هلند از جمله کشور های پر درآمد از نظر کاری است. شرایط تحصیلی در هلند نیز بر اساس شرایط خاصی باعث شده تا فرد به راحتی بتواند تحصیل کند.تحصیل در رشته های پولساز هلند سبب شده تا بسیاری از افراد جهان بخواهند در آن تحصیل کنند. در ادامه مقاله این رشته ها را براش شما عزیزان توضیح دادیم.

تحصیل در رشته های پولساز هلند

رشته های پولساز هلند

آمستردام در پست قبلی مورد مشاغل پردرآمد در بلژیک صحبت کردیم.  در این پستقرلر است رشته های پولساز هلند را که  پردرآمد ترین هستند  برای شما عزیزان معرفی کنیم که به شما کمک می کند تا درآمد زیادی کسب کنید.

  1. محقق در صنعت شیمی بالینی

 از مهم ترین رشته های پولساز در هلند محقق شیمی بالینی است. متوسط ​​حقوق سالانه در هلند ۲۱۰۰۰۰ یورو (۲۴۰۳۱۰ دلار / ۱۷۹۴۴۰ پوند) است.  این به طرز تکان دهنده ای پردرآمدترین رشته است و برای کسانی که تحصیلات و مهارت دارند ایده آل است.  این یک انتخاب شغلی خوب برای هر کسی است که در این زمینه تخصص تحصیل کرده است.

  1. خلبان

  شته خلبانی یکی از زشته های پولساز در هلند و تمام جهان است. میانگین حقوق سالانه ۱۵۵۲۸۰ یورو (۱۷۷۷۲۰ دلار / ۱۳۲۷۱۰ پوند) است.  اگر خلبان هستید یا در راه خلبان شدن هستید، در هلند تقاضای زیادی خواهید داشت.  یک خلبان می تواند درآمد زیادی در هلند داشته باشد.  شما می توانید ۹۳۸۰ یورو (۱۰۷۴۰ دلار / ۸۰۲۰ پوند) و ۱۶۵۰۰ یورو (۱۸۸۸۰ دلار / ۱۴۱۰۰ پوند) به عنوان خلبان درآمد کسب کنید.

  1. مدیر بازرگانی

 مدیریت بازرگانی از جمله زشته های پولساز در هلند و پر تقاضا در تمام جهان است. مدیران تجاری نقش اساسی در موفقیت کسب و کار دارند.  شرکت های بزرگ و کوچک در هلند مدیران تجاری استخدام می کنند.  اگر در برنامه ریزی و توسعه برنامه های تجاری مهارت دارید، می توانید ماهیانه بین ۵۳۰۰ یورو (۶۰۷۰ دلار / ۴۵۳۰ پوند) تا ۱۶۰۳۰ یورو (۱۸۳۵۰ دلار / ۱۳۷۰۰ پوند) در ماه در هلند درآمد کسب کنید.

  1. جراح مغز و اعصاب

 پشرکی از جمله زشته های پولساز در هلند و تمام دنیا است. پزشک بودن و جراح شدن می‌تواند به عنوان پر تقاضا ترین رشته در جهان شناخته شود. هلند یکی از بهترین سیستم های مراقبت های بهداشتی را در جهان دارد.  اگر در سیستم مراقبت های پزشکی به عنوان جراح مغز و اعصاب کار می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که هر ماه حقوق زیادی دریافت کنید.  شما به خوبی جبران خواهید کرد و می توانید ماهیانه بین ۵۸۳۰ یورو (۶۶۷۰ دلار / ۴۹۸۰ پوند) و ۱۰۸۳۳ یورو (۱۲۴۰۰ دلار / ۹۲۶۰ پوند) درآمد داشته باشید.

  1. متخصص پوست

 زیبایی اهمیت بشیار زیاد در جامعه امروز دارد. سلامت پوست و زیبایی توانسته جایگاه خاصی در جهان ایجاد کند. رشته دکترای زیبایی و پوست از مهم ترین رشته های پولساز هلند و جهان است. اگر شما یک متخصص پوست حرفه ای هستید، باید در هلند کار کنید.  این کشور دارای هشت بیمارستان دانشگاهی است و متوسط ​​دوره آموزشی یک تا دو ساله را ارائه می دهد.  متوسط ​​دستمزد ماهانه متخصص پوست در هلند ۵۸۳۰ یورو (۶۶۷۰ دلار / ۴۹۸۰ پوند) و ۱۰۸۳۰ یورو (۱۲۴۰۰ دلار / ۹۲۶۰ پوند) است.

  1. وکیل شرکت

 وکلای شرکتی در هلند تقاضای زیادی دارند.  هلند دارای شرکت های بزرگ و کسب و کارهای کوچک زیادی است که به وکیل شرکتی نیاز دارند.  کار به عنوان یک وکیل شرکتی در هلند می تواند به شما کمک کند تا متوسط ​​حقوق ۶۴۶۰ یورو (۷۴۰۰ دلار / ۵۵۲۰ پوند) به دست آورید.

  1. حسابدار

 کمبود حسابداران واجد شرایط در هلند وجود دارد.  به عنوان یک حسابدار، می توانید حقوق متوسط ​​۸۱۹۶۰ یورو (۹۳۸۱۰ دلار / ۷۰۰۳۰ پوند) در آمستردام، روتردام و آیندهوون دریافت کنید.

  1. شهردار

 نظام سیاسی در هلند تاکید کرده است که برای طیف وسیعی از ایدئولوژی های جدید باز است.  رای دهندگان نیز پذیرفتن احزاب مختلف سیاسی را نشان داده اند.  کار به عنوان شهردار در هلند به شما کمک می کند تا ۳۳۴۰ یورو (۳۸۲۰ دلار / ۲۸۵۰ پوند) و ۱۰۳۳۰ یورو (۱۱۸۳۰ دلار / ۸۸۳۰ پوند) در ماه درآمد داشته باشید.

  1. وکیل

 در هلند وکیل زیادی وجود دارد، اما برای انجام کار به عنوان وکیل تلاش زیادی می‌شود.  پس از اتمام دانشکده حقوق در یک موسسه عالی هلندی، برای تمرین در حرفه حقوقی نیز به یک برنامه آموزش حرفه ای سه ساله نیاز خواهید داشت.  اما سود خوبی برای شما خواهد داشت و می توانید انتظار کسب درآمد ۴۸۹۰ یورو (۵۶۰۰ دلار / ۴۱۸۰ پوند) تا ۸۲۰۰ یورو (۹۳۹۰ دلار / ۷۰۰۰ پوند) را داشته باشید.

  1. روانپزشک اعتیاد

 سیاست های سختگیرانه مواد مخدر در هلند اعتیاد به مواد مخدر را متوقف نکرده است.  یک روانپزشک اعتیاد در هلند مورد تقاضا است.  این رشته بر درمان بیماران با درمان روانشناختی و دارو متمرکز است.  برای تبدیل شدن به یک روانپزشک اعتیاد در هلند به دانش و توصیه های حرفه ای نیاز دارید.  با این حال، حقوق خوبی دریافت خواهید کرد و حقوق شما حدود ۴۶۴۰ یورو (۵۳۱۰ دلار / ۳۹۷۰ پوند) و ۸۱۲۰ یورو (۹۲۹۰ دلار / ۶۹۳۰ پوند) در ماه خواهد بود.

بهترین مشاغل برای انجام در هلند چیست؟

رشته های پولساز هلند

 هلند اقتصاد خوبی دارد و این کشور تمرکز زیادی بر صنایع با فناوری پیشرفته و نوآوری های فناوری دارد.  مبتکران در صنایع خلاق، متخصصان مراقبت های بهداشتی، وکلا، متخصصان پوست قضات و جراحان مغز و اعصاب دستمزد خوبی در کشور دریافت می کنند.

کدام شهر در هلند شغل بیشتری دارد؟

 آمستردام بیشترین تعداد مشاغل خالی را در هلند دارد.  این شهر بیش از ۱۶۰۰۰۰ گزینه شغلی برای افراد محلی و خارجی دارد.

آیا یافتن شغل در هلند آسان است؟

 شرکت‌های زیادی در هلند وجود دارند که افراد محلی و بین‌المللی را بر اساس دانش و مهارت‌هایشان استخدام می‌کنند.  اگر به اندازه کافی شایستگی داشته باشید و مهارت های لازم برای عملکرد خوب را داشته باشید، شانس بالایی برای یافتن یک شغل عالی در هلند دارید.  مهاجران از سراسر جهان هر روز در هلند استخدام می شوند.  یافتن شغل در هلند اگر ماهر نباشید ممکن است دشوار باشد، اما کاملاً غیرممکن نیست.

 سخن پایانی

 هلند از جمله کشور های پر درآمد جهان است. افرادی که خواهان ادامه تحصیل در رشته های پولساز هلند هستند می‌توانند با مشاوران استادی پلن تماس پیدا کرده و شرایط را جویا شوند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *