دوره زبان انگلیسی در هلند

 

 

یادگیری زبان هلندی برای تحصیل و زندگی در هلند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. منتها زبان انگلیسی نیز برای زندگی در کنار هلندی ها از جایگاه مهمی دارد. در این مقاله قصد داریم که در رابطه با دوره های زبان انگلیسی در هلند برایتان توضیح دهیم. از نحوه ی آموزش زبان‌ انگلیسی در هلند گرفته تا مدارس بریتانیایی‌. حتی چگونگی صحبت کردن و ارتباط با مهاجران و افراد محلی نیز در اینجا برایتان شرح داده می شود. با ما تا انتهای این مطالب جذاب و خواندنی همراه باشید.

 

 

 

هلندی ها اکثرا به زبان انگلیسی تسلط دارند!

 

اگر در سال های اخیر در هلند زندگی کرده باشید حتما این جمله شنیده را شنیده اید: “اینجا همه انگلیسی صحبت می کنند!” بیشتر مهاجران در هلند بر این باور اند که هلندی ها اکثرا انگلیسی صحبت می کنند. هلندی ها به مهارت بالای خود در زبان انگلیسی در سراسر جهان شهره ی عام و خاص هستند. پس از زبان‌ هلندی، انگلیسی را به عنوان بهترین زبان دوم صحبت می کنند!! به گفته ی ساندرا دی بِر سِر، رئیس مرکز زبان بریتانیایی در هلند (BSN) دلایل زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی در هلند وجود دارد‌. یکی از مهم ترین های آن ها، چند فرهنگی بودن این کشور است‌. در هلند زبان انگلیسی بهترین برای ارتباطات، حضور در اجتماع و تجارت است.

بنابرابن، یادگیری زبان انگلیسی در هلند به شما کمک بسیار زیادی می کند. اگر انگلیسی بلد باشید راحت تر می توانید کار پیدا کنید. دوستان بیشتر و روابط عمومی بهتری داشته باشید و انگلیسی به طور کلی بر کیفیت زندگی تان در هلند بسیار موثر خواهد بود!

 

 

 

مدارس بریتانیایی در هلند

 

یکی روش های یادگیری دوره زبان انگلیسی در هلند، تحصیل در مدارس بریتانیایی در هلند است. این مدارس ۸۰ سال است که به کودکان ۳_۱۸ ساله آموزش های بین المللی فوق العاده ای را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. همچنین این مدارس دوره هایی را برای آموزش بزرگسالان برگزار می کنند‌. این دوره های آموزشی شامل درس هایی مثل انگلیسی عمومی و تجاری، دوره های آمادگی آزمون، برنامه های فشرده ی تابستانی و درس های خصوصی هستند‌.

 

برای مطالعه شرایط تحصیل در مدارس هلند کلیک نمایید و همچنین برای جستجو دانشگاه های هلند و مطالعه شرایط آن ها کلیک نمایید.

 

 

 

همین امروز انگلیسی را فرا بگیرید!

 

یکی از مزیت های دوره زبان انگلیسی در هلند،‌ نحوه ی ارتباط گرفتن و صحبت کردن با افراد است. اگه فقط چند روز در هلند زندگی کنید خودتان متوجه این مساله می شوید. زبان هلندی خیلی با زبان انگلیسی ترکیب شده. حتی در گفتن کلمات متداولی مثل “مطمئنا”، “متشکرم” به زبان هلندی بسیار شبیه انگلیسی است. کودکان هلندی از سنین پایین هر دو زبان انگلیسی و هلندی را فرا میگیرند. حتی تابلو ها در خیابان و منوی رستوران ها نیز به دو زبان انگلیسی و هلندی نوشته می شوند‌. همچنین فیلم های هلند نیز به دو زبان هلندی و انگلیسی دوبله و زیر نویس می شوند.

 

 

 

دوره زبان در هلند
دوره زبان در هلند

 

 

 

 

آموزش زبان در آموزشگاه های هلند

 

مهم ترین دوره های زبان در هلند در آموزشگاه های آن برگزار می شوند. در این موسسات، آموزش ها برای بزرگسالان اختصاصی انجام می شود. شرکت این در کلاس ها به مهاجران کمک بسیار زیادی می کند. برای مثال می توانند به راحتی کار پیدا کنند. در دانشگاه ثبت نام کنند. با افراد بیشتری در ارتباط باشند. دوستان بیشتری پیدا کنند و به خوبی به زبان انگلیسی صحبت کنند. همچنین، فرصت های شغلی بسیار بیشتری در اختیارشان خواهد بود!

برای مطالعه شرایط تحصیل در هلند کلیک نمایید. 

 

دوره زبان انگلیسی در شرکت های تجاری

 

دوره زبان انگلیسی در هلند، جزء‌ بخش های مهم تجارت و بیزنس است‌. اکثر شرکت ها در بخش های مختلف خرید و فروش نیارمند کارمندانی هستند که به زبان انگلیسی مسلط اند. از طرفی کشور هلند نیز جزء مهم ترین کشور ها در امر تجارت می باشد. به همین خاطر، یادگرفتن زبان انگلیسی از اساس های کار کردن در هلند است.

 

 

 

آموزش امتحانات زبان انگلیسی در هلند

 

 

آموزش زبان برای امتحاناتی مثل آیلتس و تافل نیز جزء‌ مهم ترین بخش های دوره زبان در هلند است. از طرفی تمامی مدارس هلند بر اساس استاندارد های مشترک اروپایی با مرجع GEFR کار می کنند‌. GEFR معیاری است جهانی، برای سنجش سطح تسلط شما به زبان انگلیسی.

 

درباره ی دوره زبان انگلیسی در هلند به اطلاعات بیشتری نیاز دارید؟! می توانید به مشاورین مجموعه استادی پلن تماس حاصل بفرمایید! کارشناسان استادی پلن در زمینه مهاجرت به هلند تجربه ی فراوانی دارند. قطعا می توانند بهترین راهنمایان شما باشند.

 

مطالب مرتبط: هزینه های تحصیل و زندگی در آمستردام | وقت سفارت هلند  | پاسخ به سوالات متداول در زمینه تحصیل در هلند | تحصیل دندانپزشکی در هلند

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *