دلایل تحصیل در فنلاند

 

 

 

آیا قصد ادامه تحصیل درخارج از کشور را دارید؟ تا به حال به کشور فنلاند برای تحصیل و زندگی فکر کرده اید؟ کشور فنلاند با طبیعت بی نظیر و جذاب و دانشگاه های مطرح درسطح جهانی سال ها است که جزء پرطرفدار ترین کشورها برای دانشجویان بین المللی است. هفت دلیل برای تحصیل در فنلاند وجود دارد. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا با جزئیات و دلایل تحصیل در فنلاند بیشتر آشنا شوید و سرنوشت خود را تغییر دهید!!

 

 

 

  • دانشگاه های فنلاند

 

کشور فنلاند، دارای مشهور ترین دانشگاه ها در سراسر جهان است. کیفیت تحصیل و سیستم آموزشی در فنلاند در مقایسه با سایر موسسات آموزش عالی و دانشگاه های جهان اصلا قابل مقایسه نیست. اگر علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های فنلاند هستید، بدون شک در رتبه دار ترین دانشکاه های جهان مشغول به تحصیل خواهید شد! ۱۰ دانشگاه برتر فنلاند در نظام رتبه بندی QS جزء بهترین دانشگاه های جهان هستند. شما با انتخاب این کشور برای تحصیل و ادامه ی زندگی در معتبر ترین مراکز آموزشی تحصیل می کنید! همچنین می توانید با فرصت های شغلی ایده آلی که فنلاند برایتان رقم می زند‌، آینده ی کاری خود را تضمین کنید! بدون شک دانشگاه های فنلاند جزء اصلی ترین دلایل تحصیل در فنلاند هستند.

برای مشاهده دانشگاه های برتر فنلاند کلیک نمایید. 

 

 

 

  • برخی از مهمترین دانشگاه های فنلاند:

دانشگاه هلسینکی

دانشگاه آلتو

دانشگاه تورکو

دانشگاه صنعتی تامپره

دانشگاه Jyväskylä

 

 

 

  • سیستم آموزشی فنلاند

 

سیستم آموزشی فنلاند مسلما، جزء محبوب ترین و بهترین سیستم های آموزشی در سراسر جهان است. در دانشگاه های این‌ کشور، مجموعه ای از رشته های مختلف تدریس می شوند. همین امر به یکی از مهم ترین دلایل تحصیل در فنلاند تبدیل شده‌. نوآوری های آموزشی و سیستم به روز تدریس هم به محبوبیت و شهرت دانشگاه های فنلاند اضافه می کنند!

 

 

 

  • تدریس به زبان انگلیسی!

 

در دانشگاه های فنلاند اکثر درس ها به زبان انگلیسی تدریس می شوند! با اینکه زبان رسمی این کشور انگلیسی نیست، منتها فنلاندی ها کاملا به زبان انگلیسی مسلط هستند و به خوبی انگلیسی صحبت می کنند. اگر در زبان انگلیسی قوی نیستید و به این زبان تسلط ندارید، اصلا نگران نباشید! دانشگاه های فنلاند بیش از ۴۰۰ کلاس آموزشی برای دانشجویان بین المللی برگزار می کنند‌. شما با شرکت در این دوره ها می توانید به زبان انگلیسی مسلط شوید و از تحصیل در این کشور بی نظیر نهایت استفاده را ببرید. برای تحصیل در بعضی از دانشگاه های فنلاند، باید در برخی از آزمون ها مثل IELTS و TOEFL شرکت کنید.

 

 

 

 

  • شهریه و هزینه زندگی ارزان در فنلاند

 

فنلاند یکی از ارزان ترین کشور های اروپایی است. جالب است بدانید یکی از دلایل پر طرفدار بودن تحصیل در فنلاند همین مقرون به صرفه بودن هزینه ها است. هرچند که دانشجویان بین المللی برای تحصیل در فنلاند ملزم به پرداخت شهریه هستند. ولی بودجه ی مورد نیاز زندگی در فنلاند از سایر کشور های اروپایی بسیار ارزان تر می باشد.

 

برای اطلاع از هزینه تحصیل در فنلاند کلیلک نمایید. 

 

 

 

 

  • بورسیه های تحصیلی ویژه و فوق‌العاده برای دانشجویان

 

کشور فنلاند، برای رفاه حال دانشجویان بین المللی بورسیه و کمک هزینه های ویژه ای را در نظر گرفته. این بورسیه ها و کمک هزینه ها هم از دلایل مهم تحصیل در فنلاند اند. شما با تحصیل در این کشور بی نظیر و خارق العاده با کمترین هزینه به بهترین امکانات آموزشی می توانید دسترسی پیدا کنید!

 

برای مطالعه شرایط ویزای تحصیلی فنلاند کلیک نمایید. 

 

 

 

 

  • طبیعت جذاب و دلپذیر فنلاند!

 

طبیعت بکر و جاذبه های گردشگری فنلاند از جمله  اصلی ترین دلایل تحصیل در فنلاند هستند. با انتخاب کشور فنلاند برای ادامه ی تحصیل، در یکی از زیبا ترین کشور های جهان درس بخوانید! اوقات فراغت خود را در کنار دریاچه های زیبای این کشور بگذرانید و بهترین دوران دانشجویی را برای خود رقم بزنید. تحصیل در فنلاند، یعنی تحصیل محیطی زیبا، امن و آرام!!

 

 

 

  • اجازه ی کار حین تحصیل در فنلاند

 

کشور فنلاند به دانشجویان خود این امکان را می دهد که حین تحصیل بتوانند ‌کار کنند و یک کمک خرج برای خود داشته باشند. حین تحصیل حدودا هفته ای ۲۵ ساعت می توانید کار کنید. مهارت های مورد علاقه ی خود را کسب کرده و در شغل مورد نظرتان تجربه به دست آورید!

 

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دلایل تحصیل در فنلاند می توانید با کارشناسان مجموعه ی استادی پلن تماس حاصل بفرمایید.

 

 

برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی به صفحه ی  رزرو وقت مشاوره ویزای تحصیلی  مراجعه کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *