انگلستان یکی از بهترین مقاصد تحصیلی در خارج از کشور با دانشگاه های معتبری است که طیف متنوعی از دوره ها را برای انتخاب ارائه می دهند. انتخاب بهترین رشته های  تحصیلی در انگلستان می تواند به افزایش مهارت های شما کمک کند و همچنین اطمینان حاصل کند که به بهترین فرصت های شغلی دسترسی دارید.

بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان

بهترین رشته های تحصیلی در انگلیس

مانند بسیاری از داوطلبان، شما نیز باید به عنوان اولین گام مهم برای آینده خود، دستیابی به بهترین مدارک تحصیلی انگلستان را در اولویت قرار دهید. به عنوان مثال، اگر شما تحصیل در علوم داده را که یکی از محبوب ترین دوره ها در انگلستان است انتخاب کنید، شانس بیشتری برای داشتن شغلی با درآمد بالا دارید. به همین ترتیب بسیاری از دوره های برتر دیگر در انگلستان وجود دارند که می توانند حرفه شما را در جهت درست هدایت کنند. در این وبلاگ ما نگاهی به ۱۰ بهترین دوره برای تحصیل در انگلستان به همراه تمام جزئیات مرتبطی که باید برای انتخاب رشته مناسب بدانید، می‌اندازیم.

مطالعات بازرگانی

یکی از بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان مطالعات بازرگانی است. مدرک کسب و کار و مدیریت بر برنامه ریزی، اجرا و عملیات یک سازمان متمرکز است. دانشجویان  به هر بخش از یک کسب‌وکار، از جمله حوزه‌هایی مانند امور مالی، بازاریابی، منابع انسانی و مدیریت اشنایی پیدا می‌کنند. بسیاری از این برنامه برنامه‌ های  کسب‌وکار و مدیریت در شرکت‌های شناخته‌ شده در سطح جهانی قرار می‌گیرند و شما را قادر می‌سازد تا آنچه را که این حرفه شامل می‌شود، از نزدیک تجربه کنید.

حسابداری و مالی

دوره های حسابداری و امور مالی در انگلستان به شما کمک می کند که دیدگاه ها و دانش منحصر به فردی در زمینه اقتصاد، ریاضیات، علوم سیاسی، روانشناسی و جامعه شناسی داشته باشید. دانشجویان یاد خواهند گرفت که چگونه اطلاعات مالی را تهیه و تفسیر کنند و همچنین درک نظری و عملی از عملکرد مالی اصلی را به دست آورند.

دوره های مرتبط با کسب و کار در صدر لیست محبوب ترین مدارک تحصیلی انگلستان قرار دارند. مدارس و دانشگاه های کسب و کار بریتانیا به لطف دانش طولانی و غنی خود در آموزش متخصصان تجارت استثنایی آینده، از نمایه بین المللی برخوردار هستند.

محبوب ترین مدارک تحصیلی انگلستان در تجارت عبارتند از:

  • مدیریت کسب و کار
  • اقتصاد
  • امور مالی و مدیریت
  • تجارت بین المللی
  • بازار یابی
  • بانکداری و مالی
  • حسابداری

در سال‌های اخیر، دانشجویان بین‌المللی بیشتری به دلایلی از جمله موقعیت آن به عنوان یک مرکز مالی جهانی، برتری در آموزش و پژوهش، تعداد زیادی از نهادهای حرفه‌ای پیشرو در امور مالی، محیط‌های متنوع فرهنگی و فرصت‌های شغلی استثنایی، انگلستان را برای مدرک مالی انتخاب کرده‌اند.

مشخصات موضوعی حسابداری و مالی

هزینه های بین المللی: ۱۵۰۰۰ پوند در سال

حقوق لیسانس

بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان

 

از دیگر بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان حقوق است. تقریباً تمام دوره های حقوقی انگلستان به دانشجویان این امکان را می دهد که یک سال کار حرفه ای در یک شرکت داشته باشند. دانشجویان همچنین می توانند حقوق را با موضوع دیگری مانند تجارت، سیاست یا روزنامه نگاری ترکیب کنند.

مشخصات موضوع حقوق

هزینه های بین المللی: ۱۷۷۵۰ پوند در سال

اقتصاد

دانشجویان اقتصاد مهارت های حل مسئله، تجزیه و تحلیل داده ها، محاسبات و ارائه کتبی و شفاهی خود را توسعه خواهند داد. این ها شامل همه ی توانایی هایی است  که در شرایط اقتصادی امروز بسیار مورد توجه و جستجو هستند.

مشخصات موضوعی اقتصاد

هزینه های بین المللی: ۲۳۰۰۰ پوند در سال

هنر و طراحی

کار مبتنی بر استودیو در تمام دوره‌های حائز اهمیت است . این استودیو و گالری ها می‌تواند شامل نقاشی، مجسمه‌سازی، نصب، چاپ، عکاسی و رسانه‌های دیجیتال باشد که دانشجویان در حوزه مورد علاقه خود متخصص هستند.

نمایه موضوعی هنر و طراحی

هزینه های بین المللی: ۱۸۰۰۰ پوند در سال

علوم کامپیوتر

مدرک علوم کامپیوتر در یک دانشگاه بریتانیا مهارت های اصلی مورد نیاز را برای شکل دادن به مشاغل و سازمان ها را در اختیار شما قرار می دهد. ابزارها، برنامه ها و کیت های توسعه جدید به توسعه دانش و توانایی شما در زمینه هایی مانند فناوری اطلاعات، توسعه بازی ها، مهندسی نرم افزار، طراحی و امنیت کمک خواهند کرد.

مشخصات موضوعی علوم کامپیوتر

هزینه های بین المللی: ۲۶۰۰۰ پوند در سال

مهندسی مکانیک

بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان

 

مهندسی مکانیک رشته ای از مهندسی است که اصول فیزیک و علم مواد را برای تجزیه و تحلیل، طراحی، ساخت و نگهداری سیستم های مکانیکی به کار می گیرد.

مشخصات رشته مهندسی مکانیک

هزینه های بین المللی: ۲۵۰۰۰ پوند در سال

سیاست

مدرک سیاست در یک دانشگاه بریتانیا به دانشجویان درکی از پویایی های کلیدی سیستم های سیاسی مختلف در سراسر جهان، نحوه برخورد دولت ها با بحران، بدهی ها، حقوق بشر و ماهیت جامعه را می دهد.

مشخصات موضوعی سیاست

هزینه های بین المللی: ۲۱۹۵۰ پوند در سال

مهندسی برق

مهندسی برق … رشته ای از مهندسی است که به طور کلی به مطالعه و کاربرد برق، الکترونیک و الکترومغناطیس می پردازد. طیف وسیعی از موضوعات فرعی از جمله قدرت، الکترونیک، سیستم های کنترل، پردازش سیگنال و مخابرات را پوشش می دهد.

مشخصات رشته مهندسی برق

هزینه های بین المللی: ۲۶۰۰۰ پوند در سال

علوم زیستی

 

از بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان علوم زیستی است. علوم زیستی مطالعه حیات و موجودات زنده، چرخه زندگی، سازگاری و محیط آنهاست. ماژول ها شامل مطالعه طیف گسترده ای از اتکنیک های مورد استفاده در مطالعه ساختار پروتئین و کمپلکس های پروتئینی و اهمیت آنها در سلول ها است.

 مهندسی

در طول تاریخ، ریاضیدانان، مهندسان و دانشمندان بریتانیایی در خط مقدم نوآوری محاسباتی، ابداع قوانین و تئوری هایی بوده اند. این مسائل زمینه را برای محاسبات مدرن و حل مسئله فراهم می کنند

های انگلستان عبارتند از:

  • مهندسی شیمی
  • هوانوردی
  • مهندسی زیستی
  • مهندسی عمران و محیط زیست
  • مهندس الکترونیک

     مهندسیمکانیک

بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان

شرکت‌های مهندسی بی‌شماری در بریتانیا واقع شده‌اند و دانشگاه‌ها با این سازمان‌ها همکاری‌های زیادی دارند تا به شما فرصت‌های کارآموزی و شغلی ارائه دهند. این دقیقا همان چیزی است که نشان دهنده محبوبیت بالاتر مدارک مهندسی در انگلستان است.

برخی از بهترین دانشگاه‌های رتبه‌بندی شده در رشته مهندسی، بر اساس رتبه‌بندی رسمی ملی – The Guardian 2020، عبارتند از:

  • دانشگاه ناتینگهام
  • دانشگاه برادفورد
  • دانشگاه نیوکاسل
  • دانشگاه بورنموث
  • دانشگاه سوانسی

 

 

فناوری اطلاعات

بریتانیا همچنین در حال تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در آموزش فناوری اطلاعات و برنامه های درجه پیشرفته برای مهندسی نرم افزار و علوم کامپیوتر است. در دنیایی که همه چیز در حال دیجیتالی شدن است، مهارت های کامپیوتری بسیار مهم است و غیر قابل تشخیص شده است. بر این اساس، افراد بیشتری به منظور کمک به پیشرفت فناوری قصد دارند دانشمند کامپیوتر شوند.

محبوب ترین مدارک در IT عبارتند از:

  • علوم کامپیوتر پیشرفته
  • مهندسی نرم افزار
  • امنیت سایبری
  • شبکه ها و سیستم ها
  • سیستم های اطلاعات کسب و کار

برخی از بهترین دانشگاه های رتبه بندی شده در زمینه علوم کامپیوتر، بر اساس رتبه بندی رسمی ملی – The Guardian 2020، عبارتند از:

  • دانشگاه غرب لندن
  • دانشگاه بیرمنگام
  • دانشگاه ساوتهمپتون
  • دانشگاه شفیلد
  • دانشگاه آبردین

انگلستان با یک سیستم آموزش عالی عالی و صدها دانشگاه در سطح جهانی، یک تجربه آکادمیک مفید را برای دانشجویان بین المللی نوید می دهد. دانشگاه های انگلستان دانش طولانی  و غنی در جمع آوری ذهن های باهوش و آماده سازی آنها برای تبدیل شدن به حرفه ای های آینده دارند. این فرآیند بر اساس چندین سال برتری در فعالیت‌های تحقیقاتی و آموزشی پیشرفته، توسط دانشگاهیان در سطح جهانی و با پشتیبانی امکانات مدرن ساخته شده است. در میان طیف گسترده ای از مدارک ارائه شده در دانشگاه های انگلستان، برخی از آنها از محبوبیت جهانی بالاتری برخوردار هستند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *