معرفی بهترین بورسیه های کانادا

 

 

رویای تحصیل رایگان در کانادا را دارید؟ به دنبال دریافت بهترین بورسیه های دانشگاه های کانادا هستید؟ پس به این مقاله خوش آمدید. در این مقاله قصد داریم با معرفی بورسیه های کانادا، جامع ترین و به روز ترین اطلاعات را در این باره در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. دانشجویان ایرانی هر سال بیشتر از سال تصمیم مهاجرت تحصیلی به کانادا را دارند. این کشور با برخورداری از بهترین دانشگاه و امکانات رفاهی توانسته نظر بسیاری از ایرانیان را به خود جلب کند. پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برای مطالعه شرایط تحصیل در کانادا کلیک نمایید.

 

 

 

 

 

 

بورسیه های دانشجویان بین المللی مقطع کارشناسی در کانادا

 

در این بخش می خواهیم بورسیه های کانادایی که مخصوص دانشجویان دوره لیسانس هستند را به شما معرفی کنیم.

 

 

 

  1. بورسیه های بین المللی Lester B. Pearson

بورس تحصیلی بین المللی Lester B. Pearson، توسط دانشگاه تورنتو ارائه می شود. این بورس به دانشجویان بین المللی که موفقیت و استعداد و خلاقیت های علمی استثنایی از خود نشان می دهند، تعلق می گیرد. به قول معروف برای دریافت Lester B. Pearson، باید شاگرد اول دانشگاه خود باشید! این بورس تحصیلی شامل  شهریه، هزینه های کتاب، هزینه های جانبی و پشتیبانی کامل اقامت دانشجویی شما به مدت چهار سال خواهد بود. در بین بورسیه های کانادا، این مورد یکی از بهترین گزینه هاست.

 

 

 

 

  1. بورس دانشجویان بین المللی دانشگاه یورک

دانشجویان بین المللی که دارای سوابق تحصیلی عالی و پذیرفته شده در دانشگاه یورک کانادا هستند، می توانند با بورس تحصیلی به ارزش ۶۰،۰۰۰ – ۱۰۰،۰۰۰ $ برای یک دوره ۴ ساله درس بخوانند. همان طور که می بینید برای دریافت این بورسیه نیز فقط باید تلاش کنید و خوب درس بخوانید! بورسیه های کانادا، بهترین فرصت برای تحصیل رایگان در این کشور هستند!

 

 

 

 

  1. بورس تحصیلی دانشگاه بریتیش کلمبیا برای دانشجویان بین المللی

UBC (دانشگاه بریتیش کلمبیا) سالانه بیش از ۱۰ میلیون دلار کانادا به جوایز، بورسیه های تحضیلی کانادا تحصیلی و سایر کمک های مالی برای دانشجویان بین المللی دوره کارشناسی اختصاص داده. با این کار از موفقیت تحصیلی دانشجویان برجسته و شاگرد اول از سراسر جهان حمایت می کند.

 

 

 

۴. بورس تحصیلی کارلتون پرستیژ

 

دانشگاه کارلتون بورس تحصیلی پرستیژ را به دانشجویان برجسته ورودی کارشناسی با میانگین نمره آزمون ورودی ۹۰٪  بالاتر از بقیه، ارائه می دهد.  بورسیه های کانادا مثل بورس تحصیلی Chancellor’s ، بورس تحصیلی ورودی دانشگاه ریچارد لوار ، بورسیه شاگرداولی دانشگاه کارلتون، بورس تحصیلی SHAD دانشگاه کارلتون کمک هزینه ای به مبلغ ۲۰،۰۰۰-۳۰،۰۰۰ دلار کانادا در اختیار  دانشجویان قرار می دهند. در حالی که بورس تحصیلی Riordon است، و بورس کالینز پرستیژ هزینه های کامل تحصیلات را برای ۴ سال پوشش می دهد. یعنی اگر بتوانید با تلاش و کوشش بورس کارلتون پرستیژ را دریافت کنید، بهترین موقعیت را خواهید داشت. بدون پرداخت هیچ هزینه ای در کانادا تحصیل می کنید.

 

برای مطالعه شرایط University of Carleton – دانشگاه کارلتون کلیک نمایید. 

 

 

 

 

بورسیه های تحصیلی دانشگاه کلگری
بورسیه های تحصیلی دانشگاه کلگری

 

 

 

 

بورسیه های دانشجویان ورودی بین المللی کلگری

 

بورس تحصیلی ورودی دانشگاه کالگری، یک کمک هزینه معتبر است که موفقیت های برجسته یک دانشجوی بین المللی، تحسین می کند. دانشجویان ورودی می توانند از این بورسیه استفاده کنند. مبلغ کل این بورس، در ۴ سال دوره کارشناسی ۶۰،۰۰۰ دلار است.

برای مطالعه شرایط University of Calgary – دانشگاه کلگری کلیک نمایید.

 

 

 

 

بورس تحصیلی Winnipeg President برای “رهبران جهان”!

 

بورس تحصیلی دانشگاه وینیپگ به دانشجویان بین المللی ورودی دانشکده ها اعطا می شود. آن ها دانشجویان نمونه را رهبران جهان می دانند. بورس تحصیلی از ۳۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار است. بورسیه های کانادایی Winning President، تنوع بسیار خوبی دارند.

 

 

کالج هامبر
کالج هامبر

 

 

 

 

بورسیه های ورودی بین المللی کالج هامبر

 

هامبر بورسیه های تحصیلی کامل و جزئی تمدید پذیر را به دانشجویان بین المللی جدید ارائه می دهد. دانشجویان در این برنامه، کلاس های خود را از سپتامبر و ژانویه شروع می کنند.

 

 

 

 

بورسیه های کانادا برای دانشجویان بین المللی تحصیلات تکمیلی

 

 

 

بورسیه های تحصیلات تکمیلی وانیر کانادا

 

بورسیه های تحصیلات تکمیلی وانیر کانادا (Vanier CGS ) برای جذب و حفظ دانشجویان دکترا در سطح جهانی ارائه می شود. هدف این بورسیه های کانادا، رشد کانادا به عنوان یک مرکز جهانی برتر در تحقیقات و آموزش عالی است. بورس تحصیلی وانیر به دانشجویان دکترا ( MA یا  PhD یا MD و PhDبه صورت ترکیبی) در دانشگاه های کانادایی شرکت کننده در طرح تعلق می گیرد. ارزش بورس تحصیلی برای سه سال ۵۰،۰۰۰ دلار در سال می باشد.

 

 

 

 

بورسیه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه مانیتوبا

 

بورسیه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه مانیتوبا (UMGF ) کمک هزینه ای تشویقی بر اساس شایستگی و درس خوان بودن افراد است. این بورسیه به دانشجویانی که از هر ملیتی  به عنوان دانشجوی تحصیلات تکمیلی تمام وقت  در دانشگاه مانیتوبا ثبت نام می کنند، تعلق می گیرد. برای بورس تحصیلی ۱۸۰۰۰ دلار برای دانشجویان دکترا و ۱۴۰۰۰ دلار برای دانشجویان کارشناسی ارشد برای یک دوره ۱۲ ماهه ارزش گذاری شده. با استفاده از این بورسیه می توانید دوران دانشجویی فوق العاده ای را سپری کنید. چی از این بهتر؟

 

برای مطالعه شرایط University of Manitoba – دانشگاه منیتوبا کلیک نمایید. 

 

 

 

 

 

بورسیه های دکتری بنیاد پیر الیوت ترودو

 

این دسته بورسیه های کانادا به اتباع خارجی داوطلبانی از کشورهای در حال توسعه که متقاضی برنامه دکترا در علوم اجتماعی و انسانی هستند تعلق می گیرد. همچنین اگر دانشجویی برای ثبت نام تمام وقت در سال اول یا دوم چنین دوره ای در دانشگاه های کانادا، اقدام کند، می تواند این برای دریافت این بورسیه درخواست دهد. ارزش سالانه آن برای هر دانشجو حداکثر به مدت سه سال تا ۶۰ هزار دلار می باشد.

برای مطالعه بورسیه های تحصیلی مخصوص زنان در سراسر دنیا کلیک نمایید.

 

 

 

 

بورسیه های ممتاز دانشگاه واترلو

 

بورس بین المللی استاد برتر (IMAE ) به دانشجویان بین المللی کارشناسی ارشد واجد شرایط که معمولاً وارد یک برنامه تحصیلات تکمیلی تحقیقاتی در دانشگاه واترلو می شوند، اعطا می شود. برای هر دوره حداکثر پنج دوره کمک هزینه  ۲۵۰۰ دلاری ارزیابی می شود.

برای مطالعه شرایط دانشگاه واترلو – University of Waterloo کلیک نمایید.

 

 

 

بورسیه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه کلگری

 

 

دانشگاه کلگری مجموعه گسترده ای از بورسیه ها تحصیلی کامل و جزئی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. ارزش بورس های تحصیلی آن از ۱۰۰۰ تا ۴۰ هزار دلار است. همچنین، رشته های مختلف تحصیلی را شامل می شود.

 

در این مقاله سعی کردیم شما را با بورسیه های تحصیلی مختلف دانشگاه های کانادا آشنا کنیم.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه دریافت و ثبت نام برای بورسیه های تحصیلی کانادا با مشاوران و کارشناسان استادی پلن تماس حاصل فرمایید.

 

 

مطالب مرتبط: تحصیل در کبک | تفاوت ویزای دانشجویی کانادا و اجازه ی تحصیل |اجازه کار دانشجویی در کانادا |اخذ شهروندی کانادا | ارزان ترین دانشگاه ها و کالج های کانادا

 

 

برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی به صفحه ی  رزرو وقت مشاوره مراجعه کنید.

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *