تحصیل در کانادا بسیار مقرون به صرفه تر از بسیاری از کشورهای دیگر است. در اینجا ۱۰ دانشگاه ارزان در کانادا برای دانشجویان بین المللی آورده شده است.
تحصیل در کانادا یک جایگزین عالی برای کسانی است که به عنوان یک دانشجوی بین المللی به دنبال مدرک مقرون به صرفه هستند. کانادا برای دانشجویان بین المللی و داخلی شهریه پایینی ارائه می دهد. به علاوه، شما در یک محیط انگلیسی (یا فرانسوی!) در یک کشور بسیار توسعه یافته تحصیل خواهید کرد.

سیستم آموزشی در کانادا معتبر و قابل مقایسه با کشورهایی مانند بریتانیا و ایالات متحده است. بسیاری از دانشجویان بین المللی به دلیل هزینه های پایین شهریه، سهولت و راحتی زندگی و شهرت عالی دانشگاه ها، تحصیل در کانادا را انتخاب می کنند.

چرا تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا

۱.مقرون به صرفه است.

در مقایسه با دانشگاه های برتر در ایالات متحده، بریتانیا و سایر کشورهای انگلیسی زبان، کانادا مدارک تحصیلی را ارائه می دهد که در کیف پول شما بسیار آسان تر است.

۲. شهرت.

کانادا به یکی از بهترین سیستم های آموزشی در جهان شهرت دارد و دانشگاه های آن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به همین علت تحصیل در کانادا می تواند یک رزمه قوی برای شما ایجاد کند.

۳. سهولت زندگی.

تحصیل در کشوری دیگر می تواند دلهره آور به نظر برسد، اما تحقق این امر در یک کشور انگلیسی زبان و جهان اول، کار را برای دانشجویان بین المللی آسان تر می کند. تحصیل در کانادا با ارزان ترین قیمت میسر است.

هزینه تحصیل در کانادا برای دانشجویان بین المللی ۲۰۲۲

شهریه دانشجویان بین المللی که در کانادا تحصیل می کنند به نوع برنامه و محل تحصیل شما بستگی دارد. مدارک لیسانس از ۷۲۰۳ دلار تا ۴۹۸۰۰ دلار در سال در شهریه متفاوت است، در حالی که هزینه تحصیل سالانه برای مقاطع کارشناسی ارشد بین ۳۲۲۲ دلار تا ۴۲۸۵۰ دلار است.

هزینه دانشگاه های برتر کانادا

US News برترین دانشگاه های کانادا را مانند دانشگاه تورنتو، دانشگاه بریتیش کلمبیا، دانشگاه مک گیل، دانشگاه مک مستر و دانشگاه مونترال فهرست می کند. همه این دانشگاه ها در سطح بین المللی به عنوان مدارس عالی جهانی شناخته می شوند و هنوز هم نرخ های شهریه بسیار مقرون به صرفه تری نسبت به همتایان بین المللی خود ارائه می دهند.

• دانشگاه مونترال
شهریه لیسانس: ۱۳,۰۴۸ تا ۱۶,۹۹۰ دلار
شهریه مقطع کارشناسی ارشد: ۱۶۳۷۲ دلار

• دانشگاه مک گیل
شهریه لیسانس: ۱۶,۸۱۵ تا ۴۵,۲۶۳ دلار
شهریه مقطع کارشناسی ارشد: ۱۶۸۱۶ دلار

• دانشگاه مک مستر
شهریه مدرک لیسانس: ۲۰,۸۰۸ تا ۲۷,۹۷۸ دلار
شهریه مقطع کارشناسی ارشد: ۱۶,۷۶۱ تا ۱۷,۰۹۶ دلار

• دانشگاه بریتیش کلمبیا
شهریه لیسانس: ۲۵,۹۷۸ تا ۳۶,۵۸۸ دلار
شهریه مقطع کارشناسی ارشد: ۸۶۰۵ دلار

• دانشگاه تورنتو
شهریه مقطع لیسانس: ۴۲,۸۷۰ تا ۴۹,۸۰۰ دلار
شهریه مقطع کارشناسی ارشد: ۶۹۰۰ تا ۲۲۶۴۰ دلار

دانشگاه های رایگان برای مدارک لیسانس

تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا در بعضی از دانشگاه های کانادا کاملا رایگان است که در این قسمت از مقاله برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

دانشگاه مردم
مکان: آنلاین
شهریه: رایگان
رشته های تحصیلی: کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد (مدیریت بازرگانی، آموزش، علوم کامپیوتر و علوم بهداشتی)
UoPeople یک دانشگاه آنلاین معتبر ایالات متحده است، به این معنی که شما می توانید در هر مکان و هر زمان تحصیل کنید! روند درخواست ساده است و پاداش تکمیل مدرک قطعاً ارزشمند است.

۲. دانشگاه براندون
مکان: براندون، مانیتوبا
شهریه: ۷۲۰۳ دلار
برنامه های تحصیلی: BA، BBA، Bed، BFA، BM، BN، BSc
از دانشجویان بین المللی در Brandon U دعوت می شود تا با روند درخواست بین المللی دانشگاه درخواست دهند. دانشگاه براندون ادعا می کند که رابطه طولانی و مثبتی با دانشجویان بین المللی دارد و تعاملات و فرصت های تحقیقاتی یک به یک استاد را ارائه می دهد که در دانشگاه های بزرگتر موجود نیست.

۳. Université de Saint-Boniface
مکان: وینیپگ، مانیتوبا
شهریه: ۷۴۸۲ دلار
برنامه های تحصیلی: لیسانس در هنر، مددکاری اجتماعی، ترجمه، علوم، پرستاری، تجارت و آموزش. دانشجویان می توانند در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه مانیتوبا ادامه تحصیل دهند
دانشجویان بین المللی در Saint-Boniface باید انتظار داشته باشند که بتوانند سطح مشخصی از زبان فرانسه را صحبت کنند زیرا این یک دانشگاه فرانسوی است. برخی از برنامه ها به سطحی از مهارت انگلیسی نیز نیاز دارند.

۴. دانشگاه گوئلف
مکان: گوئلف، انتاریو
شهریه: ۹۷۳۰ دلار
برنامه های تحصیلی: مدرک لیسانس از ۵ کالج (هنر، علوم زیستی، تجارت و اقتصاد، مهندسی و علوم فیزیکی، علوم اجتماعی و انسانی کاربردی)
دانشجویان بین‌المللی در Guelph از کمک‌های ویژه در دانشگاه با درخواست‌های ویزا، تحصیل زبان انگلیسی، مسکن برخوردار خواهند شد و به مشاور ویژه دانشجویان بین‌المللی دسترسی خواهند داشت.

۵. دانشگاه منونیت کانادا
مکان: وینیپگ، مانیتوبا
شهریه: ۱۰۰۰۳ دلار
برنامه های تحصیلی: برنامه های سه و چهار ساله لیسانس، BSc، BBA و کارشناسی ارشد
دانشجویان بین المللی در CMU به دلیل تنوع گسترده ای از تجربیات و دیدگاه هایی که ممکن است به ارمغان بیاورند از دانشجویان بین المللی استقبال و تشویق می شوند که درخواست دهند. دانشجویان بین المللی می توانند بیش از ۱۹ رشته را برای تحصیل در مقطع کارشناسی انتخاب کنند.

۶. دانشگاه مموریال نیوفاندلند
مکان: سنت جانز، نیوفاندلند
شهریه: ۱۱۴۶۰ دلار
برنامه های مدرک: بیش از ۱۰۰ برنامه برای لیسانس، کارشناسی ارشد و گواهینامه ها
دانشجویان بین المللی در دانشگاه MUN: Memorial به گرمی از برنامه های بین المللی استقبال و تشویق می کند. این دانشگاه خدمات تخصصی مانند مشاوره دانشجویی، دفتر بین المللی سازی و گروه های دانشجویی بین المللی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد.

سخن پایانی

در این مقاله تحصیل در کانادا به شکل ارزان توضیح دادیم. کانادا به دلیل اهمیتی که به تحصیل می‌دهد توانسته در بعضی از موارد تحصیل رایگان را برای دانشجویان بین المللی ارائه دهد. برای اصلاعات بیشتر با مشاوران study plan تماس حاصل فرمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *