برای مهاجرت در هر نوعی به کشور های مختلف باید تمکن مالی کافی داشته باشید. به عبارت دیگر شما باید برای اداره مهاجرت و تابعیت (IND) باید مدارک مالی ارائه دهید که نشان دهد از تمکن مالی کافی برای پوشش هزینه های زندگی در هلند و  هزینه تحصیل خود برخوردار هستید (شواهد مربوط به هزینه تحصیل برای دانشجویان مبادله ای قابل اجرا نیست. تمامی دانشجویانن هلند برای آنکه بتوانند در این کشور درس بخوانند و ویزای دانشجویی هلند را دریافت کنند، نیاز دارند که ثابت کنن توانایی آن را دارند تا از خرج و مخارج خود بر بیایند. به همین دلیل باید پول کافی را در حساب بانکی خود داشته و به همراه رسید تحویل اداره مهاجرت هلند دهند.

شرایط اثبات تمکن مالی برای ویزای دانشجویی هلند

ویزای دانشجویی هلند

شما باید بودجه کافی برای پوشش هزینه های زندگی خود در طول مدت برنامه مبادله خود داشته باشید. حداقل مبلغ مورد نیاز برای هزینه های زندگی شما ۹۳۵ یورو در ماه است *. مبلغ کاملی که باید برای اثبات مالی نشان دهید، مطابق با تعداد ماه هایی است که ثبت نام می کنید (حداکثر ۱۰ ماه).

• برای تبادل ۱ ترم حداقل مبلغ ۴۶۷۵ یورو، – (۵ ماه x 935 یورو، -) مورد نیاز است.
• برای مبادله تمام سال حداقل ۹۳۵۰ یورو، – (۱۰ ماه x 935 یورو، -) مورد نیاز است. لطفاً پیوند زیر را برای گزینه های مختلف در مورد چگونگی اثبات این موضوع ببینید.

اگر دانشجوی کارشناسی یا کارشناسی ارشد هستید یا برای یک برنامه مقدماتی ثبت نام کرده اید:
• شما باید بودجه کافی برای پوشش هزینه های زندگی خود برای یک دوره ۱۲ ماهه داشته باشید. حداقل مبلغ مورد نیاز برای هزینه های زندگی شما ۹۳۵ یورو در ماه است * که باعث می شود کل مبلغی که باید برای اثبات ۱۱۲۲۰ یورو نشان دهید -. همچنین باید مدرکی مبنی بر وجود بودجه کافی برای پوشش شهریه سال اول خود ارائه دهید.
• لطفاً توجه داشته باشید که مبلغ توسط IND تعیین می‌شود و تخمین آنها از هزینه‌های ماهانه شما، از جمله افزایش مورد انتظار را نشان می‌دهد.

شرایط مالی تحصیل در هلند چیست؟

شما باید مدرکی مبنی بر توانایی مالی خود ارائه دهید تا از نظر مالی در طول کل دوره تحصیل در هلند و برای حمل و نقل برگشت خود حمایت مالی کنید. وزارت دادگستری هلند از شما می خواهد که حداقل ۲۲ یورو (۵۶۴۰۵.۰۸ INR)* در ماه برای اقامت در هلند داشته باشید.

برای اقامت در هلند به چه مقدار پول نیاز دارم؟

ویزای دانشجویی هلند

وزارت دادگستری هلند از شما می خواهد که حداقل ۲۲ یورو (۵۶۴۰۵.۰۸ INR)* در ماه برای اقامت در هلند داشته باشید. صورت حساب بانکی و نامه های بورسیه برای این منظور پذیرفته می شود. شما باید مدرکی مبنی بر تسویه شهریه دوره خود برای حداقل یک سال ارائه دهید

شرایط ویزای دانشجویی هلند چیست؟

برای واجد شرایط بودن برای ویزای دانشجویی هلند یا ویزای MVV باید شرایط زیر را داشته باشید: پاسپورت شما باید حداقل ۱۸ ماه از تاریخ درخواست ویزای شما معتبر باشد.

چرا برای ویزای دانشجویی به صورت حساب بانکی نیاز دارم؟

صورت‌حساب بانکی به‌خوبی با موجودی بانکی کافی تضمین می‌کند که متقاضی دارای منابع مالی کافی برای پرداخت تمام هزینه‌های سفر و همچنین بودجه لازم برای تامین هزینه‌های زندگی در زمان اقامت در آن کشور است.

برای ویزای دانشجویی چقدر می توانید در حساب بانکی داشته باشید؟

هزینه های سفر به کشور شما و اینکه آیا در استرالیا یا خارج از کشور درخواست می دهید بستگی دارد: در صورت درخواست در خارج از استرالیا، برای اکثر کشورها ۲۰۰۰ دلار استرالیا در نظر گرفته شود. در صورت درخواست در استرالیا، ۱۰۰۰ دلار استرالیا برای اکثر کشورها لحاظ شود.

چقدر پول برای ویزای دانشجویی نیاز دارید؟

ویزای F1 به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد تا به صورت تمام وقت در دانشگاه مورد تایید برنامه دانشجویی و تبادل بازدیدکنندگان (SEVP) در ایالات متحده تحصیل کنند. هزینه ویزای F1 برای هر درخواست حدود ۵۱۰ دلار است و شما باید حداقل سه ماه قبل از تاریخ شروع دوره خود درخواست دهید.

آیا برای ویزای دانشجویی صورت حساب بانکی لازم است؟

اظهارات بانک

برای این کار، داوطلبان باید هنگام درخواست ویزای تحصیلی ایالات متحده، صورت‌حساب بانکی والدین، سرپرستان یا بستگان خود را به عنوان یک سند اجباری ارائه کنند. اکثر موسسات از داوطلب می خواهند که توانایی خود را در پرداخت هزینه ها و مدیریت هزینه ها به مدت یک سال نشان دهد.

آیا دانشجویان بین المللی می توانند حساب های بانکی دانشجویی دریافت کنند؟

اکثر دانشجویان بین المللی تنها در هنگام تحصیل در انگلستان نیاز به افتتاح حساب جاری دارند. حساب های پس انداز: حساب پس انداز مکانی برای جمع آوری پول در طولانی مدت است. برخی از دانش‌آموزان اگر مشغول به کار هستند یا می‌خواهند برای مسافرت یا مواقع اضطراری پس‌انداز کنند، ممکن است یکی از اینها را باز کنند.

سخن پایانی

برای مهاجرت تحصیلی به هر کشوری لازم است که اثبات تمکن مالی داشته باشید. درواقع دولت به وسیله تمکن مالی که دارید اجازه اقامت و تحصیل را به شما خواهد داد. زیرا در این صورت خیالش از بابت هزینه های شما کاملا راحت است و إحساس میکند که شما می‌توانید از پس خود بربیایید. برای شرایط مالی ویزای دانشجویی هلند می‌توانید با مشاوران موسسه استادی پلن تماس حاصل پیدا کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *