تحصیل در دانشگاه ها و کالج های کانادا

 

دلایل زیادی وجود دارد که بی شمار دانشجویان بین المللی کانادا را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند. دانشگاه های واقع در شمال، دوره هایی در سطح جهانی را ارائه کرده و کیفیت عالی زندگی را فراهم می کنند. با تحصیل در دانشگاه ها و کالج های کانادا حتی ممکن است فرد پیش از بازگشت به کشور خود، تجربه کار در کشور کانادا را بدست آورد. در اینجا لیستی از دانشگاه های ارزان قیمت در کانادا برای دانشجویان بین المللی فراهم کرده ایم که شما را متقاعد می کند کانادا واقعا همان کشوری است که باید برای تحصیل انتخاب کنید. این لیست همچنین به شما کمک می کند بهترین و مقرون به صرفه ترین موسسه را برای تحصیل انتخاب کنید.

کانادا در رده بندی بهترین کشورها در جهان قرار دارد و دارای آموزش با کیفیت و مقرون به صرفه است. سیستم آموزش و پرورش در این کشور بسیاری از زبان آموزانی را که خواستار پذیرش در موسسات خارج از کشورشان را دارند، به خود جذب کرده است. شهریه پایین و مقرون به صرفه نیز از عوامل برانگیزنده  تحصیل در این کشور آمریکای شمالی است. دانش آموزان در این کشور برای استفاده از آموزش با کیفیت، هزینه نسبتاً کمی می پردازند.

 

 

ارزان ترین کالج ها و دانشگاه ها در کانادا

 

درست است که شهریه دانشگاه ها در کانادا رایگان نیست اما دانشگاه های زیادی در این کشور وجود دارند که شهریه هایی مقرون به صرفه را ارائه می دهند.

در اینجا گزیده ای از مقرون به صرفه ترین کالج های کشور برای زبان آموزان خارجی قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرخ ها ، شرایط ورود به سیستم و نحوه استفاده ، می توانید به وب سایت های آنها مراجعه کنید.

 

 

  1. کالج Algonquin

این موسسه عالی به دلیل شهریه کم و تحصیلات با کیفیت ، بسیاری از دانشجویان خارج از کشور را به خود جذب کرده است ؛ زیرا یکی از موسساتی است که دانشجویان را قادر به اخذ مدرک کارشناسی ارشد با هزینه کم می کند. دانشجویان داخلی به ازای یک دوره ۴،۵۲۷ دلار و در هر سال ۹،۰۵۴ دلار هزینه می کنند ، در حالی که فراگیران کشورهای دیگر سالانه حدود ۱۲۰۰۰ دلار برای شهریه و کتاب هزینه می کنند.

مأموریت این نهاد تبدیل امید و رویاها به موفقیت مادام العمر است و چشم انداز آن، رسیدن به بالاترین جایگاه جهانی در زمینه یادگیری به صورت دیجیتال است.

 

 

  1. کالج Bow Valley

عمده علت شهرت این موسسه به ارائه سیستم پشتیبانی دانشجویی قابل اعتماد و دسترسی رایگان به کتاب و اینترنت بر می گردد. شهریه بین ۶۰۰۰ تا ۱۱۳۴۳۴ دلار است. همچنین تعداد معدودی از دانشکده ها دسترسی رایگان به بسیاری از خدمات را برای زبان آموزان ارائه می دهند.

هر درخواست پذیرشی که به این موسسه ارائه می شود با هزینه غیر قابل استرداد ۶۵ دلار برای متقاضیان داخلی و ۱۳۰ دلار برای متقاضیان بین المللی همراه است. هنگام درخواست ، شما ملزم به تهیه یک تاییدیه از هر موسسه ای که پس از دوره ی متوسطه در آن به تحصیل پرداخته اید؛ هستید. این تاییدیه شامل مقطعی که در حال حاضر در آن تحصیل می کنید نیز می شود؛ حتی اگر این دوره را هنوز به اتمام نرسانده باشید.

برای مطالعه بخش دانشگاه های برتر کانادا به تفکیک استان کلیک نمایید.

 

 

  1. کالج کاموزون

 

پردیس این دانشگاه در گریت ویکتوریا قرار دارد و بیشتر بر روی برنامه های توسعه و نوآوری تمرکز دارد. دانش آموزان به طور میانگین می توانند با هزینه سالانه ۷۰۰۰ دلار برای دوره های کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه تحصیل کنند.

 

 

۴- دانشگاه براندون

این دانشگاه یکی از مقرون به صرفه ترین دانشگاه های کانادا است که به واسطه فراهم کردن زمینه یک رابطه مثبت با دانشجویان بین المللی شناخته شده است. فراگیران برای تحصیل در دانشگاه حدود ۷۲۰۳ دلار پرداخت می کنند. دانشگاه براندون احتمالاً ارزانترین دانشگاه در کانادا برای دانشجویان بین المللی است.

شرایط و امکانات تحصیل در دانشگاه براندون برای دانشجویان بین المللی شامل موارد ذکر شده در زیر می باشد:

  • تعامل یک به یک با اساتید و فرصت های تحقیقی که اغلب در دیگر موسسات در دسترس نیست.
  • فعالیت های علمی نوآورانه ، آموزش الهام بخش و مطالعه فشرده.
  • دوره هایی که با هدف بسط دادن گستره ذهن های جوان، گسترش دیدگاه ها و تشویق ذهن های انتقادی برنامه ریزی شده اند
  • سهولت در پیدا کردن شغل به علت اعتبار بالای مدرک تحصیلی ارائه شده توسط این دانشگاه
  • سهولت در ورود به برنامه های حرفه ای یا موسسات تحصیلات تکمیلی.

 

 

  1. کالج  Université de Saint-Boniface

این موسسه هم امکان تحصیل با شهریه کم و هزینه تحصیلی اندک را برای دانش آموزان فراهم کرده است. این دانشگاه برای کسانی مناسب است که قادر به صحبت کردن در سطح معینی از زبان فرانسه (حداقل سطح زبان فرانسه مورد نیاز برای پذیرش در دانشگاه) هستند تا بتوانند حداقل شرایط درخواستی توسط دانشگاه را بر آورده کنند. دانشجویان برای تحصیل در این دانشگاه باید در حدود ۷۴۸۲ دلار در سال پرداخت کنند.

 

  1. دانشگاه گلف

     

این موسسه یکی از ارزان ترین دانشگاه های کانادا برای دانشجویان بین المللی است. برخی از مزایای قابل توجه تحصیل در این دانشگاه عبارت است از کمک به درخواست و دریافت ویزا، قرار دادن مسکن در اختیار دانشجو و همچنین مشاوره ی او است. دانش آموزان در این دانشگاه سالانه مبلغ ۹،۷۳۰ دلار برای شهریه پرداخت می کنند.

 

 

  1. دانشگاه منونیت کانادا

     

این دانشگاه مستقر در وینیپگ نیز در لیست دانشگاههای ارزان قیمت در کانادا برای دانشجویان بین المللی قرار دارد. شهریه سالانه تحصیل در این دانشگاه حدود ۱۰،۰۰۳ دلار است.

این موسسه در سال ۲۰۰۰ تأسیس شده است و مفتخر به داشتن گواهی “برنامه نویسی جامع دانشگاه” است. دانشگاه منونیت کانادا مدرک دوره های  کارشناسی و کارشناسی ارشد را پس از گذراندن دوره های ۳ یا ۴ ساله در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

۱۹ رشته دانشگاه منونیت در مقطع لیسانس شامل رشته های مطالعات کتاب مقدس و کلامی ، ارتباطات و رسانه ها ، انگلیسی ، تاریخ ، مطالعات بین المللی توسعه ، ریاضیات ، موسیقی ، مطالعات تحول در مورد صلح و تعارض ، فلسفه ، مطالعات سیاسی ، روانشناسی ، علوم اجتماعی ، مطالعات محیطی ، هنر و علوم (با تمرکز بر ریاضیات کاربردی ، بیوشیمی ، زیست شناسی ، اکولوژی ، ریاضیات) ، لیسانس علوم ، لیسانس مدیریت بازرگانی ، لیسانس موسیقی و کارشناسی موسیقی درمانی می باشد‌.

 

 

 

  1. کالج Fanshawe

این موسسه نه تنها یکی از کالج های ارزان قیمت در کانادا است بلکه به عنوان یکی از بزرگترین کالج های این کشور نیز شناخته شده است. این موسسه در کشور های دیگر مانند انگلیس نیز دانشگاه هایی دارد. سالانه حدود ۱۰۰۰ دانشجو بین المللی از بیش از ۶۰ کشور در کالج فنشا – Fanshawe تحصیل می کنند. شهریه  این دانشگاه بین ۱۳.۶۲۳ دلار تا ۱۴۲۲۳ دلار برای دانشجویان بین المللی است.

شعار کالج Fanshawe، آزاد کردن پتانسیل ها است. این دانشگاه اعلام کرده است که ماموریتش ارائه مسیرهای موفقیت آمیز، فراهم کردن تجربه یک یادگیری استثنایی و همچنین ایجاد یک چشم انداز جهانی برای پاسخگویی به نیازهای دانشجویان و البته کارآفرینان آینده است.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی در خصوص دانشگاه و کالج های کانادا و انتخاب رشته می توانید با ما تماس بگیرید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *