بهترین دانشگاه های اتریش

 

 

 

کشور اتریش با وجود کوچک بودن از نظر مساحت دانشگاه های بی نظیری دارد. مناظر طبیعی بکر و دیدنی، مشاهیر معروف و جذابیت های اتریش همگی دانشجویان زیادی را به این کشور جذب می کند. سطح علمی اکثرِ دانشگاه های این کشور با ایالات متحده و انگلیس قابل مقایسه است. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین دانشگاه های اتریش آشنا شوید.

 

 

 

 

۱.دانشگاه وین

 

اگر می خواهید در یکی از قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه های اروپا تحصیل کنید، این مرکز بهترین گزینه برای شما است. دانشگاه وین با رتبه ی ۱۵۴ در رتبه بندی QS برترین دانشگاه در اتریش می باشد. همچنین به دو زبان آلمانی و انگلیسی مدرک ارائه می کند. حدودا ۹۴۰۰۰ دانشجو دارد و جزء پر جمعیت ترین هایِ اروپا به حساب می آید. این مرکز ۱۵ جایزه ی نوبل دریافت کرده. پردیس های دانشگاهی گسترده ای از دانشگاه وین در ۶۰ کشور دنیا قرار دارد.

برای مطالعه کامل شرایط دانشگاه پزشکی وین – Medical University of Vienna کلیک نمایید. 

 

 

 

 

 

تحصیل در دانشگاه صنعتی وین
تحصیل در دانشگاه صنعتی وین

 

 

 

۲. دانشگاه صنعتی وین

 

 

دانشگاه صنعتی رتبه ی ۱۸۲ جهانی را دارد. در سال ۱۸۱۵ تاسیس شده و از معتبر ترین مراکز آموزشی اروپا است. اگر جزء بچه های فنی مهندسی و علوم طبیعی (تجربی) هستید، می توانید این مرکز را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید. این موسسه حدودا ۲۹۹۰۰ دانشجو از سراسر جهان دارد‌. دانشگاه صنعتی در پایتخت اتریش، (وین) واقع شده و همین مساله باعث می شود که دانشجویان با فرهنگ زیبا و متمدن اتریش بیشتر آشنا شوند.

برای مطالعه شرایط تحصیل در دانشگاه فنی وین – TU Wien کلیک نمایید. 

 

 

 

 

 

۳.دانشگاه اینسبروک

 

 

رتبه ی این دانشگاه در سطح جهانی ۲۸۶ است. از نظر تعداد دانشجویان بین المللی و اعضای هیئت علمی جزء ممتاز ترین دانشگاه های اروپا به حساب می آید. تعداد کل دانشجویان این دانشگاه ۲۸۰۰۰ نفر است‌. مدیرانِ این موسسه امکانات فراوانی به دانشجویان خود ارائه می کنند.  با توجه به منطقه ی کوهستانیِ این دانشگاه ورزش های برفی بسیاری در اینجا انجام می شود‌‌. همچنین به هوشمندانه ترین حالتِ ممکن تحقیقات و پژوهش های فراوانی در کوهستان های این منطقه انجام می شود. پس اگر اهل تحقیق و جست و جو هستید، حتما این دانشگاه را در اولویت های خود قرار دهید.

 

 

 

 

 

 

تحصیل در دانشگاه گراتس
تحصیل در دانشگاه گراتس

 

 

 

 

۴. دانشگاه گراتس

 

 

دانشگاه گراتس در سال ۱۵۸۵ تاسیس شده و دومین دانشگاه قدیمی در اتریش است. رتبه ی ۴۸۰ جهانی و ۳۲۵۰۰ دانشجو دارد. از نظر تعداد دانشجویان هم، این موسسه دومین دانشگاه بزرگ اتریش به حساب می آید. دانشکده ی پزشکی گراتس هم مانند اینسبروک جدا شده است. اکنون این مرکز با دانشگاه صنعتی اتریش در رشته های علوم طبیعی (تجربی) و بیولوژیکی  همکاری می کند‌.

 

برای مطالعه کامل شرایط دانشگاه تکنولوژی گراتس – TU Graz University کلیک نمایید. 

 

 

 

 

سایر دانشگاه های بین المللی

 

 

از دیگر دانشگاه های معروف و بین المللی در اتریش، می توان به دانشگاه یوهانس کپلر لینز، دانشگاه کلاگنفورت و دانشگاه پاریس لودرون سالزبورگ اشاره کرد.

اگر برای ادامه تحصیل در دانشگاه های اتریش به اطلاعات و راهنمایی های بیشتر نیاز دارید، می توانید با مشاورین مجموعه ی استادی پلن تماس بگیرید.

 

 

 

برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی به صفحه ی  رزرو وقت مشاوره ویزای تحصیلی مراجعه کنید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *