هزینه های زندگی در استرالیا

 

 

کشور استرالیا، با ارائه ی امکانات فوق العاده و خدمات بی نظیر خود، هر کسی را برای مهاجرت وسوسه می کند! اما قبل از مهاجرت و ورود به استرلیا باید به فکر بودجه ی خود و هزینه های زندگی در آن باشیم. در این مقاله به شما کمک میکنیم تا با هزینه های زندگی در استرالیا بیشتر آشنا شوید. با ما همراه باشید.

 

 

 

هزینه های تحصیل در استرالیا

 

 

به طور کلی هزینه ی تحصیل در دانشگاه های استرالیا نسبت به سایر کشور های جهان کمی بالا تر است. مثلا در دانشگاه های دولتی، شهریه ی دوره ی کارشناسی، سالانه بین ۲۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰ دلار استرالیا است. همچنین این هزینه برای ارشد و دکتری بین ۲۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار استرالیا می باشد. هزینه ی تحصیل در نیز دانشگاه های خصوصی کمی گران تر است. اما اصلا جای نگرانی نیست!! چرا که دولت و دانشگاه های استرالیا، با در نظر گرفتن بورسیه های تحصیلی فوق العاده برای دانشجویان بین المللی در تامین هزینه های زندگی و تحصیل آنان، کمک زیادی کرده اند. تنها کافی است که جزء دانشجویان ممتاز باشید! به راحتی می توانید از انواع بورسیه های تحصیلی ویژه و فوق العاده بهره مند شوید.

 

برای مشاهده بهترین شهر های استرالیا برای زندگی و کار کلیک نمایید.

 

 

هزینه ی اسکان در استرالیا

 

ارزان ترین مکان برای اسکان دانشجویان بین المللی، استفاده از خوابگاه های دانشجویی است. هزینه ی این خوابگاه ها از ۴۴۰ دلار استرالیا در ماه شروع می شود‌. اگر هم مایل به اجاره ی آپارتمان هستید و تمایل ندارید که در خوابگاه زندگی کنید، گزینه های مختلفی پیش روی شما است! در استرالیا هزینه ی اجاره ی آپارتمان یک خوابه، ۱۳۰۰ دلار ( در خارج از مرکز شهر) و در مرکز شهر ۱۱۷۵۰ دلار می باشد.

 

برای مشاهده ۱۰ دانشگاه برتر استرالیا کلیک نمایید.

 

 

هزینه ی بهداشت و درمان در استرالیا

 

به عنوان یک دانشجوی بین المللی، قبل از ورود به استرالیا باید برای بیمه ی درمانی خود اقدام کنید. این بیمه برای تامین هزینه های درمانی و پزشکی شما در بیمارستان و مطب های استرالیا است. بعضی از دانشگاه ها نیمی از هزینه های درمانی و بیمه ی شما را پوشش می دهند.

 

برای مطالعه شرایط دبیرستان های استرالیا کلیک نمایید.

 

 

 

 

هزینه ی خوراک در استرالیا
هزینه ی خوراک در استرالیا

 

 

 

 

هزینه ی خوراک در استرالیا

 

 

اگر می خواهید که هزینه ی مواد غذایی شما ارزان تر باشد می توانید از سوپر مارکت های استرالیا خرید کنید. با خرید از سوپر مارکت ها تقریبا هزینه ی خرید شما ماهانه بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ دلار استرالیا است. اما اگر بخواهید از رستوران ها استفاده کنید، تقریبا برای هر وعده ی غدایی باید ۱۸ دلار استرالیا بپردازید.

 

برای مطالعه شرایط ارزان ترین شهرهای استرالیا برای تحصیل و زندگی دانشجویی کلیک نمایید.

 

 

 

 

متوسط کل هزینه های زندگی در استرالیا

 

به طور کلی، هزینه های زندگی در شهر های کوچک استرالیا، از ۱۲۰۰ دلار استرالیا شروع می شود. در حالی که این هزینه در شهر های بزرگ  حداقل ۱۵۰۰ دلار استرالیا است.

اگر در رابطه با هزینه های تحصیل و زندگی در استرالیا به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می توانید با مشاورین مجموعه ی استادی پلن تماس حاصل بفرمایید.

 

 

 

برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی به صفحه ی  رزرو وقت مشاوره مراجعه کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *