بهترین شهر های اتریش برای زندگی و کار

 

 

بدون شک زندگی در اتریش می تواند یک تصمیم فوق العاده مهم و حیاتی در زندگی شما باشد! آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید؟! بهترین شهر های اتریش برای زندگی و کار

قبل از هر چیز باید به برخی سوال ها پاسخ هایی مناسبی بدهید. برای مثال، بهترین شهر های اتریش برای زندگی کدام اند؟! کدام محله های برای زندگی و تحصیل مناسب ترند؟ آیا شغل مناسبی در اتریش می توانم داشته باشم؟! با ما همراه باشید تا به تک تکِ سوال های خود بتوانید پاسخ هایی دقیق و منطقی بدهید.

 

 

 

 

۱.زندگی و کار در وین

 

وین پایتخت اتریش است که در فهرست بهترین شهر های دنیا قرار دارد. در سال ۲۰۱۹ این شهر برای دهمین بار در رتبه بندی مرسر به عنوان محبوب ترین شهر جهان انتخاب شد‌. این شهر مزایای بسیار فراوانی دارد که هر ساله عده ی زیادی از مردم در سراسر جهان را به جلب می کند. فرهنگ بالا، نرخ بزهکاری اندک، مسکن های با کیفیت، نرخ رشد و ترقی بسیار بالا تنها گوشه ای از مزایای زندگی در این شهرِ پر رونق است. اگر در وین زندگی کنید، هرگز حوصله تان سر نمی رود! این شهر آنقدر مکان های تاریخی و دیدنی دارد که هر هفته می توانید به یکی از موزه هایش سر بزنید و از اینهمه زیبایی و تمدن بی نظیر آن لذت ببرید! قهوه خانه ها، کلیسا ها، جشنواره های مختلف و بازار های دیدنی هم از سایر جذابیت های این شهر به حساب می آیند. همچنین برای مهاجران، محله های وهرینگ و دبلینگ بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. چرا که این این مناطق به علت نزدیک بودن به مدارس بین المللی و پارک ها، رفت و آمد را برای کودکان شما راحت می کند.

 

برای مطالعه شرایط تحصیل در کشور اتریش ، کلیک نمایید.

 

 

 

۲. زندگی و کار در وین سالزبورگ

 

 

یکی دیگر از محبوب ترین و سرسبزترین شهر های اتریش، سالزبورگ نام دارد. این شهر مهد موسیقی اتریش و زادگاه موتزارت، یکی از مشاهیر موسیقی جهان است. علاوه بر این، جشنواره های موسیقی و هنری بسیاری در سالزبورگ برگزار می شوند که می تواند از جمله بهترین تفریح ها برایتان باشد. همچنین مدارس و دانشگاه های بسیاری نیز در این شهر واقع شده اند. مولن و نوننتال هم از مناطق محبوب سالزبورگ برای زندگی هستند.

 

 

 

 

 

۳. زندگی و کار در وین گراتس

 

گراتس از جمله شهر های بسیار مهم در اتریش است. این شهر بخاطر دانشگاه های معتبرِ خود در بین دانشجویان محبوبیت زیادی دارد. گراتس دومین شهر بزرگ و پر جمعیت اتریش پس از وین به شمار می رود. جمعیتِ این شهر حدودا ۴۴۰۰۰۰ نفر تخمین زده شده. جشنواره های بهاری این شهر نیز بسیار دیدنی و جذاب هستند. از جمله محله های پرطرفدار گراتس نیز می توان به گیدورف، سنت لئونارد و اگنبرگ اشاره کرد.

 

 

 

۴. زندگی و کار در وین لینز

چهارمین شهر زیبا در اتریش لینز است. این شهر در کنار یک رودخانه واقع شده که جذابیت این شهر را دو چندان می کند. همچنین شهر لینز، سومین شهر پرجمعیت اتریش به شمار می رود و حدودا ۲۰۳۰۰۰ نفر جمعیت دارد. مردم این شهر اکثرا به زبان آلمانی مسلط هستند. همچنین شرکت های بین المللی زیادی در لینز وجود دارد. باغ وحش ها، کلیسا ها، گالری های عکس و مناظر طبیعی بکر و زیبا نیز از جذابیت های این شهر هستند‌. همچنین از محله های محبوب در لینز می توان به Urfahr اشاره کرد‌.

 

 

۵. زندگی و کار در وین اینسبروک

 

یکی دیگر از شهر های بی نظیر در اتریش اینسبروک است. این شهرِ کوهستانی، مناظر بسیار قشنگی بین کوه ها و دریاچه ها برایتان به ارمغان می آورد. با وجود کوچک بودن، اینسبروک یکی از قطب های توریستی و گردشگری در اتریش به شمار می رود. همچنین محله های بسیار زیبا و کم نظیری نیز برای زندگی مهاجران و دانشجویان دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بهترین شهر های اتریش برای زندگی و کار می توانید با مشاورین مجموعه ی استادی پلن تماس حاصل بفرمائید.

 

 

مطالب مرتیط : بهترین دانشگاه های اتریش  | دلایل تحصیل در اتریش

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *