وبسایت های اجاره خانه و خوابگاه در کانادا

 

اجاره ی خانه ی مناسب می تواند یک دغدغه ی بسیار بزرگ باشد. به خصوص زمانی که شما قصد زندگی در یک کشور دیگر را دارید و در صدد تهیه ی یک خانه ی مناسب برای اقامت کوتاه مدت و یا بلند مدت هستید. در مقاله ی امروز لیستی از بهترین وبسایت های اجاره خانه و خوابگاه در کانادا را گردآوری کرده ایم تا کاربرانی را که قصد رفتن به کانادا را دارند در پیدا کردن یک اقامت گاه مناسب یاری کند. علاوه بر معرفی این وبسایت ها، اطلاعات مختصری نیز در مورد نحوه ی استفاده از این سایت ها را برای تسهیل استفاده از آن ها برای کاربران ارائه کرده ایم. ما را تا انتها همراهی کنید.

همانطور که می دانید جا به جایی یکی از استرس زا ترین اقدامات در زندگی هر فرد است. این جا به جایی می تواند یک زمان پر هیجان و لذت شروع یک زندگی جدید را برای فرد به ارمغان آورد؛ اما از طرف دیگر، به طور معمول جا به جایی ها زحمت زیادی را برای افراد ایجاد میکنند. در برخی موارد لازم است که از شر برخی از وسایل قدیمی خلاص شوید، حتی خود را از نظر جسمی و روحی برای یک تغییر بزرگ آماده کنید و در نهایت، با خانه ی قدیمی خود خداحافظی کنید.

چه این جا به چایی انتخاب شخصی فرد باشد و چه مجبور به این جا به جایی شده باشد، این مسئله درون فرد نوعی عم و اندوه ایجاد میکند که بی شباهت به احساس دردناک خداحافظی با یک فرد عزیز نیست. تغییر محل سکونت به منزله ی وقوع یک تغییر بسیار مهم در زندگی فرد است؛ به خصوص، زمانی که او به یک کشور جدید مهاجرت می کند. برای این افراد چیزهای زیادی برای درک کردن در کشور جدید وجود دارد. مواردی مثل فرهنگ جدید، محیط جدید، غذاهای جدید، مردم جدید، معماری جدید و بسیاری از چیزهای دیگر.

درست است که این تجربه های جدید در بهبود زندگی ها نقش بسیار پررنگی دارند؛ اما برای رسیدن به آن جا باید از یک مسیر طولانی گذشت. بنابراین پیدا کردن ابزارهایی که به فرد در طول این راه کمک کنند و یا این روند را ساده تر کنند؛ خواسته ی هر کسی است.

بیشتر مردم، پیش از ورود به یک کشور جدید فرصت بازدید از آن را پیدا نمی کنند. ایجاد یک تصویر مناسب از یک کشور دیگر، آن هم زمانی که قبلا به ان سفر نکرده اید؛ بسیار مشکل است. بسیاری از افراد در این شرایط اقدام به اجاره کردن یک خانه به صورت آنلاین می کنند. اما پس از امضای اجاره نامه متوجه می شوند که خانه اصلا یه تصاویر منتشر شده شباهی ندارد!! همین مسئله به تنها می تواند حجم بزرگی از ناامیدی و استرس را به فرد تحمیل کند.

خوشبختانه در دنیای امروز به لطف پیشرفت های چشم گیر در زمینه ی تکنولوژی، منابعی وجود دارد که از طریق آن ها می توان چشم انداز دقیق تری از مکان های مختلف به دست آورد. یکی از این منابع وبسایت هایی است که از طریق آن ها می توان اقدام به اجاره خانه در کشورهای دیگر کرد. در ادامه لیستی از معتبر ترین وبسایت هایی که در کانادا برای پیدا کردن یک محل اقامت مناسب استفاده می شوند را آورده ایم. انتخاب این پنج وبسایت برتر با توجه به معیارهایی مانند تصاویر خوب از محل اقامت، توضیحات جامع و دقیق، اعتبار و در نهایت سهولت در استفاده از امکانات وبسایت بوده است.

 

  1. https://www.rentboard.ca

 

به محض ورود به این وبسایت شما با یک فیلد خالی مواجه خواهید شد. در این فیلد نام شهر و یا استانی که در آن جا به دنبال خانه هستید را وارد کنید تا نتایج مربوط به آن محل برای شما نمایش داده شود. در صورتی که برای تحصیل به کانادا می روید؛ شما همچنین می توانید در یک بخش مجزا به دنبال یک خانه ی دانشجویی بگردید. در کانادا دانشگاه های زیادی وجود دارند که در سطح جهانی شناخته شده اند و بسیاری از افراد به دنبال تحصیل در آنجا هستند.

یک نقشه نیز در سایت وجود دارد که از طریق آن می توانید موقعیت دقیق جغرافیایی خانه های اجاره ای را بررسی کنید.

اسکرول کنید و صفحه را کمی پایین تر بکشید تا به یک لیست از جدیدترین اقامت گاه های خالی در سراسر کانادا برسید. اطلاعات مربوط این اقامت گاه ها خیلی واضح در یک باکس لیست شده است. این اطلاعات شامل نوع اقامت گاه (آپارتمان، خانه)، تعداد اتاق ها، اجاره ی ماهیانه، تاریخ تخلیه و مکان دقیق خانه می باشد. بررسی این لیست برای افرادی که در مورد شهر محل اقامتشان در کانادا مطمئن نیستند می تواند سرگرم کننده باشد.

 

 

وقتی که شما یک شهر خاص را جستجو می کنید به یک صفحه ی جدید منتقل می شوید که به شما اجازه می دهد از طریق فیلتر هایی جستجو را محدود تر کنید. به عحوان مثال شما می توانید حداکثر و حداقل میزان اجازه، فاصله ی خانه یا آپارتمان از مرکز شهر، تعداد اتاق ها حتی تعداد حمام ها را تعیین کنید. همچنین افرادی که حیوان خانگی به خود به همراه دارند می توانند گزینه ی Pet_Friendly را نیز انتخاب کنند تا خانه هایی با شرایط مناسب برای حیوانات برای آن ها نمایش داده شود. فیلتر ها در این سایت به حدی گسترده هستند که شما حتی می توانید طبقه ای که خانه در آن قرار گرفته (در آپارتمان ها) و حتی فضای کاری مورد نیاز خود را تعیین کنید.

همچنین با ثبت نام کردن در این سایت می توانید اخرین آپدیت های این سایت در زمینه خانه های اجاره را از طریق ایمیل خود دریافت کنید.

 

  1. ۴rent.ca

در صفحه ی اصلی این سایت لیستی از محبوب ترین مکان های کانادا برای زندگی وجود دارد که شامل بیش از ۵۰ شهر در سرتاسر کانادا می شود. این شهر های مقاصدی محبوب با ویژگی هایی همچون مناظر زیبا و جمعیت در حال رشد هستند. همچنین لیستی از استان ها و مناطق مختلف کانادا نیز وجود دارد. این لیست ها زمانی که شما مکان خاصی برای زندگی در کانادا در ذهن ندارید مفید هستند.

شما می توانید بر روی لوکیشن دلخواه خود کلیک کنید و سپس به بررسی دقیق اقامتگاه های اجاره ای بپردازید؛ از این روش ممکن است که ایده های خوبی درباره محل دلخواه تان برای زندگی در کانادا پیدا کنید. این روش خصوصا زمانی که شما یک استان خاص برای زندگی مد نظر دارند اما نمی دانید که کدام شهر آن مناسب شماست؛ کاربردی است. همچنین برای مقایسه ی قیمت های اجاره در مکان های متفاوت نیز می توان از این بخش استفاده کرد.

با کلیک بر روی نام یک استان، به طور مثال نوا اسکوشیا، شما به صفحه ی جدیدی خواهید رفت. در این صفحه لیستی از خانه های اجاره ای در سمت راست نمایش داده شده است. شما می توانید این لیست را بر اساس فیلتر هایی مانند قیمت یا اندازه ی خانه (تعداد اتاق های موجود در خانه) محدود به مواردی کنید که برای شما مناسب تر هستند. پراستفاده ترین فیلتر برای جستجوی خانه در این سایت تعداد اتاق هاست؛ از آن جایی که اندازه ی خانواده ی شما تعیین کننده ی این است که چه خانه ای لازم دارید.

در سمت چپ لیست ها شما می توانید نکات کلیدی، توضیحات و چگونگی زندگی در آن محل را در قالب چند پاراگراف مطالعه کنید. به طور مثال، اگر به استان نوا اسکوشیا نگاه کنید با یک سری توضیحات در مورد اینکه چرا مردم به زندگی در این منطقه تمایل نشان میدند؛ رو به رو می شوید. در مورد نوا اسکوشیا، جذابیت آن به علت واقع شدن در کرانه های شرقی و نزدیکی به ساحل است.

خانه ها و آپارتمان هایی که برای اجاره دادن در این سایت قرار داده شده اند در قالب تصویر و نقشه قابل بررسی هستند تا کاربر بتواند دورنمای کاملی از محیطی که خانه در آن قرار دارد به دست آورد. یک ویژگی جذاب دیگر در این سایت گزینه ی ” Tennant tips” است که به کاربر مقاله هایی در مورد چگونگی خو گرفتن با یک محیط جدید ارائه می کند.

 

  1. https://apartmentscanada.com

این وبسایت بخشی از شبکه ی “Rent Hello Rental Network” است. این شبکه شامل گروهی از بیش از ۱۰۰ وبسایت مرتبط با اجاره دادن خانه است که با کالج های کانادا ، صاحبان املاک و مدیران املاک از سراسر کشور کار می کنند. به همین دلیل هم این وبسایت ها به منابع اطلاعاتی بسیار گسترده ای در زمینه ی اجاره ی املاک دسترسی دارند. در بخش هدر سایت، محبوب ترین شهر های بزرگ کانادا لیست شده اند. اگر هم تا پایین صفحه ی اصلی سایت اسکرول کنید، با یک لیست از مناطق رو به رو می شوید که می تواند به کارتان بیاید.

به طور مثال، اگر مونترال را سرچ بزنید، یک صفحه ی وب با یک نقشه را خواهید دید (renthell.ca). این سایت در یک صفحه ی جدید باز می شود تا کاربران در صورت تمایل بتوانند به راحتی به سایت اصلی آپارتمان های کانادا برگردند. این وبسایت یک طراحی مدرن و زیبا دارد. شما به یک نقشه راهنمایی خواهید شد (در این مثال نقشه ی مونترال) که در آن یک دایره اطراف فاصله دلخواه شما از مرکز شهر را احاطه کرده است؛ شما با زوم کردن در این ناحیه می توانید که خانه های در دسترس را مشاهده کنید.

یکی از قابلیت های این نقشه امکان نشان دادن ارتفاعات است. مونترال تپه های زیادی دارد؛ ارتفاعات و مناطق دست پایین مونترال به کمک این نقشه به خوبی نمایش داده می شوند. این ویژگی از آن جایی کارآمد است که یک دورنمای درست از محل دقیق هر یک از خانه ها یا آپارتمان ها به کاربر ارائه می کند. بنابراین شما می توانید بررسی کنید که طبیعت و محیط اطراف خانه ی مورد نظر شما به چه صورت است.

 

اجاره خانه و خوابگاه در کانادا
اجاره خانه و خوابگاه در کانادا

 

 

در سمت چپ نقشه لیستی از خانه و آپارتمان های اجاره ای کانادا  با همراه پیش نمایشی در قالب یک تصویر، اجاره ماهیانه، آدرس، تعداد اتاق ها و حمام ها و اینکه آیا در این آپارتمان امکان نگهداری حیوان وجود دارد یا خیر، وجود دارد. همچنین این لیست شامل اطلاعاتی مانند امکان استفاده از ویلچر و مجاز بودن یا نبودن کشیدن سیگار هم می شود. این نقشه بسیار مختصر است و با نمادهایی علامت گذاری شده است. در سمت راست قسمت بالای صفحه نمایش با کلیک کردن بر روی گزینه ی “Legend” لیستی از نماد های مورد استفاده و توضیحاتی در مورد کاربرد آن ها باز می شود. به طور مثال یک دایره ی قرمز با a نشان دهنده ی آپارتمان است، در حالی که یک دایره ی سبز با حرف t نمایانگر خانه های شهری است.

یکی از امکانات کاربردی و جالب این سایت، امکان اضافه کردن خانه ها و آپارتمان ها یه یک بخش شخصی تحت عنوان “Favourites” است تا کاربران بتوانند هر زمان که می خواهند دوباره به بررسی این خانه ها بپردازند. در این سایت برای مشاهده خانه نیازی به ثبت نام کردن نیست اما برای وارد کردن یک خانه، لازم است که ابتدا ثبت نام کنید.

 

برای مطالعه بیشتر در خصوص هزینه های تحصیل و زندگی در تورنتو کانادا کلیک نمایید.

 

 

  1. http://www.gottarent.com/

 

این سایت گسترده ترین منبع اطلاعاتی کشور کانادا از خانه های اجاره ای است. این وبسایت یک جهت یابی و جستجوی آسان را به کسانی که به دنبال پیدا کردن خانه هستند ارائه می کند. در صفحه ی اصلی امکان جستجو وجود دارد. در این بخش همچنین می توانید یک منطقه ی خاص را جستجو کنید تا خانه ای اجاره ای در آنجا نمایش داده شود. همچنین امکان تعیین تعداد اتاق ها و میزان اجاره بها نیز وجود دارد.

یکی از ویژگی های مفید این سایت این است که پس از جستجو، خانه های پیدا شده به ترتیب ارزان ترین تا گران ترین لیست می شوند. بنابراین کاربران می توانند در هر نقطه ای که قیمت ها از محدوده ی توانشان فراتر رفت؛ جستجو را متوقف کنند.

قیمت در قسمت گوشه ی بالایی به رنگ سبز مشخص شده است تا به آسانی دیده شود. هر یک از صفحات مربوط به یک خانه یا اپارتمان اجاره ای با نوشته هایی بسیار خلاصه و خواندنی پر شده است. همچنین اطلاعات تماس با صاحب خانه نیز در دسترس است. اولین چیزی که در این صفحه توجه شما را جلب خواهد کرد تصاویر خانه است که با بررسی آن ها در خواهید یافت که آیا این خانه برای شما مناسب است یا خیر. بعد از بررسی این تصاویر می توانید اطلاعات مربوط به خانه را در صورت تمایل بخوانید.

با اسکرول کردن به پایین صفحه، برخی از اطلاعات خاص مربوط به ملک را مشاهده خواهید کرد. پس از آن نیز یک سری اطلاعات کلی در مورد ساختمان وجود دارد. ( اطلاعاتی مانند تجهیزات لباس شویی، استخر، پارکنیگ سرپوشیده، محله و نزدیکی به مکان هایی مانند پارک ها، مدارس و فروشگاه ها).

 

  1. http://www.viewit.ca

 

این سایت اخرین وبسایتی است که در لیست ما قرار می گیرد . در صفحه ی اصلی بخشی برای جستجو کردن در نظر گرفته شده است که کاربر را قادر می کند بر اساس شهر و یا کمپانی اجاره ای جستجو کند.

 

به شما یک شرح کلی از شهر ارایه خواهد شد؛ این ویژگی بسیار کارآمد است به خصوص زمانی که اطلاعات خاصی راجب آن شهر نداشته باشید. به طور مثال، با جستجو زدن شهر تورنتو شما در خواهید یافت که در این شهر ۲۴۰ محله وجود دارد که هر کدام ارائه دهنده ی اجتماعات متفاوتی از مردم هستند. همچنین اطلاعاتی در مورد سیستم حمل و نقل تورنتو و وسعت آن و همچنین معماری خانه ها در این شهر و مناطق مختلف آن نیز به شما ارائه خواهد شد.

بعد از اینکه معیارهایی که مد نظر دارید را وارد کردید؛ شما می توانید با توجه به انتخاب خود از طریق لیست و یا نقشه شروع به جستجو کنید. مزیت جستجو با نقشه در این است که با استفاده از آن می توان محله و همسایگان آن را بهتر بررسی کرد. در سمت چپ نقشه یک لیست وجود دارد. با زوم کردن روی نقشه این لیست به طور اتوماتیک آپدیت می شود.

با کلیک بر روی لیست سمت چپ، اطلاعات ساختمان به همراه برخی از امکانات مانند تهویه ی هوا، پارکینگ، رخت شویی و بالکن برای شما به نمایش در خواهد آمد. این لیست همچنین شامل اطلاعات صاحب زمین، در کنار اطلاعات ساختمان می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت خدمات محیطی در کشور کانادا و مشاوره تخصصی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *