بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه فناوری آیندهوون برای دانشجویان بین المللی کاملا متنوع است. یک مهندس آینده نگر همان چیزی است که دانشگاه فناوری آیندهوون به دانشجویان خود بعد از فارغ التحصیلی به آنها قول می دهد.  با این چشم انداز، همراه با برنامه درسی آموزشی نوآورانه و پژوهش محور، دانشگاه فناوری آیندهوون برای مدت طولانی وضعیت معتبر خود را به عنوان یکی از برترین دانشگاه های مهندسی حفظ کرده است.

 و برای دانشجویان بین المللی که می خواهند تجربه آموزشی منحصر به فردی را که این دانشگاه ارائه می دهد تجربه کنند، در اینجا برخی از بورسیه های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه فناوری آیندهوون وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

بورسیه های تحصیلی هلند در  دانشگاه فناوری آیندهوون مقطع تکمیلی

بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه آیندهوون

بورسیه تحصیلی هلند برای دانشجویان بین المللی

 مبلغ بورسیه: پرداخت یکباره ۵۰۰۰ یورو در سال اول برنامه کارشناسی ارشد

 معیارهای واجد شرایط بودن: دانشجویان بین المللی از خارج از منطقه اقتصادی اروپا (EEA)

 مدرک ارائه شده: مدرک کارشناسی ارشد

 مانند بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا، دانشگاه فناوری آیندهوون و سایر دانشگاه های علمی کاربردی و تحقیقاتی هلند به دانشجویان بین المللی مقیم خارج از منطقه اقتصادی اروپا کمک هزینه تحصیلی ارائه کردند.  این بورسیه تحصیلی که بورسیه هلند برای دانشجویان بین المللی نام دارد، عمدتاً توسط دولت هلند از طریق وزارت آموزش، فرهنگ و علم حمایت می شود.

 این بورسیه تحصیلی هلند در  دانشگاه فناوری آیندهوون رقابتی است و تنها به تعداد کمی از متقاضیانی که در تحصیلات کارشناسی خود برتری علمی دارند اعطا می شود.  هیچ درخواست جداگانه ای برای کمک هزینه تحصیلی لازم نیست، با دانشجویان واجد شرایط به طور خودکار پس از درخواست برای پذیرش تحصیلات تکمیلی بررسی می شوند.

 متقاضیان موفق برای سال اول دوره کارشناسی ارشد خود، یک بار کاهش شهریه ۵۰۰۰ یورویی دریافت خواهند کرد.  برای جزئیات بیشتر در مورد شرایط و ضوابط بورسیه تحصیلی هلند، به بروشور رسمی بورسیه مراجعه کنید.

برنامه بورسیه تحصیلی آماندوس اچ لوندکویست (ALSP)

 مبلغ بورسیه: کمک مالی به ارزش تقریبی ۱۰۰۰۰ یورو (شامل معافیت از هزینه تحصیل و کمک هزینه زندگی)

 معیارهای واجد شرایط بودن: دانشجویان بین المللی از مدرک لیسانس خارج از هلند فارغ التحصیل شده اند، با میانگین تجمعی بالای ۸۰%

مدرک ارائه شده: مدرک کارشناسی ارشد

به افتخار رئیس سابق دانشگاه فناوری آیندهوون، برنامه بورسیه تحصیلی Amandus H. Lundqvist به دانشجویان بین المللی با شایستگی علمی کمک هزینه تحصیلی برای هر مدرک کارشناسی ارشد ارائه شده توسط دانشگاه اعطا می کند.

 به عنوان یک بورسیه تحصیلی  هلند دانشگاه فناوری آیندهوون کاملا رقابتی است و دانشجویان علاقه مند بر اساس عملکرد تحصیلی آنها در طول دوره کارشناسی با شرط میانگین تجمعی بالای ۸۰٪ غربالگری می شوند.  شخصیت متقاضی نیز یکی از نکاتی است که توسط کمیته غربالگری مورد توجه قرار می گیرد.  یک پرسشنامه تخصصی برای متقاضیان اجرا می شود که شخصیت و توانایی آنها را برای معاشرت با سایر دانشجویان در محوطه دانشگاه ارزیابی می کند.

 دانشجویان نیازی به پردازش درخواست جداگانه برای این بورسیه ندارند.  متقاضیان با نمرات قابل توجه توسط روسای بخش برای پیشبرد مراحل غربالگری بیشتر معرفی می شوند.  نامزدها در لیست کوتاه قرار می گیرند و کمک هزینه تحصیلی تنها به تعداد انگشت شماری از برنامه های کاربردی با مشخصات علمی و شخصی برجسته تعلق می گیرد.

 متقاضیان موفق در طول مدت تحصیل خود معافیت از شهریه دریافت خواهند کرد، همراه با کمک هزینه زندگی به مبلغ تقریبی ۵۰۰۰ یورو در سال.  برای افشای کامل شرایط و ضوابط این بورسیه، به صفحه بورسیه وب سایت دانشگاه مراجعه کنید.

بورسیه تحصیلی NXP در “تکنولوژی بی سیم موج میلی متری”

بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه آیندهوون

مبلغ بورسیه: بورسیه تحصیلی ۵۰۰۰ یورو در سال اول

 ضوابط واجد شرایط بودن: دانشجویان بین المللی در حال اتمام یک برنامه پیش از کارشناسی ارشد

 مدرک ارائه شده: مدرک کارشناسی ارشد در مهندسی برق

 از آنجایی که امروزه فناوری بی سیم به یک مطالعه مرتبط تبدیل شده است، بنیاد NXP با دانشگاه فناوری آیندهوون و سایر دانشگاه های هلند برای ارائه بورسیه تحصیلی NXP در فناوری بی سیم موج میلی متری همکاری کرد.  دانشجویانی که تا مقطع کارشناسی ارشد در مهندسی برق، متخصص در مهندسی مایکروویو، الکترونیک RF، مبدل های داده، آنتن ها، و پردازش سیگنال برای ارتباطات بی سیم موج میلی متری و سیستم های رادار، همه توسط برنامه بورسیه تامین می شوند.

 برای درخواست این بورسیه تحصیلی دانشگاه فناوری آیندهوون، متقاضیان علاقه مند باید مدارک تحصیلی خود و یک ویدیوی سه دقیقه ای را برای حمایت بیشتر و توضیح درخواست خود برای بورس تحصیلی ارسال کنند.  این الزامات را می توان از طریق ایمیل به بنیاد NXP ارسال کرد.

 متقاضیان موفق واجد شرایط دریافت کمک هزینه تحصیلی ۵۰۰۰ یورو در سال اول مدرک کارشناسی ارشد خود خواهند بود.  جدا از کمک مالی، واجدین شرایط بورسیه تحصیلی نیز واجد شرایط درخواست واحدهای فناوری بی سیم موج میلی متری با مربی NXP برای هدایت برنامه های مطالعاتی خود خواهند بود.  برای توضیح دقیق سفر تحصیلی متقاضیان موفق، به صفحه رسمی بورسیه موجود در لینک بالا مراجعه کنید.

 

برنامه بورسیه فناوری ASML

 مبلغ بورسیه: حمایت مالی ۵۰۰۰ یورو در سال برای هر یک از دو سال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد تمام وقت

 معیارهای واجد شرایط بودن: دانش‌آموزان بین‌المللی با فعالیت‌های فوق‌درسی قابل‌توجهی که انگیزه پیشرفت شخصی را نشان می‌دهند

 مدرک ارائه شده: مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه آیندهوون

 به عنوان تامین کننده صنعت نیمه هادی در جهان، ASML با دانشگاه های فنی مختلف از جمله دانشگاه فناوری آیندهوون ارتباط برقرار کرد تا دانش آموزانی که از نظر مالی محروم هستند را با فعالیت های فوق برنامه قابل توجه برای توسعه شخصی و حرفه ای از طریق کمک هزینه تحصیلی توانمند کند.  برنامه بورسیه فناوری ASML که به عنوان یک بورسیه تحصیلی رقابتی در دانشگاه فناوری آیندهوون شناخته می شود، حمایت مالی و آکادمیک را به متقاضیان شایسته ای که از طریق برنامه تحصیلات تکمیلی در زمینه نانوتکنولوژی و مطالعات مرتبط با آن سرمایه گذاری می کنند، ارائه می دهد.

دانشجویان برای واجد شرایط بودن برای درخواست بورسیه باید حداقل معدل ۷.۵ داشته باشند.  همراه با مدارک تحصیلی، یک رزومه و یک ویدیوی کوتاه از نشان دادن علاقه متقاضی به فناوری نیمه هادی نیز برای پشتیبانی از درخواست همه دانشجویان علاقه مند مورد نیاز است.

 همه درخواست‌ها از طریق یک سری فرآیندهای غربالگری انجام می‌شوند و حداقل ده دانش‌آموز را برای پذیرش بورس تحصیلی انتخاب می‌کنند.  برای جزئیات بیشتر در مورد مزایای بورس تحصیلی، به صفحه بورسیه بنیاد ASML مراجعه کنید.

سخن پایانی

داشنگاه ایدهوون یکی از دانشگاه های برتر هلند است که شرایط بسیار خاصی را برای ادامه تحصیل دارد. این دانشگاه ها فناوری به علت بهترین برنامه های تحصیلی که ارائه می‌کند هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی را پذیرش دارد. این دانشگاه هر ساله فارغ التحصیلان بسیار آینده نگری در رشته های فناوری تربیت کرده و ه همین دلیل جزو بهترین دانشگاه های جهان شناخته می‌شود. طبیعی است که یکی از بورسیه های تحصیلی هلند برای این دانشگاه باشد. در پاراگراف های قبلی تعدادی از از بهترین بورسیه های این دانشگاه را برای شما عزیزان معرفی کردیم. اینها تنها تعدادی از گزینه های بی شمار برای کمک هزینه های تحصیلی هستند که می توان در هنگام درخواست برای مدرک تحصیلات تکمیلی در دانشگاه فناوری آیندهوون انتخاب کرد.  از جزو افرادی هستید که خواهان ادامه تصحیل توسط بورسیه در این دانشگاه می‌باشد حتما با مشاوران استادی پلن تماس پیدا کرده تا شرایط پذیرش در این دانشگاه و دریافت بورسیه را مطلع شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *