دبیرستان های انگلستان

 

 

کشور انگلستان با بیش از ۲۵۰۰ مدرسه ی خصوصی و دولتی دارد. انگلیس برای انواع دانش آموزان و کودکان در سراسر جهان امکانات آموزشی و تحصیلی بی نظیری را فراهم کرده است. اکثر این مدارس و دبیرستان های انگلستان جزء برترین مراکز آموزشی هستند. بدون شک دبیرستان های انگلیس جزء پر متقاضی ترین و رقابتی ترین مدارس در سراسر جهان اند. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا مدارس کشور سرسبز و پر طرفدار انگلستان بیشتر آشنا شوید.

 

 

● سن شروع دبیرستان های بریتانیا

 

شروع دبیرستان در کشور انگلیس از سن ۱۱ سالگی است. هرچند که در برخی مناطق دبیرستان را از سن ۱۲_۱۳ سالگی شروع میکنند. اما به طور کلی در بیشتر شهر های انگلستان، دبیرستان از سن ۱۱سالگی شروع می شود‌.

برای مشاهده برترین دانشگاه های UK کلیک نمایید.

 

 

 

دروس دوران متوسطه در بریتانیا

 

اگر قصد دارید که فرزندانتان در مدارس انگلیس و سایر شهر های uk تحصیل کنند، بدون شک‌ به افرادی ماهر و با سواد تبدیل خواهند شد. معمولا از سن ۱۱_۱۴ سالگی، دانش آموزان طیف وسیعی از دروس را مطالعه می کنند. برای مثال یک دانش آموز دبیرستانی دروسی مثل، ریاضیات، علوم، انگلیسی، هنر و موسیقی و… را فرا میگیرد. تا سن ۱۴ سالگی دانش آموز شما کاملا با این علوم آشنا شده است. بعد از طی این دوره وارد مرحله ی GCSE می شوند. دوره ی دو ساله ی GCSE در واقع تکمیل دوره ی دبیرستان است. این‌ مرحلع در اسکاتلند، SCE نام دارد.

برای مطالعه شرایط تحصیل در ارزان ترین دانشگاه ها و کالج های انگلستان کلیک نمایید.

 

 

 

 

دوره ی GCSE شامل چه دروسی است؟

 

این دوره در دبیرستان های دولتی و خصوصی کمی با هم متفاوت هستند. برای مثال در مدارس دولتی، دانش آموز شما بین ۵تا ۱۰ درس و در مدارس خصوصی بیش از ۱۱ تا ۱۲ درس را یاد می گیرد. معمولا دروس اصلی در این دوره، ریاضیات، انگلیسی و علوم (زیست شناسی، شیمی و فیزیک) هستند. منتها در برخی مدارس فرزند شما می تواند برای ار درس ها را انتخاب کند و یاد بگیرد. مثلا درس هایی مثل، فرانسه، آلمانی، مطالعات بازرگانی، طراحی و فناوری، موسیقی، علوم ورزشی، جغرافیا، تاریخ و بسیاری دیگر ارائه می شوند‌.

 

 

 

 

دوره یGCSE چقدر طول می کشد؟

 

این مرحله از دبیرستان معمولا دو ساله است. GCSE در اصل، پایان دوران متوسطه ی دانش آموز شما است. بعد از ای دوره دانش آموز می تواند وارد تحصیلات عالیه و دانشگاه شود و یا تحصیل را ترک کرده و به دنبال کار باشد.

 

 

ویزای تحصیلی دبیرستان های انگلستان
ویزای تحصیلی دبیرستان های انگلستان

 

 

 

مدارس شبانه روزی در انگلستان

 

به جرئت می توان گفت که این نوع از مدارس، جزء معدود مدارس فوق امکانات و محشر برای دانش آموزان هستند! در انگلیس، هیچ نوعی از مدرسه بهتر و برتر از این مدارس نیست و عملا جزء برترین گزینه های برای تحصیل اند. استاندارد های آموزشی بسیار بالا، امکانات شادی و نشاط و امنیت فرزندانتان به راحتی تامین می شود. شما با مهاجرت به انگلیس و تحصیل فرزندانتان در این کشور رویایی، آینده ی تحصیلی، شغلی و در کل زندگی آن ها را بیمه می کنید!!


برای مطالعه ۷ شهر برتر دانشجویی UK در سال ۲۰۲۱ کلیک نمایید. 

 

 

 

برای مشورت و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در دبیرستان های انگلستان، با مشاورین ما در استادی پلن در ارتباط باشید.

 

 

 

مطالب مرتبط : ۱۰ نکته که قبل از تحصیل در انگلستان باید بدانید! | برترین دانشگاه های UK | تحصیل در ارزان ترین دانشگاه ها و کالج های انگلستان  | ویزای تحصیلی انگلستان

 

 

 

برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی به صفحه ی  رزرو وقت مشاوره مراجعه کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *