هلند به دلیل داشتن اقتصاد قوی در تمامی زمینه ها باعث شده تا بستر خوبی برای سرمایه گذاری باشد. این کشور از جمله کشور های صنعتی است که اقتصاد رو به رشد داشته و دولت همراه برای آنکه بتواند کشور را به پیشرفت چشمگیری رهنمود سازد از تمامی سرمایه گذاران چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی حمایت می کند.

روش های سرمایه گذاری در هلند

سرمایه گذاری در هلند

سرمایه گذاری می تواند سودآورتر باشد، اما ریسک بیشتری نیز به همراه دارد. روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در هلند وجود دارد، در این مقاله سه روش سنتی تر را برای شما عزیزان معرفی می کنیم. این سه روش عبارت اند از: سهام، اوراق قرضه و صندوق های سرمایه گذاری.

هر سهم، اوراق قرضه و صندوق دارای یک شناسه منحصر به فرد است. این به شما امکان می‌دهد محصولات را شناسایی کنید و مطمئن شوید که سرمایه‌گذاری شما به شرکت اشتباهی نمی‌رود، مانند توییتر – مورد توییتر… برای سهام، شناسه علامت است، برای اوراق قرضه و وجوه، شناسه ISIN است. در مورد Funds نیز طبقات مختلف یک صندوق را متمایز می کنند. ممکن است کارمزدهای متفاوتی داشته باشند، هزینه‌های متفاوتی داشته باشند، ارز متفاوتی داشته باشند، سود سهام داشته باشند یا نداشته باشند…

انواع روش های سرمایه گذاری در هلند

سهام:
سهام روش سنتی سرمایه گذاری در هلند است. شما یک شرکت را انتخاب می کنید و تعداد معینی از سهام آنها را می خرید. با این کار تا حدی مالک شرکت می شوید. به طور کلی، شما فقط می توانید اعداد صحیح یک سهام را خریداری کنید، اگرچه خدمات جدیدی ایجاد می شود که امکان خرید و فروش “سهام کسری” را فراهم می کند.

مزیت سرمایه گذاری در سهام این است که می توانید سهام را و شرکتی را که می خواهید بخرید انتخاب کنید. با این حال، برای ارزیابی صحیح یک شرکت، ، چه در مورد بخش یا در مورد امور مالی به دانش خاصی نیاز دارید. یکی از جنبه های کلیدی سهام این است که آنها به شدت بی ثبات هستند و می توانند قیمت خود را سریعتر از تغییر ارزش شرکت تغییر دهند. یکی از نمونه ها فولکس واگن با رسوایی آلایندگی است، نه تنها فولکس واگن بلکه دایملر و بی ام و نیز تحت تأثیر قرار گرفتند، اگرچه آنها به هم مرتبط نبودند.

در صورت ورشکستگی، صاحبان سهام کمترین اولویت را دارند، سرمایه گذاران معمولا هرگز سرمایه گذاری را پس نمی گیرند. ریسک بالاتر با مزایای بالاتر پاداش داده می شود: از آنجایی که شما یک “مالک مشترک” هستید، در رشد شرکت (افزایش قیمت سهام) و مزایای شرکت (سود سهام) مشارکت می کنید.

اوراق قرضه
از investor.gov، “اوراق یک اوراق بهادار یکی از روش های سرمایه گذاری در هلند است. وام گیرندگان اوراق قرضه صادر می کنند تا از سرمایه گذارانی که مایل به وام دادن به آنها برای مدت معینی هستند پول جمع آوری کنند. هنگام خرید اوراق قرضه، به ناشر وام می دهید. در مقابل، ناشر متعهد می شود که نرخ بهره مشخصی را در طول عمر اوراق به شما بپردازد و اصل آن را بازپرداخت کند. اساساً آنها شما را به وام دهنده تبدیل می کنند. آنها یکی از محافظه‌کارانه‌ترین ابزارهای سرمایه‌گذاری هستند، زیرا دارای ارزش نهایی ثابت و سود ثابت هستند. با این حال، این تنها زمانی معتبر است که شما اوراق قرضه را تا تاریخ سررسید آن نگه دارید، زیرا در این مدت ارزش آنها می تواند نوسان کند.

صندوق سرمایه گذاری مشترک

سرمایه کذاری در هلند
این صندوق بهترین راه سرمایه گذاری در هلند است. زیرا هیچگونه ایراد های سهام و اوراق قرضه را ندارد. صندوق مشترک شرکتی است که پول بسیاری از سرمایه گذاران را جمع آوری می کند و پول را در اوراق بهادار سرمایه گذاری می کند”. اوراق بهادار می تواند سهام، اوراق قرضه، مشتقه و ترکیبی از آنها باشد. آنها می توانند مدیریت شوند.
این صندوق ها مدیریت شده و در هرجا که سود دهی قطعی وجود داشته باشد سرمایه گذاری می ‌شوند. میزان سرمایه لازم برای شرکت در این طرح کاملا متنوع است. می توانید حداقل با ۱۰ یورو شرکت کنید.

سخن پایانی

در این مقاله شما عزیزان را با روش های سرمایه گذاری در هلند آشنا کردیم. این روش ها همگی روش هاس سنتی و امین است که توسط دولت و بخش خصوصی اداره شده و با توجه به پیشرفت اقتصادی کاملا سود دهی دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران study paln تماس حاصل فرمایید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *