برترین دانشگاه های UK

 

 

آیا تا به حال به ادامه تحصیل در برترین دانشگاه های UK فکر کرده اید؟! بدون شک، ادامه تحصیل در مراکز آموزشی انگلستان آرزوی هر دانشجویی است. کشور های انگلیس، اسکاتلند و ولز (UK) در اروپا و جهان بهترین و ممتاز ترین دانشگاه ها را دارند. شما با انتخاب و سرمایه گذاری برای دریافت پذیرش از این مراکز عمومی قطعا می توانید آینده ی شغلی و تحصیلی خودتان را بیمه کنید. در این مقاله به ده دانشگاه برتر در UK اشاره می شود. با ما همراه باشید و ادامه ی این مطالب بی نظیر و کاربردی را از دست ندهید.

 

 

۱. دانشگاه آکسفورد

اولین و برترین دانشگاه انگلستان آکسفورد نام دارد. این مرکز تقریبا هر ساله جزء پنج دانشگاهِ برتر جهان می باشد. پذیرش گرفتن از این دانشگاه رویای هر دانشجویی است. چرا که نام پر آوازه و شهرتِ بی نظیری دارد. آکسفورد به دانشگاهِ نوابغ معروفه. برای مثال اولین واکسن کرونا توسط نخبه های همین دانشگاه ساخته شد!

 

۲. دانشگاه کمبریج

همیشه برای کسب مقام اول در رتبه بندی دانشگاه ها بین کمبریج و آکسفورد رقابت چشمگیری بوده. کمبریج امسال رتبه ی دوم در انگلستان و رتبه ی هفتم جهانی را کسب کرده. همچنین کمبریج از نظر شهرت علمی، اساتید هیئت علمی و پژوهش های مختلف رتبه ی بالایی در سطح جهانی دارد.

 

 

۳‌.  کالج امپریال لندن

این مرکز هم با دریافت مدال برنز انگلستان، جزء نامدار ترین هایِ UK می باشد. در سطح جهانی مقاله هشتم را دارد. از نظر سطح علمی مقام نهم جهانی را هم کسب کرده است.

 

 

 

۴. کالج دانشگاهی لندن (UCL)

این دانشگاه رتبه ی دهم جهانی را دارا است. از لحاظ سطح علمی دانشگاهی هم رتبه ی ۱۳ ام جهانی را کسب کرده‌.


برای کسب اطلاعات در خصوص ۷ شهر برتر دانشجویی UK در سال ۲۰۲۱ کلیک نمایید.

 

 

۵. دانشگاه ادینبورگ

در سطح UK این دانشگاه مقام پنجم و در جهان جزء بیست دانشگاه برتر است. همچنین ادینبورگ جزء تنها دانشگاه های اسکاتلندی است که در Uk در فهرست ۱۰ دانشگاه برتر واقع شده. اگر میخواهید بلافاصله پس از فارغ التحصیلی استخدام شوید، حتما این دانشگاه را جزء اولویت های خود قرار دهید. شهرت اصلی این موسسه در ابتدا برای متد آموزشی آکادمیک و پیشرفته و سپس برای استخدام فارغ التحصیلان است‌‌. از نظر سطح آموزشی رتبه ی ۲۵ ام و از نظر جذبِ نیرو پس از اتمام تحصیل ۳۱ ام است. دانشجویان این مرکز آنقدر با سواد و حرفه ای هستند که بلافاصله پس از اتمام دوره های تحصیلی، می توانند در هر کجا که بخواهند استخدام شوند.

 

 

۶. دانشگاه منچستر

دانشگاه منچستر هم از جمله بی نظیر ترین های انگلستان است. با رتبه ی ۲۷ ام در سطح جهانی همچنان می درخشد. کارفرمایان، نگاهِ ویژه ای به فارغ التحصیلان این مرکز دارند. همچنین از نظر اشتغال پس از فارغ التحصیلی، این موسسه رتبه ی ۲۱ امِ جهانی را دارد.

 

 

۷. کالجِ کینگِ لندن (KCL)

این کالج در انگلستان مقام هفتم را دارد. همچنین در سطح جهانی رتبه ی ۳۱ام را بدست آورده. کالجِ کینگ جزء چهار دانشگاه مستقر در لندن و ده دانشگاه ِ برتر انگلستان است. اگر مایل هستید که  در یکی از پنجاه دانشگاه ِ برتر جهان تحصیل کنید، می توانید برای دریافت پذیرش از این دانشگاه اقدام کنید.

برای مطالعه شرایط  تحصیل در ارزان ترین دانشگاه ها و کالج های انگلستان کلیک نمایید.

 

۸. دانشگاه اقتصاد و علوم سیاسی لندن

شاید اگر بخواهیم متنوع ترین مرکز آموزشی از نظر دانشجویان را نام ببریم، این دانشگاه در صدر جدول قرار بگیرد. در این موسسه انواع و اقسام ملیت ها و زبان ها دیده می شود‌. دانشجویان زیادی از سراسر جهان برای ادامه تحصیل این موسسه را انتخاب می کنند. این دانشگاه در انگلستان رتبه ی دهم و در سطح جهانی رتبه ی ۴۹ ام را دارا است.

برای مطالعه مقاله ۱۰ نکته که قبل از تحصیل در انگلستان باید بدانید!  کلیک کنید. 

 

 

 

۹. دانشگاه بریستول

این مرکز آموزشی در کشور انگلستان رتبه ی نهم و در سطح جهانی رتبه ی ۵۸ ام را دارا است. شهرت علمی بالایی دارد و از نظر رتبه ی علمی جهانی، مقام ۷۴ ام را دارد.

 

 

 

۱۰. دانشگاه وارویک

دانشگاه وارویک دهمین دانشگاه ِ معتبر در انگلیس است. دانشکده های بین المللی متعددِ این مرکز باعث شده تا همچنان در رتبه ی ۶۲ امِ جهانی بدرخشد.

 

اگر در رابطه با دانشگاه های برتر انگلستان به اطلاعات بیشتری نیازی دارید، می توانید با کارشناسان مجموعه ی استادی پلن تماس حاصل بفرمائید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *