تحصیل در بهترین شهر های استرالیا

 

 

هفت شهر برتر استرالیا در میان ۷۵ شهر مهم در رتبه ی بندی QS سال ۲۰۱۶ قرار دارند. شهر های دانشجویی استرالیا به عنوان جذاب ترین مکان های تحصیلی خارج از کشور شناخته می شوند. اگر به دنبال ارائه ی با کیفیت ترین خدمات آموزشی در خارج کشور هستید، حتما استرالیا را در گزینه های انتخابی خود قرار دهید. تحصیل در استرالیا یک تجربه ی منحصر به فرد را برایتان به ارمغان می آورد. چرا که دانشگاه های استرالیا اکثرا جزء‌ نامدار ترین های جهانی اند. حداقل دو دانشگاه از هر شهر استرالیا جزء برترین ها در سطح بین المللی هستند. با ما در ادامه ی مطالب همراه باشید تا با هر شهر بیشتر آشنا شوید.

 

 

 

۱. تحصیل در ملبورن

 

ملبورن که به عنوان پایتخت فرهنگی استرالیا شناخته می شود، رتبه ی دوم را در بین شهر های دانشجویی استرالیا دارد. این شهر هفت دانشگاه بین المللی دارد که در رتبه بندی های جهانی دارای جایگاه ویژه ای هستند. ملبورن، شهری است چند فرهنگی که دانشجویان زیادی را از اقصی نقاط جهان به خود جلب می کند. قدرت اقتصادی و اشتغال فوق العاده ی ملبورن هم محبوبیت آن را دو چندان کرده است.

 

برای مطالعه شرایط هزینه تحصیل در استرالیا کلیک نمایید. 

 

 

 

۲.تحصیل در سیدنی

 

سیدنی هم همانند ملبورن سرشار است از دانشگاه های بی نظیر و فوق العاده در سطح بین المللی. سیدنی، از نظر شهر های دانشجویی استرالیا رتبه ی چهارم را دارد. دو دانشگاه از مجموعه دانشگاه های سیدنی نیز جزء‌ ۵۰ دانشگاه برتر جهان در رتبه بندی QS سال ۲۰۱۶ بوده اند. جالب است بدانید که  سیدنی، قطب اقتصادی و مالی استرالیا شهر است. کیفیت بالای زندگی در سیدنی، فضای سرسبز بی نظیر سواحل دیدنی و جذاب و فضاهای سبز بسیار زیبا از این شهر بهشتی می سازد که رویای بسیاری از دانشجویان ایرانی است!!

 

برای مطالعه شرایط تحصیل پزشکی در استرالیا کلیک نمایید. 

 

 

 

تحصیل در استرالیا
تحصیل در استرالیا

 

 

 

 

۳. تحصیل در کانبرا

 

کانبرا، پایتخت استرالیا و یکی از محبوب ترین شهر های دانشجویی استرالیا به شمار می رود. رتبه ی هفتم را در بین شهر های دانشجویی استرالیا دارد. دانشگاه ملی استرالیا که برترین دانشگاه این کشور است نیز در کانبرا قرار دارد. رتبه ی این دانشگاه در رتبه بندی جهانی QS در سال ۲۰۱۶، ۱۹ ام بوده است. پس اصلا جای تعجب ندارد که کانبرا جزء مطلبوت ترین و دانشجو پذیر ترین شهر های جهان باشد. بسیاری از دانشجویان این شهر بین المللی هستند. جاذبه های دیدنی و مناظر طبیعی بسیار جذاب این شهر هم از دیگر عوامل پر طرفدار بودن آن برای ادامه تحصیل و مهاجرت است. برای مثال دریاچه ی شگفت انگیز کانبرا از جمله این جاذبه ها است.

برای اطلاع از شرایط مهاجرت به استرالیا کلیک نمایید. 

 

 

 

 

۴‌. تحصیل در بریزبن

 

 

شهر بعدی پر افتخار و ستاره دار در استرالیا که بسیار محبوب هم هست، بریزبن نام دارد. در این شهرِ دانشجویی، سه دانشگاه مشهور واقع شده که در بین دانشجویان بین المللی بسیار پر طرفدار هستند. ترکیب فضای زیبای شهر، سواحل خیره کننده و موقعیت اقتصادی بی نظیر بریزبن آن را به یکی از توریستی ترین شهر های دانشجویی استرالیا تبدیل کرده.

 

 

 

۵. تحصیل در آدلاید

 

یکی دیگر از بهترین شهر های دانشجویی استرالیا آدلاید است. آدلاید از نظر رتبه بندی در بین شهر های دانشجویی رتبه ی ۲۶ ام را دارا است. فضاهای باز، پارک ها و محیط فوق العاده ی این شهر، آن را منحصر به فرد کرده‌. تپه های آدلاید برای پیاده روی، دوچرخه سواری و تماشای حیات وحش بسیار زیبا و مناسب هستند. سه دانشگاه برتر آدلاید در رتبه بندی جهانی QS سال ۲۰۱۵ جزء ۵۵۰ دانشگاه برتر جهان شناخته می شوند.

 

 

 

۶. تحصیل در پِرت

 

شهر پِرت با ویژگی های مطلوب و منحصر به فردی که دارد نیز به یکی از بهترین شهر های دانشجویی استرالیا تبدیل شده. در پرت سه دانشگاه واقع شده که همگی در رتبه بندی QS سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۵ جزء نامدار ترین ها هستند. آب و هوای مطلوب، جاذبه های تفریحی و گردشگری بسیار شگفت انگیز در پرت نیز محبوبیت و شهرت آن را دوچندان می کند‌.

 

برای مطالعه هزینه های زندگی در استرالیا کلیک نمایید.

 

 

 

۷. تحصیل در گولد کُست ( ساحل طلا، Gold coast)

 

و اما آخرین شهر برترین دانشجویی استرالیا گولد کُست است. مطمئنا نباید از شهری به این زیبایی جذابیت غافل شوید! گولد کست که در بین بهتربن شهر های دانشجویی استرالیا رتبه ی ۶۹ را دارد، در کوُینزلند در جنوب بریزبن واقع شده. علاقه مندان به موج سواری و سواحل دوستان بدون شک در این شهر فوق العاده بسیار لذت می برند. مناطق سرسبز، کوه های متعدد، پارک های ملی، جنگل های زیبا و نیمه ی گرمسیری این شهر هم به شهرت آن می افزاید.

 

اگر در رابطه با مهاجرت و ادامه ی تحصیل در استرالیا به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید با تیمِ حرفه ای مشاورین مجموعه ی استادی پلن تماس حاصل بفرمائید‌.

 

 

برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی به صفحه ی  رزرو وقت مشاوره ویزای تحصیلی مراجعه کنید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *