بورسیه تحصیلی انگلستان برای دانشجویان بین المللی بسیار متنوع هستند. بورسیه تحصیلی در دانشگاه های انگلستان می تواند برای دانشجویان بین المللی که در انگلستان تحصیل می کنند بسیار سودمند باشد.

بورسیه ها به دانشجویان بین المللی که ممکن است به منابع  مالی مشابه دانشجویان داخلی دسترسی نداشته باشند، کمک مالی می کند. هزینه های تحصیل برای دانشجویان بین المللی بالاتر است و هزینه سفر به خارج کشور  برای تحصیل در دانشگاه های انگلستان می تواند با ارائه حمایت های مالی حیاتی، بار مالی تحصیل در خارج از کشور را جبران کند.

 

جستجوی بورسیه تحصیلی دانشگاه انگلستان

 

 

جستجوی بورسیه تحصیلی دانشگاه انگلستان

 

 

 

آیا به دنبال کمک هزینه تحصیلی، کمک هزینه یا کمک هزینه تحصیلی برای کمک به تحصیلات خود در انگلستان هستید؟

بورسیه ها به دانشجویان بین المللی کمک می کند تا به تحصیلات و آموزش هایی دسترسی پیدا کنند که ممکن است در غیر این صورت نتوانند از عهده پرداخت آن برآیند و به آنها کمک می کند تا مهارت ها و دانشی را توسعه دهند که می تواند به فرصت های شغلی بهتری منجر شود. بسیاری از بورسیه های تحصیلی برای حمایت از دانش آموزان در زمینه ها یا صنایع خاص طراحی شده اند و فرصت های آموزشی و شبکه سازی لازم را برای موفقیت در مشاغل انتخابی خود در اختیار آنها قرار می دهند.

 

انواع بورسیه های بین المللی

بورسیه های تحصیلی انگلیس

 

 

 

انواع بسیاری از بورسیه های تحصیلی در انگلستان برای دانشجویان بین المللی در دسترس است. توجه بدین نکاه حائز اهمیت است که در دسترس بودن بورسیه تحصیلی انگلستان و معیار های واحد شرایط بودن آن در بین دانشگاه ها و أنواع رشته های تحصیلی در این کشور بسیار متفاوت باشد. اما مشاوران استادی پلن می توانند به شما در یافتن نوع بورس تحصیلی مناسب برای دوره خود کمک کنند.

– بورسیه های تحصیلی خاص دانشگاه

بسیاری از دانشگاه های انگلستان بورسیه های تحصیلی را به طور خاص برای دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی ارائه می دهند. این بورسیه ها اغلب مبتنی بر شایستگی هستند و می توانند بخشی یا تمام هزینه های تحصیل را پوشش دهند.


– بورسیه های دولتی

دولت انگلستان و آژانس های آن نیز به دانشجویان بین المللی بورسیه می دهند. بورسیه های محبوب دولت شامل بورسیه های Chevening و بورسیه های مشترک المنافع است.


بورسیه تحصیلی خصوصی

سازمان های خصوصی، بنیادها و شرکت ها نیز به دانشجویان بین المللی بورسیه می دهند. این بورسیه ها معمولا بر اساس شایستگی علمی، نیاز مالی یا ترکیبی از هر دو است.

بورسیه های موضوعی

برخی از بورسیه های تحصیلی برای دانشجویانی که قصد مطالعه یک موضوع خاص را دارند در دسترس است. به عنوان مثال، بورسیه هایی برای دانشجویانی که قصد تحصیل در رشته های مهندسی، بازرگانی یا پزشکی را دارند وجود دارد.

 

 

بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی در انگلستان

بورسیه های تحصیلی انگلیس

 

تقریباً تمام دانشگاه های انگلستان بورسیه های تحصیلی در مقطع کارشناسی را برای دانشجویان بین المللی در انگلستان ارائه می دهند. با پوشش هزینه های تحصیل و هزینه های زندگی و سفر، با یک مشاور SI-UK پرس و جو کنید تا در مورد یافتن بورسیه تحصیلی مناسب در مقطع کارشناسی برای نیازهای خود بیشتر بدانید.

 

بورسیه های کارشناسی ارشد در انگلستان

– بورسیه های Chevening

اینها بورسیه هایی با بودجه کامل هستند که به افراد برجسته از سراسر جهان برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یک ساله در هر رشته ای در هر دانشگاه بریتانیا تعلق می گیرد.

– بورسیه های مشترک المنافع

این بورسیه ها توسط دولت بریتانیا تامین می شود و به شهروندان کشورهای مشترک المنافع برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا تعلق می گیرد.

– بورسیه های Erasmus Mundus

این بورسیه‌ها به طور کامل برای دانشجویان بین‌المللی برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا در چندین دانشگاه در سراسر اروپا، از جمله دانشگاه‌های بریتانیا، هستند.

– بورسیه های فولبرایت

این بورسیه ها توسط دولت ایالات متحده تامین می شود و به شهروندان برجسته ایالات متحده برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا در بریتانیا اعطا می شود.

بورسیه های بزرگ شورای بریتانیا

اینها بورسیه هایی هستند که توسط شورای بریتانیا با همکاری دانشگاه های بریتانیا به دانشجویان بین المللی از کشورهای مختلف برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در هر زمینه ای ارائه می شود.

 بورسیه های گیتس کمبریج

این بورسیه‌هایی هستند که به طور کامل به متقاضیان برجسته از هر کشوری برای ادامه تحصیلات تکمیلی تمام وقت در دانشگاه کمبریج اعطا می‌شوند.

 

– بورسیه های رودز

اینها بورسیه هایی هستند که به طور کامل به دانشجویان استثنایی از سراسر جهان برای ادامه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آکسفورد اعطا می شوند.

شرایط واجد شرایط بودن بورسیه

بورسیه های تحصیلی انگلیس

 

شرایط واجد شرایط بودن برای اخذ بورسیه تحصیلی در انگلستان بسته به نوع بورس تحصیلی، مبلغ و موسسه ارائه دهنده بورسیه متفاوت است.

به طور کلی، اکثر بورسیه ها از داوطلبان می خواهند که حداقل معدل (GPA) یا پیشرفت تحصیلی در یک حوزه موضوعی خاص داشته باشند. همچنین متقاضیان باید مهارت خود را در زبان انگلیسی از طریق آزمون های استاندارد انگلیسی نشان دهند.

برای واجد شرایط بودن برای بورسیه تحصیلی، ابتدا باید در یک موسسه بریتانیا پذیرفته شوید و متقاضیان ممکن است نیاز به ارائه توصیه نامه از معلمان، استادان یا سایر متخصصان داشته باشند. برخی از بورسیه‌ها همچنین از دانش‌آموزان می‌خواهند که مقالات یا بیانیه‌های شخصی را که اهداف و دستاوردهای تحصیلی خود را مشخص می‌کند، ارسال کنند.

درخواست برای بورسیه دانشگاه انگلستان

SI-UK می تواند به دانشجویان بین المللی علاقه مند به تحصیل در انگلستان کمک کند تا بورسیه های تحصیلی، بورسیه ها و بودجه را تامین کنند. رابطه نزدیک SI-UK با دانشگاه های بریتانیا، همراه با منابع عظیم ما، به این معنی است که همه متقاضیان شایسته می توانند بورسیه تحصیلی مناسب را برای بهره مندی از آینده خود بیابند.

سخن پایانی

ما در این مقاله شما را با انواع بورسیه های تحصیلی انکلستان آشنا کردیم.

مشاوران استادی پلن ارائه اطلاعات به روز در مورد بورسیه های محلی و ملی را در اختیار شما می‌گذارد. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد بورسیه ها و بودجه در دانشگاه های انگلستان هستید، امروز مشاوره رایگان خود را در استادی پلن ترتیب دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *