سرمایه گذاری در هلند

 

 

قصد سرمایه گذاری در هلند را دارید؟ این تصمیم، بهترین انتخاب برای داشتن آینده‌ای بهتر و رویایی‌تر است! هلند از نظر شرایط اشتغال، کارآفرینی و سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۰ رتبه چهارم را در جهان کسب کرد! شرایط فوق العاده عالی این کشور برای شروع کسب و کار، موقعیت استراتژیک، سیستم قانونمند و باثبات، نیروهای کار چندزبانه با تحصیلات عالی، زیرساخت های کامل و برتر در سطح جهان، تنها بخشی از مزایای شروع کسب و کار و سرمایه گذاری در کشور زیبای هلند هستند.

 

 

چرا سرمایه گذاری در هلند؟

 

بهترین کشور برای تجارت و مکانی عالی برای زندگی

این کشور با داشتن ۱۵۰۰۰ شرکت خارجی، مقصدی واقعا عالی برای شروع یک زندگی رویایی و ایده آل است. از نظر اقتصادی هلند با سایر کشورهای پیشرفته جهان رقابت تنگاتنگی دارد. در واقع، ۵۰ درصد از تولید ناخالص داخلی هلند ار تجارت در سطح بین المللی به دست می آید. بر اساس رتبه بندی های که در سال ۲۰۱۹ انجام شده، هلند رقابتی ترین اقتصاد اروپا را دارد. همچنین یکی از کشورهای برتر برای سرمایه گذری تجاری در جهان به شمار می رود. نظام رتبه بندی WEF از نظر ثبات اقتصاد کلان، هلند را در بالاترین جایگاه جهان قرار می دهد. این موضوع، نشان می دهد که این کشور از نظر فراهم کردن زیرساخت های لازم و پویایی کسب و کار ها، عملکرد فوق العاده ای دارد. یکی دیگر از گزارش هایی که این نظام رتبه بندی منتشر کرد مربوط به توانایی کشورها برای بهبود و احیای اقتصاد خود در مواجه با بحران کووید_۱۹ بود. هلند از نظر آمادگی برای تحول اقتصاد عمومی خود بعد از فنلاند، سوئد و دانمارک قرار گرفته. یعنی رتبه چهارم برای توانایی نجات مردم کشور از رکود اقتصادی جهانی ناشی از ویروس کرونا!

 

شرایط سرمایه گذاری در هلند

 

برای شروع سرمایه گذاری در هلند، کشور فرصت ها، باید در ابتدا شرای عمومی و کلی اخذ اجازه اقامت را داشته باشید. بعد از  آن، شرایط مخصوص به سرمایه گذاری را در ادامه برای شما لیست کرده‌ایم.

 

برای مطالعه شرایط بهترین راه های مهاجرت به اروپا کلیک نمایید. 

 

 

شرایط دریافت اقامت هلند

 

برای سرمایه گذاری در هلند باید شرایط زیر را برای اخذ اقامت داشته باشید.

  • داشتن گذرنامه معتبر. (نام کودکان زیر ۱۲ سال را می‌توان در گذرنامه یکی از والدین گنجاند.)
  • نداشته سوسابقه کیفری.(شما باید فرم مخصوصی که مربوط به نداشتن سو‌سابقه کیفری است را به صورت کامل و دقیق پر کنید. به عنوان مثال باید اعلام کنید که هیچ گونه جرمی تابه‌حال مرتکب نشده‌اید. همچنین هیچ گونه اطلاعات نادرستی برای مهاجرت خود به سفارت ارسال نکرده‌اید. و هیچ زمانی به صورت غرقانونی در هلند اقامت نداشته‌اید. نیازی به پر کردن این گواهی توسط کودکان زیر ۱۲ سال نیست.)
  • پس از ورود به هلند باید آزمایش سل (TB) را انجام دهید. ( در یک سری شرایط خاص فرد از انجام این آزمایش معاف می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از این شرایط با مشاورین مجموعه استادی پلن تماس حاصل نمایید.)

 

 

 

شرایط خاص سرمایه گذاری در هلند
شرایط خاص سرمایه گذاری در هلند

 

 

 

شرایط خاص سرمایه گذاری در هلند

 

  • باید حداقل مبلغ ۱۲۵۰۰۰ یورو در شرکتی که در هلند مستقر باشد سرمایه گذاری کنید. می‌توانید این مبلغ را در صندوقی که طبق گفته وزارت امور اقتصادی این کشور مشمول مقررات SEED به کار بگیرید. یا برای این کار، صندوق مشارکت و یا مشارکت قراردادی که در یک شرکت در هلند سرمایه گذاری کرده‌اند، را انتخاب کنید. سرمایه‌گذاری در بخش املاک و مستغلات در بخش مشاغل خصوصی از این موضوع مستثنی هستند.
  • شما باید مبلغ ذکر شده را به یک حساب بانکی در یک بانک هلندی یا بانک یکی از کشور‌های عضو اتحادیه اروپا که شعبه‌ای در هلند داشته باشد، واریز کنید. این شعبه‌ها توسط De Nederlandsche Bank (DNB) نظارت می شوند. بانک های تحت نظارت از قوانین شعب اروپایی پیروی می‌کنند.
  • سرمایه ای که سرمایه گذاری می شود از راه های غیرقانونی به دست نیامده باشد. IND می تواند اطلاعات مربوط به سرمایه شما را از واحد اطلاعات مالی هلند (FIU-Netherlands) دریافت کرده و بررسی کند. شما باید برای سرمایه گذاری در هلند، اجازه بررسی منشا و راه‌هایی که از آن سرمایه خود را به‌دست آوردید را بدهید.
  • برای درخواست اقامت اطلاعات نادرستی را وارد نکرده باشید. همچنین هیچ گونه از اطلاعات مورد نیاز مربوطه را پنهان نکرده‌ باشید.
  • نباید به صورت غیرقانونی قبلا در هلند زندگی کرده باشید.

 

 

ارزش افزوده سرمایه گذازی در هلند

 

سرمایه گذاری شما ارزش افزوده ای برای اقتصاد هلند دارد. این ارزش افزوده، توسط آژانس تصدی هلند (RVO) ارزیابی می‌شود. آژانس تصدی هلند از یک سیستم‌ امتیازدهی برای این ارزیابی استفاده می کند. ارزش افزوده کار شما در صورتی معنا پیدا کرده و تائید می‌شود که سرمایه گذاری شما ۲ مورد از ۳ معیار زیر را داشته باشد:

  1. ظرف مدت ۵ سال حداقل ۱۰ شغل ایجاد کند.
  2. به افزایش نوآوری، پویایی و خلاقیت یک شرکت هلندی کمک کند. این موضوع را می‌توان با ثبت و معرفی یک اختراع، سرمایه گذاری در زمینه نوآوری های مربوط به تکنولوژی و غیرتکنولوژی، یا سرمایه گذاری در شرکتی که متعلق به یک بخش مهم و برتر است، اثبات کرد.
  3. ارزش افزوده غیرمالی دیگری مانند دانش خاص، شبکه‌های ارتباطی (نتورک‌ها)، مشتریان و مشارکت فعال سرمایه گذار در هلند وجود دارد. سرمایه گذاری شما باید در کسب و کار انجام شود که شامل این ارزش‌ها باشد.

 

مطالب مرتبط: ویزای استارت آپ هلند | بازار کار رشته های تحصیلی در هلند | کار برای ایرانیان در هلند | میزان حقوق دریافتی در هلند | کارآفرینی در هلند

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *