این مقاله به جزئیات دقیق میانگین هزینه زندگی در انگلیس  و آنچه که از نظر مالی برای زندگی راحت در آنجا در سال ۲۰۲۳ نیاز است، بررسی می‌شود. شما بر این اساس امور مالی خود را برنامه ریزی می کنید.محل زندگی شما در بریتانیا چگونه بر هزینه های زندگی تأثیر می گذارد.

هزینه زندگی در انگلیس

هزینه زندگی در انگلیس

اول از همه، صرف نظر از اینکه در کجای دنیا زندگی می کنید، می تواند تفاوت فاحشی در هزینه زندگی از منطقه به منطقه و شهر به شهر دیگر وجود داشته باشد و این برای بریتانیا تفاوتی ندارد.

لندن و مناطق اطراف جنوب انگلستان معمولاً گران‌ترین مکان‌ها برای زندگی هستند و پس از آن شهرهای بزرگ شمال‌تر مانند منچستر، بیرمنگام و ادینبورگ قرار دارند. مناطق روستایی و شهرهای کوچک معمولاً ارزان‌تر از شهرهای بزرگ هستند، اما استثناهایی وجود دارد. به عنوان مثال، زندگی در شهر ساحلی برایتون اند هوو می تواند تقریباً به اندازه زندگی در لندن گران باشد.

عوامل متعددی بر هزینه زندگی در بریتانیا برای یک فرد مجرد یا یک خانواده چهار نفره در یک مکان خاص تأثیر می گذارد. اقتصاد محلی قوی و رو به رشد تأثیر قابل توجهی بر مواردی مانند متوسط قیمت اجاره و هزینه های مراقبت از کودکان خواهد داشت، اما همچنین می تواند به معنای سبک زندگی راحت با فرصت های شغلی بیشتر و حمل و نقل محلی خوب باشد.

 

میانگین هزینه مسکن در انگلیس

هزینه زندگی در انگلیس

در مورد کشورهای توسعه یافته، انگلستان در میان هزینه مسکن قرار دارد. بر اساس ارقام Numbeo، متوسط قیمت یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر در بریتانیا ۸۹۸.۶۸ پوند (۱۰۷۹.۴۱ دلار) در ماه است، در حالی که، در اسپانیا، همین ملک ۲۸ درصد ارزان تر با ۶۴۸.۴۶ پوند (۷۷۸.۸۷ دلار) است. میانگین. با این حال، میانگین قیمت یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر در ایالات متحده ۱۴۱۶.۴۵ پوند (۱۷۰۱.۳۱ دلار) است که ۳۶.۶ درصد گرانتر از انگلستان است.

این شکاف در مناطق روستایی بیشتر افزایش می‌یابد، با میانگین قیمت اجاره ماهیانه ۱۱۸۰.۲۳ پوند (۱۴۱۷.۵۹ دلار) برای یک آپارتمان سه خوابه در خارج از مرکز در بریتانیا و ۸۱۴.۷۸ پوند (۹۷۸.۶۴ دلار) برای ملک اسپانیایی مشابه. ایالات متحده با میانگین قیمت اجاره ماهانه ۱۸۶۲.۳۶ پوند (۲۲۳۶.۹۰ دلار) به طور قابل توجهی گرانتر از هر دو است.

هزینه زندگی در انگلیس برای مسکن

 

در مورد قیمت املاک، داده‌های دفتر آمار ملی (ONS) میانگین قیمت خانه در بریتانیا را ۲۹۴۰۰۰ پوند (۳۵۳۶۰۰ دلار) در دسامبر ۲۰۲۲ نشان می‌دهد. اداره سرشماری ایالات متحده میانگین قیمت خانه در ایالات متحده را ۴۲۷۵۰۰ دلار (۳۵۵۹۰۰ پوند) در ژانویه ۲۰۲۳ گزارش کرده است. ، ۱۷.۳ درصد گران تر از انگلستان است. همچنین می توانید انتظار داشته باشید که ۲۵۰ تا ۳۰۰ پوند (۲۰۸ تا ۳۶۱ دلار) برای میانگین هزینه جستجوی ملک توسط یک مشاور املاک و مستغلات بپردازید.

میانگین هزینه غذا و نوشیدنی در بریتانیا

 

بر اساس داده های اداره ملی آمار (ONS)، هزینه متوسط غذا و نوشیدنی در بریتانیا ۷۷۱ پوند (۹۲۶.۰۶ دلار) در ماه برای یک خانواده چهار نفره است. برای یک فرد مجرد، میانگین هزینه ۲۰۶ پوند (۲۴۷.۴۳ دلار) است. در اینجا به تفکیک هزینه ها آمده است:

خانواده چهار نفره

  • خرید مواد غذایی: ۵۵۹ پوند (۶۷۱.۴۲ دلار)
  • غذا خوردن در بیرون: ۲۱۲ پوند (۲۵۴.۶۴ دلار)
  • شخص مجرد
  • خرید مواد غذایی: ۱۴۹ پوند (۱۷۸.۹۷ دلار)
  • غذا خوردن در بیرون: ۵۷ پوند (۶۸.۴۶ دلار)
  • در اینجا به تفکیک هزینه ها هنگام صرف غذا در بیرون آمده است:
  • غذا در یک رستوران ارزان قیمت: ۱۵ پوند (۱۸.۰۲ دلار)
  • وعده غذایی دو نفره در یک رستوران متوسط: ۵۵ پوند (۶۶.۰۶ دلار)
  • غذای ترکیبی در یک رستوران فست فود: ۶ پوند (۷.۱۰ دلار)
  • آبجو داخلی در رستوران: ۴ پوند (۴.۸۰ دلار)
  • کاپوچینو: ۲.۹۴ پوند (۳.۵۳ دلار)
  • قوطی نوشابه: ۱.۴۷ پوند (۱.۷۷ دلار)
  • آب بطری: ۱.۰۷ پوند (۱.۲۹ دلار)

میانگین هزینه خدمات شهری در انگلستان

هزینه زندگی در انگلیس

تورم همراه با کمبود عرضه بیشترین تأثیر را بر قبض های انرژی در بریتانیا داشته است و میانگین هزینه های آب و برق را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. ارقام از Ofgem که قبوض آب و برق را اندازه گیری می کند بین اکتبر ۲۰۲۲ و ژانویه ۲۰۲۳ شاهد افزایش ۶۶.۷ درصدی قیمت برق بود. افزایش قیمت گاز در همین بازه زمانی حتی بالاتر از ۱۲۹.۴ درصد بود.

بر اساس میانگین مصرف سالانه، میانگین هزینه زندگی در انگلیس برای گاز و برق به صورت زیر خواهد بود:

خانواده چهار نفره: ۲۹۱.۰۸ پوند (۳۴۹.۶۲ دلار)

انفرادی: ۱۴۲.۶۹ پوند (۱۷۱.۳۹ دلار)

سازمان نظارتی خدمات آب در بریتانیا، Water UK، اعلام کرده است که میانگین قبض آب از سال ۲۰۲۳ به ۴۴۸ پوند (۵۳۸.۱۰ دلار) سالانه افزایش خواهد یافت.

 

میانگین هزینه حمل و نقل در انگلستان

 

حمل و نقل عمومی در شهرهای بزرگ بریتانیا به خوبی متصل و مناسب است. قیمت معمولی بسته به شهر و نحوه حمل و نقل می تواند بسیار متفاوت باشد. متوسط کرایه اتوبوس در بریتانیا کمی بیش از ۲.۸۰ پوند (۳.۳۶ دلار) است. یک کارت Oyster لندن برای استفاده از اتوبوس، قطار و مترو ۱۵۶.۳۰ پوند (۱۸۷.۷۳ دلار) برای گذرنامه ماهانه مناطق یک و دو و ۲۸۵.۷۰ پوند (۳۴۳.۱۶ دلار) تا منطقه شش هزینه خواهد داشت. هزینه ها در کارت های Oyster دانشجویی ۳۰ درصد کاهش می یابد.

داده های جمع آوری شده از سایت مقایسه بیمه Compare the Market و شرکت تجزیه و تحلیل مالی NimbleFins، میانگین هزینه ماهیانه مالکیت خودرو در بریتانیا را ۲۹۶.۳۳ پوند (۳۵۵.۹۲ دلار) در ماه نشان می دهد. این شامل سوخت، بیمه خودرو، تعمیرات و نگهداری و مالیات جاده بود.

 

هزینه های مراقبت های بهداشتی خصوصی در انگلستان

 

برای کسانی که تابعیت بریتانیا دارند و دارای اقامت دائم هستند که دارای مرخصی نامحدود برای اقامت (ILR) هستند، خدمات بهداشت ملی بریتانیا (NHS) مراقبت های بهداشتی ضروری و اضطراری رایگان ارائه می دهد. تنها هزینه ای که برای افراد تحت NHS متحمل می شود، هزینه یارانه ای ۹.۵۰ پوندی (۱۱.۴۱ دلار) برای نسخه ها است. این هزینه شامل هر نوع دارو یا طول درمان تجویز شده توسط پزشک NHS می شود. هزینه های مراقبت از دندان نیز به شدت یارانه می شود.

سایر ساکنان بریتانیا ملزم به پرداخت هزینه اضافی بهداشتی مهاجرت (IHS) به مبلغ ۶۲۴ پوند (۷۴۹.۴۹ دلار) هستند [دانشجویان بین المللی ۴۷۰ پوند (۵۶۴.۵۲ دلار) در سال برای دسترسی به خدمات NHS پرداخت می کنند. اگر مقیم دائم انگلستان هستید، بسته به ویزای اقامت خود، می توانید در عرض دو تا پنج سال برای اقامت نامحدود درخواست دهید. پس از تأیید، دیگر تعهدی به پرداخت IHS نخواهید داشت.

اگر قیمت‌ها را با ایالات متحده مقایسه کنیم، متوسط قیمت بیمه درمانی خصوصی در بریتانیای کبیر نسبتاً ارزان است. بر اساس نقل قول از برخی از بزرگترین ارائه دهندگان بیمه سلامت بریتانیا، مانند Axa، Bupa، و Aviva، متوسط بیمه نامه درمانی خصوصی برای یک زوج میانسال و دو فرزند، ۱۴۸ پوند (۷۶/۱۷۷ دلار) ماهانه در مقایسه با میانگین ۹۲۸ دلار برای یک طرح اولیه در ایالات متحده.

به طور متوسط، افراد میانسال در بریتانیا ۶۶ پوند (۷۹.۲۷ دلار) در ماه پرداخت می کنند. در ایالات متحده، بیمه درمانی یک فرد برای طرحی که از سوی کارفرما حمایت می شود، ماهیانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار هزینه دارد (با مشارکت کارکنان به طور متوسط حدود ۱۰۵ دلار در بیمه نامه).

 

میانگین هزینه های زندگی برای دانشجویان در انگلستان

هزینه زندگی در انگلیس

تحصیل در انگلستان می تواند یک تجربه فوق العاده باشد. نظرسنجی سال ۲۰۲۰ که توسط Statista در ژانویه ۲۰۲۳ منتشر شد، نشان داد که بریتانیا با ۵۵۱۴۹۵ دانشجوی خارج از کشور، پس از ایالات متحده، میزبان دومین دانشجوی بین المللی در جهان است. مطالعه آژانس آمار آموزش عالی برای سال تحصیلی ۲۰۲۱/۲۰۲۲ اکنون این رقم را به ۶۷۹۹۷۰ می رساند.

 

هزینه های زندگی برای دانشجویان بین المللی در انگلیس

 

از نظر هزینه های زندگی، یکی از جذابیت های مهم انگلستان برای تحصیل در دانشگاه و خصوصی این است که شهریه دانشگاه ها بسیار کمتر از ایالات متحده است. هزینه های بین المللی برای دانشجویان بین المللی از ۳۵۰۰ پوند (۴۲۰۳.۸۸ دلار) تا حدود ۱۸۰۰۰ پوند (۲۱۶۱۹.۹۸ دلار) در سال متغیر است، بسته به سطح دوره، نوع دوره و موسسه.

اکثر دانشجویان بین المللی برای صرفه جویی در هزینه و کاهش هزینه های اجاره مسکن مشترک اجاره می کنند. متوسط قیمت اجاره ماهانه یک اتاق در لندن در سال ۲۰۲۲، ۶۵۰ پوند بود. در شمال غرب، میانگین قیمت ماهانه بسیار کمتر است و ۴۱۶ پوند (۵۰۰ دلار) است. بر اساس هزینه های زندگی برای یک فرد، بدون احتساب هزینه های تحصیل و هزینه اضافی بهداشت مهاجرت (IHS)، هزینه زندگی در انگلستان برای یک دانشجوی بین المللی که در منچستر تحصیل می کند حدود هزار پوند در ماه با ۱۰۳۰.۳۰ پوند (۱۲۳۷.۵۰ دلار) خواهد بود. از جمله اجاره

هزینه های روزانه زندگی برای اتباع بریتانیا و یک دانشجوی بین المللی یکسان است. تنها تفاوت این است که دانشجویان بریتانیایی می‌توانند با هزینه‌های کمتر شهریه دانشگاه و دسترسی به یارانه و وام‌های بدون بهره، پول بیشتری پس‌انداز کنند.

آیا زندگی در انگلستان گران است؟

 

اگر حداقل دستمزد دریافت کنید، متوسط هزینه زندگی در بریتانیا نسبتاً بالا است، اما این بستگی به محل زندگی و سبک زندگی شما دارد. به طور کلی، انگلستان در مقایسه با سایر کشورهای اروپای غربی، با هزینه‌های زندگی کمتر از کشورهای توسعه‌یافته مانند سوئیس و دانمارک، اما سبک زندگی معادل بالاتری نسبت به اسپانیا و پرتغال، در سطح متوسط قرار دارد.

آیا می توانم با ۱۵۰۰ دلار در ماه در انگلستان زندگی کنم؟

با اجاره یک ملک مشترک در خارج از شهرهای بزرگ و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می توانید با پرداخت ماهیانه ۱۵۰۰ دلار در انگلستان زندگی راحتی داشته باشید. طبق گفته SpareRoom – بزرگترین پلت فرم اقامتی مشترک در بریتانیا – میانگین هزینه اجاره ماهانه یک ملک مشترک در یورکشایر و هامبرساید ۴۰۰ پوند (۶۰۹.۶۱ دلار) در ماه است. هزینه زندگی برای یک فرد یا دانشجو، بدون شهریه، در هال ۶۱۴.۳۰ پوند (۷۳۷.۷۳ دلار) ماهانه است. برای شخصی که یک اتاق در هال اجاره می کند، متوسط هزینه زندگی ۹۱۴.۳۰ پوند (۱۳۴۷.۳۴ دلار) خواهد بود که شامل اجاره و خدمات اولیه می شود.

میانگین هزینه ماهانه زندگی در انگلستان چقدر است؟

هزینه زندگی در انگلیس

 

بر اساس داده های Numbeo، میانگین هزینه زندگی در بریتانیا با اجاره به شرح زیر است:

  • ۴۰ پوند (۴۸۰۸.۵۲ دلار) برای یک خانواده چهار نفره که در یک آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر زندگی می کنند و ۳۶۱۱.۰۹ پوند (۴۳۳۷.۳۲ دلار) برای یک خانواده چهار نفره که در یک آپارتمان سه خوابه خارج از مرکز زندگی می کنند.
  • ۶۸ پوند (۱۹۳۴.۶۰ دلار) برای فردی که در یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر زندگی می کند و ۱۴۰۱.۱۴ پوند (۱۶۸۲.۹۲ دلار) برای فردی که در آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز زندگی می کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *