میانگین درآمد در هلند

 

 

 

زندگی شما در یک کشور دیگر با تغییرات باورنکردنی همراه است. مهاجرت به برنامه ریزی های بسیاری نیاز دارد چرا که زندگی در یک کشور دیگر با زندگی در کشور اصلی شما متفاوت است. از میان تمام معیارهایی که لازم است در نظر گرفته شود، انتظاراتی که در مورد حقوق و دستمزد وجود دارد در صدر قرار دارد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با شرایط میانگین درآمد در هلند آشنا کنیم.

همه ی افراد واریز حقوق به حسابشان را دوست دارند. بیشتر افرادی که قصد مهاجرت دارند می خواهند بدانند که حقوق دریافتی آن ها در کشور مقصد، مبلغ منصفانه و دقیقی است یا خیر. برای همین هم، آگاهی از میانگین نرخ دستمزد در بخش های مختلف هلند برای افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند ضروری است. در مقاله ای امروز قصد داریم که شما را در درک چگونگی محاسبه حقوق و دستمزد کار در هلند و انتظارات حقوقی از صنعت و حرفه تان راهنمایی کنیم.

 

 

پاداش ها در هلند 

 

علاوه بر پاداش استانداری که در تعطیلات به شما ارائه می شود، برخی از کارفرمایان در هلند یک پاداش اضافی نیز برای کارمندان در نظر می گیرند. به عنوان مثال، مهاجران ماهر در هلند می توانند از یارانه ها و پاداش های اضافی از جمله کمک به نقل مکان و تهیه ی مسکن بهره مند شوند.

برخی از کارمندان نیز می توانند از مزیت هایی مانند ماشین شرکت و یا خط تلفن آن جا استفاده کنند. البته این امر کاملا به شرکت بستگی دارد. با این حال، تامین هزینه ی مربوط به سفر و همچنین تامین هزینه های مربوط به رفت و آمد کارمند توسط کارفرمایان بسیار رایج است.

 

 

 

حداقل دستمزد در هلند

 

 

با یک نگاه و بررسی کوتاه حداقل دستمزد ها در یک کشور، می تواند چیزهای زیادی درباره ی استاندارد زندگی در آن کشور را دریافت. در هلند، دولت معیارهای دستمزد در کشور را دو بار در سال مورد بررسی قرار می دهد و حداقل دستمزدها را بر اساس آن تنظیم می کند. در حال حاضر، حداقل دستمزد در هلند ماهیانه ۱,۶۳۵.۶۰ یورو به طور ناخالص است. اگر سن شما کمتر از ۲۱ سال باشد، این مبلغ متناسب با سن شما کاهش پیدا می کند.

 

برای مطالعه هزینه های تحصیل و زندگی در آمستردام کلیک نمایید.

 

 

 

 

میانگین حقوق به تفکیک بخش های مختلف در هلند

 

 

شاید برای شما جالب باشد که بدانید متوسط درآمد در این کشور آنقدر ها هم “متوسط ” نیست.

مبالغ ارائه شده در این مقاله به متداول ترین حقوق در هر شغل اشاره دارد و برای سنجش درآمد مورد انتظار مقدار خوبی محسوب می شود. علاوه بر این، در نظر گرفتن معدل به جای میانگین این نکته را در نظر می گیرد که چگونه درآمد یک فرد بسیار ثروتمند بر این تعداد تاثیر قابل توجهی می گذارد. معدل ، متوسط حقوق و دستمزد همه ی شهروندان هلند را در نظر می گیرد. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم میزان حقوق در هلند به نوع کار انجام شده بستگی دارد.

Centraal Planbureau (CPB)  یک سازمان دولتی است که مسئولیت تجزیه و تحلیل سیاست های اقتصادی در هلند را بر عهده دارد. از سال ۲۰۱۹ ، این سازمان حقوق کارمندان در هلند را تحت عنوان متوسط درآمد ناخالص سالانه، به اندازه ی ۳۶.۰۰۰ یورو (یا حدود ۲.۷۷۰ یورو در ماه) ثبت کردند. در ادامه بیشترین میزان حقوق برای کارمندان به تفکیک صنعت را بیان کرده ایم:

 

 

موسیقی €۱.۲۰۰
هنر/طراحی بصری €۱.۳۰۰
مدیریت گردشگری €۱.۴۰۰
تاریخ هنر و باستان شناسی €۱.۸۰۰
زبان های دیگر €۱.۸۵۰
انگلیسی €۲.۰۵۰
تجارت و زبان های بین المللی €۲.۰۵۰
املاک و مستغلات و کارگزاری €۲.۱۰۰
حسابداری €۲.۳۰۰
نجار €۲.۳۰۰
مکانیک €۲.۳۵۰
معمار €۲.۴۰۰
اقتصاد بازرگانی €۲.۵۰۰
منشی €۲.۵۰۰
IT €۲.۶۰۰
راننده اتوبوس €۲.۶۳۰
دامپزشکی €۲.۸۰۰
افسر پلیس €۳.۱۰۰
داروسازی €۳.۲۰۰
دستیار دارویی €۳.۳۰۰
خبرنگار €۳.۷۰۰
متخصص سخت افزار €۳.۸۰۰
دندان پزشکی €۴.۰۰۰
برنامه نویس €۴.۳۰۰
پروفسور €۵.۰۰۰
مدیر فروش بالا €۷.۲۰۰

 

 

 

برای مطالعه بورسیه های تحصیلی هلند کلیک نمایید.

 

البته، در نظر داشته باشید که میزان حقوق پرداختی در هلند با توجه به محل زندگی شما می تواند بسیار بالا یا نسبتا پایین به نظر برسد؛ بنابراین مقایسه کردن آن ها با تجربیات محدودی که در خارج از هلند دارید کار عاقلانه ای نیست.

با این  وجود، می توانید اطمینان داشته باشید که میزان حقوق و دستمزد در هلند در برابر هزینه های کل زندگی تعادل خوبی دارد. این بدان معنا است که فارغ از نوع صنعت و یا سطح تجربیات شما، می توانید ضمن پیشرفت در زمینه ی شغلی خود در هلند، کیفیت زندگی خوبی نیز با حقوق دریافتی خود داشته باشید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مقالات کشور هلند

635.60 یوروپاداش ها در هلندحداقل دستمزد در هلندحداقل دستمزد در هلند ماهیانه 1حقوق برنامه نویس در هلندحقوق بیکاری در هلندحقوق خلبانان در هلندحقوق دانشجویی در هلندحقوق دریافتی در هلندحقوق رشته پزشکی در هلندحقوق رشته حقوق در هلندحقوق رشته عمران در هلندحقوق رشته معماری در هلندحقوق کارمندان در هلندحقوق مهندسان در هلندسازمان حقوق کارمندان در هلندسیاست های اقتصادی در هلندکارفرمایان در هلندمتوسط حقوق و دستمزد همه ی شهروندان هلندمحاسبه حقوق و دستمزد کار در هلندمرکز Centraal Planbureau (CPB)مهاجران ماهر در هلندمیانگین حقوق به تفکیک بخش های مختلف در هلندمیانگین حقوق دانشجویان در هلندمیانگین حقوق در هلندمیانگین درآمد خلبانان در هلندمیانگین درآمد دانشجویان در هلندمیانگین درآمد در هلندمیانگین درآمد در هلند - سال 2020میانگین درآمد در هلند - سال 2021میانگین درآمد رشته پزشکی در هلندمیانگین درآمد فارغ التحصیلان در هلندمیانگین درآمد کا آزاد در هلندمیانگین درآمد کار آزاد در هلندمیانگین درآمد کارمندان در هلندمیانگین درآمد مهندسان در هلندمیزان حقوق پرداختی در هلندنیروی کار در هلند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *