این ساختمانها در مجموعه فوق العاده مدرن Zernike واقع شده اند که با مرکز شهر ۱۵ دقیقه با دوچرخه سواری فاصله دارد.

گرونینگن یکی از بزرگترین سرمایه های دانشگاه است ، زیرا این شهر جوانترین و یکی از محبوب ترین شهرهای دانشجویان در هلند است. این شهر با داشتن نیمی از شهروندان زیر ۳۵ سال و یک چهارم جمعیت آن دانش آموزان ، جوانترین شهر هلند است.

فرم ارزیابی تحصیلی

مزایای استفاده از فرم:
  • ثبت فرم ارزیابی بصورت رایگان و انلاین
  • امکان انتخاب چند کشور و رشته مورد علاقه جهت بررسی
  • بررسی شرایط شما توسط کارشناسان پذیرش تحصیلی
  • دریافت نتیجه بررسی و پیشنهادات، کارشناسان درخصوص شرایط پرونده شما برای دریافت پذیرش تحصیلی
  • بررسی شرایط شما و خانواده توسط کارشناسان ویزای تحصیلی
  • دریافت نتیجه بررسی و پیشنهادات، کارشناسان ویزا در خصوص شرایط پرونده شما برای دریافت ویزای تحصیلی کشور مدنظر
  • دریافت مشاور انلاین از کارشناسان ما پس از دریافت نتیجه فرم
  • دریافت مشاوره در خصوص شرایط و مدارک مورد نیاز هریک از دانشگاه های هدف
  • بهره مندی از مشاوره حضوری در دفتر تهران

+ اطلاعات بیشتر

درخواست فرم ارزیابی

 

تاریخچه

 

تاریخچه دانشگاه هانزه 

  این موسسه در گرونینگن واقع شده و در سال ۱۹۸۶ در نتیجه ادغام چندین موسسه برای آموزش حرفه ای تاسیس شد که قدیمی ترین آنها آکادمی مینروا بود که در سال ۱۷۹۸ تاسیس شد.